SilverPig
Medlem

Joik har større kraft enn krutt!
|
 |
« på: september 17, 2012, 18:21:52 pm » |
|
Etter en liten ryddesjau i boden kom jeg over en liten bunke deler fra mine boble-dager. Disse har jeg nå tenkt å kvitte meg med, og dere får muligheten først, før det går på loppis eller i søpla.
Her er listen med ting (bilder kommer):
- Auto Meter elektrisk oljetrykksmåler. Ser ut som ny. - Bug Pack "chrome pulley bolt and washer" i original uåpnet forpakning. - Dørhåndtak med nøkkel til 1967 boble (one year only). Brukt. 1 ny, uslipt nøkkel medfølger. - Durachrome "scuff-gard for VW", i original uåpnet forpakning. Til montering på kanalen ved pedalene. - Claude's Buggies oljepumpe. Brukt. - Pakningssett til 1600 dp motor. "Asbestos free" fra Brazil. Pakken er åpnet, så jeg kan ikke garantere at det er komplett. - Pakningssett til en eller annen dobbel forgasser, antagelig Dellorto 40. SOLGT - Verktøy til komprimering av ventilfjærer. Brukt én gang. - NGK B5HS tennplugger, uåpnet pakke med 4 stk. Passer til 1600-motor. - Fjærklemmer, 2 stk, til komprimering av spiralfjærer. Brukt. - Gulf veikart over California fra 1967, trykkfeil i ordet "tourguide" på forsiden, som nytt. SOLGT - Sachs utløserlager til clutch, sentreringsverktøy medfølger. - Ny og ubrukt forlenger til oljepåfylling i maskinert og polert aluminium med nippel for tilkobling av åndeboks. Alu-lokket som medfølger passer dårlig, så det leveres med et sort plastlokk. - Himelaga brakett til montering av eksternt oljefilter. - Fire stk nye skiver til hjullager. - Klistremerker: 2 stk Empi, 2 stk Dellorto, 1 stk Auto Meter. - Moon eyes sy-på-merke.
That's about it. Kom med bud!
|