|
California Blue
Supermedlem

|
 |
« Svar #61 på: juni 05, 2008, 09:10:16 am » |
|
Avreise om bare tre timer  Med den værmeldingen som er blir dette garantert en konge helg. Ps! hvem skal ruse 48 IDA motoren sin på natta i år? noen må det bli, ingen mantorp uten  Å Stian. Lykke til Pedal to the metal her også.
|
|
« Siste redigering: juni 05, 2008, 09:15:48 am av California Blue »
|
Loggført
|
 12.61-170kmt @ SCC 2012/173hk@ 7000 - 209Nm
|
|
|
Roy Grelland
Supermedlem

|
 |
« Svar #62 på: juni 05, 2008, 09:25:13 am » |
|
Etter mange dager med intens mekking, er Ghia'n endelig klar for å testes på Mantorp. Krysser fingrene for en 12 sek. stripe Avreise herfra om en time. Lykke til JA TIL FLERE GHIAER PÅ STRIPA !
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
mags
|
 |
« Svar #63 på: juni 05, 2008, 09:39:12 am » |
|
Fritte jeg skal ruse den på dagen da  Reiser i kveld,Åmotligaen er klar.
|
|
|
Loggført
|
Good Work ain`t cheap Cheap work ain`t good Mags 90508914.
|
|
|
Knechten
|
 |
« Svar #64 på: juni 05, 2008, 10:02:49 am » |
|
Hemmelig testkjøring avdekket på det sentrale østlandet i natt... kampen mot klokka fortsetter 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Jee
|
 |
« Svar #65 på: juni 05, 2008, 10:24:17 am » |
|
Westy'n ble vasket og ryddet i går.. etter å ha stått ute i vinter. Masse gjenglemte greier fra fjorårets tur gjemt i hulrom.... Men den startet og gikk. Så i morgen mellom 11 og 12 går årets avreise fra Jessheim.
Vurderer og skifte olje.. men liker jo ikke stressmekk sånn i siste liten ;-)
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
DVS-RACING
Medlem

|
 |
« Svar #66 på: juni 05, 2008, 10:29:42 am » |
|
Klar for avreise og håper på en kjempetur! Lykke til på Gardermoen Raceway Stian, og ha det så moro du bare kan. Skal naturligvis holde med oppdatert gjennom helgen.
Stram Wire!!
Stian
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
SplitMan
VSN
Supermedlem

|
 |
« Svar #67 på: juni 05, 2008, 10:39:13 am » |
|
Hemmelig testkjøring avdekket på det sentrale østlandet i natt... kampen mot klokka fortsetter  Kanonbilde og -innsats! Skulle gjerne hengt meg på den kolonnen der. Men - ønsker god tur! Jobben tar meg til USA på mandag, og da ver det lett å utvide til å få med seg VW Classic-helgen. Gleder meg - til både USA og sms-oppdateringer fra Mantorp.
|
|
|
Loggført
|
SCREWDRIVER #2
|
|
|
Dr. Ing. Brezelfürsten
|
 |
« Svar #68 på: juni 05, 2008, 12:24:17 pm » |
|
Det ser innmari stygt ut for øyeblikket. Splitten helt til høyre på bildet fusker en del rundt 3000-3300 omdreininger i 3-4 gir, blir deretter for varm og fusker enda mer.. Plugg nr 3 blir også ganske hvit. Ørlite fusking på lave turtall også, men merker det knapt. By the way - motoren er en 25hk med 28 pci gasser. Flottørkammeret - OK. Dyser - OK Bensintank, kran og rør - er nytt og OK. Bilen forkastes som transportmiddel til Mantorp hvis problemet ikke er løst innen 1900 i kveld. Any idea?  ??
|
|
« Siste redigering: juni 05, 2008, 12:26:05 pm av Brezelfürsten »
|
Loggført
|
|
|
|
SplitMan
VSN
Supermedlem

|
 |
« Svar #69 på: juni 05, 2008, 12:52:40 pm » |
|
Jeg tenker høyt "gas vapor lock"...er det ikke det de kaller det i USA? At forgasser og innsug blir så varm at bensin/forstøving og balnding blir "helt skrudd". Det er jo uvanlig varmt om dagen...og din gamle 28 pic er kanskej vel sensitiv... Et "varmeskjold" mellom motor og innsug/gasser er kanskje et tiks? Jeg er ganske sikker på at det var et ekstrautstyr til de gamle også...for varmere strøk. Uten at jeg kan si at jeg er veldig trygg på dette.
|
|
|
Loggført
|
SCREWDRIVER #2
|
|
|
Dr. Ing. Brezelfürsten
|
 |
« Svar #70 på: juni 05, 2008, 13:01:42 pm » |
|
Hmm.. Tror neppe det er problemet. Problemet oppsto 23:30 etter at sola var gått ned - ikke særlig varmt mao. Jeg tror den får for lite suppe, men vet ikke hvorfor. Jeg tenker høyt "gas vapor lock"...er det ikke det de kaller det i USA? At forgasser og innsug blir så varm at bensin/forstøving og balnding blir "helt skrudd". Det er jo uvanlig varmt om dagen...og din gamle 28 pic er kanskej vel sensitiv... Et "varmeskjold" mellom motor og innsug/gasser er kanskje et tiks? Jeg er ganske sikker på at det var et ekstrautstyr til de gamle også...for varmere strøk. Uten at jeg kan si at jeg er veldig trygg på dette.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
SplitMan
VSN
Supermedlem

|
 |
« Svar #71 på: juni 05, 2008, 13:36:58 pm » |
|
Hmm.. Tror neppe det er problemet. Problemet oppsto 23:30 etter at sola var gått ned - ikke særlig varmt mao. Jeg tror den får for lite suppe, men vet ikke hvorfor. Jeg tenker høyt "gas vapor lock"...er det ikke det de kaller det i USA? At forgasser og innsug blir så varm at bensin/forstøving og balnding blir "helt skrudd". Det er jo uvanlig varmt om dagen...og din gamle 28 pic er kanskej vel sensitiv... Et "varmeskjold" mellom motor og innsug/gasser er kanskje et tiks? Jeg er ganske sikker på at det var et ekstrautstyr til de gamle også...for varmere strøk. Uten at jeg kan si at jeg er veldig trygg på dette.
Membran i bensinpumpe som er sprukken i begge endar?
|
|
|
Loggført
|
SCREWDRIVER #2
|
|
|
Elwood
Supermedlem

Our lady of blessed acceleration.Don`t fail me now
|
 |
« Svar #72 på: juni 05, 2008, 13:40:30 pm » |
|
Da er første pulje fra Hamar-mafian klar for avreise. Skal hente "Soddli" på Gardermoen. Kommer standsmessig inn på airport`n sidelengs med gamle "race-ovalen". For et herlig syn  . Første stopp er Aasum gård, og så går turen til "Mango" og Hedda på Vinger for å hjelpe kar`n igang med bilen. Notch 64 kommer i kvellinga og joiner balletten. Drar videre til Mantorp i morgen tidlig. Vi sees! God tur alle sammen
|
|
|
Loggført
|
Tjofadderittan - två fingrar i ............kylskåpet.
|
|
|
Martin
Supermedlem

|
 |
« Svar #73 på: juni 05, 2008, 14:00:28 pm » |
|
Klar for avreise og håper på en kjempetur! Lykke til på Gardermoen Raceway Stian, og ha det så moro du bare kan. Skal naturligvis holde med oppdatert gjennom helgen.
Stram Wire!!
Stian
noe som skjer på gardemoen i hælja???
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
RZR-Jånni
Medlem

Regenstadt.com
|
 |
« Svar #74 på: juni 05, 2008, 14:06:08 pm » |
|
Stram Wire!!
Stian
noe som skjer på gardemoen i hælja??? http://www.ndrg.no/index.php?option=com_content&task=blogsection&id=15&Itemid=68
|
|
|
Loggført
|
Regenstadt Zombie Racewerks 67 Sika "Stivikken" 74 1303S Big 77 Doka
|
|
|
Martin
Supermedlem

|
 |
« Svar #75 på: juni 05, 2008, 14:09:19 pm » |
|
takk. hvor finner jeg de som stiller til start?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
TomR
|
 |
« Svar #76 på: juni 05, 2008, 14:33:41 pm » |
|
Ventil tetter ikke /ligger på^ Det ser innmari stygt ut for øyeblikket. Splitten helt til høyre på bildet fusker en del rundt 3000-3300 omdreininger i 3-4 gir, blir deretter for varm og fusker enda mer.. Plugg nr 3 blir også ganske hvit. Ørlite fusking på lave turtall også, men merker det knapt. By the way - motoren er en 25hk med 28 pci gasser. Flottørkammeret - OK. Dyser - OK Bensintank, kran og rør - er nytt og OK. Bilen forkastes som transportmiddel til Mantorp hvis problemet ikke er løst innen 1900 i kveld. Any idea?  ??
|
|
|
Loggført
|
- The devil is in the detalis! - Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
|
|
|
H-MEK
Supermedlem

|
 |
« Svar #77 på: juni 05, 2008, 15:06:42 pm » |
|
Bilen min vil ikke på tur. Nå er utløserlager ferdig tygd, og spytta ut..
|
|
|
Loggført
|
Henning Tlf 408 26 388
|
|
|
Hot Owl
Administrator
Supermedlem

|
 |
« Svar #78 på: juni 05, 2008, 15:14:35 pm » |
|
Bilen min vil ikke på tur. Nå er utløserlager ferdig tygd, og spytta ut..
Ikke gi deg Henning, napp ut motor og fiks! masssssse tid igjen!
|
|
|
Loggført
|
Speed is no substitute for direction
|
|
|
|
Martin
Supermedlem

|
 |
« Svar #80 på: juni 05, 2008, 16:34:23 pm » |
|
håper det, brodern (sjåføren) fikk andre planer, men skal spørre et par andre om de vil.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|