Du får stå på Trond. Ser ut som du har tråden i det...du slår ned på alle tilbakemeldingene som kommer:)
Jeg tror ikke du har stått med den mest lærevillige hatten i hånda hos Biltilsynet. Det er slik jeg tolker holdningen din.
Som sakt tror jeg utfallet her hadde vært helt annerledes med en riktig utfylt søknad fra starten av. Det er der du har bommet. Er jo ikke annet å si. Hadde du vist der at du hadde en gjennom tenkt plan med løsninger og dokumentasjoner.
Har lært mye av dette.
Søknaden var ikke god nok.
Saken er ferdig behandlet og jeg får ikke endret vedtaket samme hva jeg mener eller gjør. Husk bare at denne saken kommer til å bli brukt som begrunnelse i nye saker.
Er ikke lett å stå med lærevillig hatt når første telefonsamtalen starter med at i buggy skal du ikke kunne få bytte motor for det sier de Svenske reglene og de skal også følges i norge, slik er det.
Da må du bare finne regler som kan lage et hull, og det er ikke lett. Det er jo en grunn til at jeg ikke har fått svar på flere av mine spørsmål.
Hele innlegget er ment for at andre ikke skal gå i samme fella og ta lærdom av det.
Hva jeg og andre mener, endrer ikke saken.
Advokaten i KNA ønsker å bruke denne saken, sammen med flere andre saker som går på avslag pga oppbygging. Det er helt klart at det er mye tolkninger i lovene. Som du sier, en ordlyd feil i søknaden kan gjøre utslaget. BT er faktisk ikke der for å motarbeide, men for å gjøre en jobb knytter til lover og regler i norge. De plikter faktisk å hjelpe hvis noen søker råd og hjelp. Det er deres jobb. Den hjelpen har ikke jeg fått
Trond