desember 16, 2025, 16:50:50 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Høyre forskjerm til split-boble.  (Lest 1682 ganger)
KDF Type 60
Seniormedlem

Vis profil
« på: desember 30, 2012, 16:56:26 pm »

Er det noen som har, eller vet noen som har en høyre forskjerm til splitboble til salgs ?

Gerson er også interessant. ( Har prøvd å bestille fra dem, men ikke f..... om de svarer)

Jeg vet hva disse koster og er villig til å betale.

MVH
Anders.
Loggført

Member of the split cruisers.
If you can`t fix it with gaffa tape...... you have not used enough !
Afi
KDF Type 60
Seniormedlem

Vis profil
« Svar #1 på: januar 08, 2013, 11:53:09 am »

Ingen ?  Splitman, Oval57, "knekten", eller noen andre av dere som driver med split-bobler.

Noen som vet hvem som forhandler Gerson-deler i Europa. ( Musclebus slutter nå, og de har ikke skjermen jeg trenger)

A
Loggført

Afi
SplitMan
VSN
Supermedlem

Vis profil
« Svar #2 på: januar 08, 2013, 12:01:49 pm »

Ingen ?  Splitman, Oval57, "knekten", eller noen andre av dere som driver med split-bobler.

Noen som vet hvem som forhandler Gerson-deler i Europa. ( Musclebus slutter nå, og de har ikke skjermen jeg trenger)

A

"Vi som driver med Split-bobler" ...... ville gitt en arm for gode originalskjermer, så jeg kan ikke tenke meg at noen slipper slike deler...

Det er masse prat om Gerson-til-Europa på Boxerville ser jeg, så du kan jo søke der og se om du finne rut hvordan man best bestiller i disse tider. Ellers så greide vel Rosenkvist å få hjem noe også, men jeg er usikker på hvordan situasjonen er med firmaet hans nå for tiden.
Loggført

SCREWDRIVER #2
T2man
Supermedlem

Termos er bra

Vis profil
« Svar #3 på: januar 08, 2013, 13:02:51 pm »

Bestill direkte fra Gerson via PM på samba.com, det gikk da som smurt for både meg og andre ifjor sommer vet jeg.
Loggført

Ønsker fred på jorden
KDF Type 60
Seniormedlem

Vis profil
« Svar #4 på: januar 08, 2013, 15:46:16 pm »

Bestill direkte fra Gerson via PM på samba.com, det gikk da som smurt for både meg og andre ifjor sommer vet jeg.

Jeg har ved 3 ulike anledninger over et par års tid prøvd å bestille hos Gerson. Via PM på Samba og direkte via mail til dem. Nå sist fikk jeg svar fra dem et par ganger ( de svarer på ett og ett spørsmål av gangen) Jeg har altså fått ristet ut av dem pris, frakt og leveringstid.  Men når så sender den konkrete bestillingen ( via mail) så blir det helt stille....... Vet ikke helt hva jeg gjør feil.

Splitman: Vet at dette er hard valuta, men håpet på at "noen" i miljøet ville se i nåde til en trengende,,,,,, Jeg regner med at de finnes der ut et sted, på en hylle, og støver ned, og er sabla kjekt å ha ! Glad
Loggført

Afi
Johnny Oeen
Seniormedlem

Vis profil
« Svar #5 på: januar 08, 2013, 16:22:22 pm »

Jeg har ved 3 ulike anledninger over et par års tid prøvd å bestille hos Gerson. Via PM på Samba og direkte via mail til dem. Nå sist fikk jeg svar fra dem et par ganger ( de svarer på ett og ett spørsmål av gangen) Jeg har altså fått ristet ut av dem pris, frakt og leveringstid.  Men når så sender den konkrete bestillingen ( via mail) så blir det helt stille....... Vet ikke helt hva jeg gjør feil.

Splitman: Vet at dette er hard valuta, men håpet på at "noen" i miljøet ville se i nåde til en trengende,,,,,, Jeg regner med at de finnes der ut et sted, på en hylle, og støver ned, og er sabla kjekt å ha ! Glad
Har også hatt lignande opplevelse fra Gerson, svarte på nokre spørsmål, når eg skulle bestille svarte han aldri.
Loggført

Tistlo
Supermedlem

Wer will, der kann

Vis profil
« Svar #6 på: januar 08, 2013, 22:51:09 pm »

har handla via the samba pm frå gerson eitpar gongar. erfaringen er att da er om å gjera å vera mest mulig konkret og minst mulig svadapreik. skal du bestilla mykje so er da lurt å ha delenr notert for kvar del ettersom ting kan tydast feil alt etter korleis da vert forklart. må ofta purra litt men har gått fint kvar gong. ellers går da an å handla via usa. bustoration/monkynutvw. Ronnie på bustoration har god kontakt med gerson.
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
KDF Type 60
Seniormedlem

Vis profil
« Svar #7 på: januar 09, 2013, 00:14:24 am »

Takk for alle inspill og svar.

Har nå sendt mail til et par firma i USA og Nederland som handler med Gerson. Ser ut som det ordner seg.  Glad
Loggført

Afi
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!