Tja, for at tråden ikke skal forsvinne helt, og for at folket ikke skal glemme gamle Schrotthaufen helt, tenkte jeg å komme med en liten statusoppdatering. Desverre uten bilder denne gang, så da er vel alt dette ljug

Brukte mye tid på 411n forrige høst og vinter. Nå er kanaler byttet, MASSE sveising under bakskjermene og i innerskjermer samt støtdempertårn,framskjermer og bakskjermer. Fikk tak i NOS panser og støtfangere; disse er trukket inn mot karosseriet med nye fester, satt på nylakkede 4,5/5,5 org. felger med nye dekk, ekstralys og tepper i fremre bagasjerom. Bilen er nesten klar til lakk,har prøvelakkert den ene siden, tror jeg går for platinum metallic øverst og graffittgrå metallic nederst. Inni har jeg lagd tepper og gummimatter ,deksel under dash/rattstamme, senterkonsoll, dørlommer i GF, nye sidepaneler bak og i bagasje av Alcantara og tuck`n`roll. Mangler taktrekk,så er den klar inni.
Har hatt lite tid til bil siden våren, men skal prøve å få gjort noe i vinter, min store utfordring blir forstilling. Mye forskning for å finne de riktige delene,har BMW fjærer/Audi dempere/Porsche bremser, men ledd og foringer er en utfordring. Må nok gå over bensinsystemet og gi motoren litt service, hvis ikke jeg skal go mental og finne et bruksområde til en av 911 motorene mine...

Trenger noen smådeler, kanskje noen har: Styredemper,bærekuler, styrekuler,frontrutepakning,pakning mellom bakluke og skiltbelysning, bakdempere,gitter under bakfanger, fine baklykter..