1302 vurderes solgt da jeg mister lagringsplassen til den, og jeg aldri har tid til den uansett. Bilen står på Karmøy i Rogaland og må hentes der (ikke kjørbar, men taubar).
-
Uten motor, men med bremser og styring (kan taues). Alt elektrisk fungerer.
- Har en dobbeltportet 1300-motor som mangler viftehus (og muligens forgasser og litt annet kjøleblekk) som startet og gikk bra for 3-4 år siden, som kan følge med. Komplett longblock + 30 PICT-1 og 30 PICT-3 forgassere, og noe kjøleblekk.
- Bra, hvitlakkerte 5,5" ATS-felger med dekk (205/70-15 piggfrie vinterdekk bak og 195/60-15 sommerdekk foran).
- Ombygd til skivebremser foran (originalt VW fra 1302S)
- Det meste nytt i forstillinga for tre år siden, "front end rebuild kit" fra
TopLine Parts, alt utenom fjærbein og styresnekke byttet
- Dårlig lakk (omlakkering eller ratlook), se bilder i post lenger ned.
- Bra kanaler, ingen gravrust, men overflaterust noen steder som bør tas, se bilder i post lenger ned.
- Cal-look vinduspakninger (utenom i dørene), glassfiber breiere bakskjermer.
- Følger også med et sett vinterdekk på stålfelger (med
Har diverse deler som kan følge med om ønskelig, vet jeg har en bensinvarmer som funker ihvertfall, kan sjekke hva annet som ligger igjen i garasjen hos foreldrene mine.
Skambud vurderes fortløpende. Ta gjerne kontakt på telefon 99423634, PM eller mail (filip.sund alfakrøll gmail.com).
Må hentes før 13 august. Skal prøve å få tatt noen bilder av hvordan tilstanden er per dags dato.