Det er med tungt hjerte jeg må krype til korset, de tre andre bilene krever for mye tid og penger og jeg makter ikke få denne klar innen rimelighetens tid.
Bilen er en 67 standard utgave med stående lykter foran. Lakkert i 70 bayfarge - med org sorte basket weave seter (TMI på baksetet). Bilen står på en bunn uten papirer akkurat nå - men bunn med papirer er tilgjengelig mot tillegg på 1500,-. Jeg vil kalle denne for røff og tøff - men kan med forholdsvis enkle grep sjarmere selv bestemor!
Jeg selger denne under kostpris og status pr i dag er:
- Nye innsveisede hookys støtfanger braketter bak
- Forstillinga er korta 2.5"
- Org ratt og spak
- "Cab" bakluke som er kjapp avtagbar med låsepinner - 1302 riller som er sveiset inn i 67 org lokk - meget bra gjort!
- Pulverlakka tank
- Mags T bars
- Nye autometerinstrument (temp og trykk)
- Sitter ukjent type kasse med korte aksler i bilen
- Selges med org felger/utslitte originalhjul
- One piece ruter i dører
- Hvite blinkers
- Org Hella US helrøde baklys
- Mener det sitter en linelock under der og

- Kanaler er byttet på et tidspunkt - bra gjort -
- Utbedring/sveis er gjort i innerskjermene foran (bak forhjul)
- Det som gjenstår er å sveise inn to nye karosserifester bak - repro nye følger med - bilen har rengjorte innerskjermer så man ser hva man får her.
- Lakken er "grei" - jeg tok en runde med skikkelig rubbing på ene forskjermen og det ble veldig bra!
Alt i alt en bil med kjempepotensiale på stripa/gata - som standard er det minimalt med ekstra vekt i form av isolasjon og anna dill. Her kan man skaffe seg en herlig farkost på kort tid - er ikke det fint når sommeren er rett rundt hjørnet?
Legger ved div bilder - noen før og noen nå - et sett med felger og fet motor så er man der!!
Selges til første og beste bud over 17 000,- ....først til mølla osv...
For 4250,- ekstra får man med et nytt bolt in helbur - made in Finland - pulverlakka svart (selges ikke separat). Oppfordrer interessenter til å ta kontakt for evt visning av bilen - kontakt meg på tom alfakrøll favoritter.no eller 91654034 - pm går og fint