Detta klarer du vel fint selv? Nytt sylindersett, topplokksoverhaling (settes bort), linjeboring, nye lagre, nye paknonger, oljepumpe og kam/ løftere og du er i mål. Vet ikke om det er mulig å få tak i 1300 sylindersett, men 1600 sett passer hvis du får frest ut av toppene. Litt hjelp fra et maskinverksted/jee/sveint og noen timer i bua og du er der.
Nja - oversetter, bli ved din lest, tenker jeg at jeg sier. Så får jeg overlate motormekking til noen som kan det

Men da har jeg iallfall en anelse om hva som antagelig må byttes i forbindelse med overhaling. Tviler på at bilen går gjennom EU-kontroll slik den drypper olje nå, og når en slik motor har nådd nesten 150 000, pleier det vel å trenges både det ene og det andre uansett. Bilen brukes stort sett på langturer, så viktig at ting er på stell.
Om noen føler seg kallet til å hjelpe etter at dommen fra EU-kontrollen er klar, er det bare å si fra
