2012 ble en bra krusesesong, men dog ikke uten problemer. Til min store fortvilese så lekker bilen vann. Ganske mye faktisk. Tepper ble fjernet, gulvet ble pusset ned og behandlet med Ferrobet både inni og under flyndra.Bilen blir nå bare brukt i finvær i påvente av bytting av all gummi rundt vinduene.
Ellers så gikk stiften og coilen føyken før dynamoen tok kvelden og satte en stopper for planlagt sommerferie med bobla. Derfor ble bilen parkert for vinteren i garasjen og dynamo blir byttet før 2013. Mulig jeg bytter til en nyere type dynamo. Har noen erfaringer med dem eller?
Før dynamoen tok kvelden så fikk jeg meg en tur til Østre Æra på Rena for å hoppe litt fallskjerm i en uke. Bobla funket som flott den.

image.jpg (79.96 KB. 448x336 - vist 264 ganger.)
Tur til Æra

image.jpg (89.24 KB. 512x384 - vist 247 ganger.)
På jobb

image.jpg (62.29 KB. 512x340 - vist 259 ganger.)
På jobb

image.jpg (67.13 KB. 512x340 - vist 259 ganger.)
På jobb
I løpet av vinteren har jeg skaffet meg et nytt interiør som jeg har resturert med oppusset understell og ny padding. Her er hvordan det så ut før jeg renoverte de. Bilder av det ferdige resultatet kommer når interiøret er på plass i bilen. Noen som trenger komplett rødt interiør med høye seter?

image.jpg (34.99 KB. 320x240 - vist 280 ganger.)
Litt jobb her ja.

image.jpg (85.31 KB. 512x342 - vist 275 ganger.)
Noen som trenger interiør?
I løpet av vinteren begynner bilen å ta form. Gjør litt her og der. Jeg har fikset ny list på stigtrinna, jobber med stereoanlegget, interiøret, takgrind, bagasjebett og litt lakk på steinsprut og hjulbuer etter subbing fra dekkene siden den var ganske lav.
Lurer og på om jeg skal senke den litt mer. Slik som den var når jeg kjøpte den. Hva synes dere?