Wankel
Supermedlem

|
 |
« på: april 14, 2013, 11:44:41 am » |
|
Har en 1200, med fast dynamofot fra en 59 mod T-1, den er komplett, med unntak av luftfilter, kan kanskje ha dette liggende, men for sikkerhets skyld annonseres den uten luftfilteret. Motorkoden vil bli opplyst om litt senere i tråden. Motor var, etter den informasjon jeg har fått, i bruk for få år siden og var ettersigende velfungerende. Motor turner fint rundt, man kan kjenne at den har noe kompresjon, hvor mye er uvisst, da jeg ikke har målt den, endeslakk er godt innefor toleransegrensen. Forgasser går lett og ledig, eksos er hel, til og med bakre potte, spjeld lukker og åpner, det ser ikke ut til at motor har de store oljelekkasjer, noen dråper kommer det nok, men dette er å forvente av en såpass gammel motor.
Ønsker bud på denne, vil presisere at denne ikke betraktes som delemotor, den kan med enkle midler settes i bil og brukes. Motor kan leveres turnkey, pris på dette kan fås ved henvendelse pr tlf 99 22 38 65.
Har også en gearkasse fra samme bil, 59 mod T-1, denne skal også ha vært i daglig bruk inntil for få år siden og ha vært velfungerende, den er komplett m/starter. En liten servicerunde på denne, bytte belger, kontroll av bremser, ny olje og en god vask, så skal denne være klar for montering i bil.
Ønsker bud på denne også.
Til sist, er det en forstillng, også denne fra samme bil, 59 mod T-1, denne er også komplett, med styresnekke og bremsetromler. Den har patina, men det er ikke gjennomgående rust som svekker konstruksjonen, det er kun overflaterust, snekke virker tight og fin, svinger lett og ledig. Så etter en liten gjennomgang av denne, er den klar for montering på bil.
Ønsker bud på denne også.
Dette selges hver for seg eller samlet, alle bud i tråden, frakt tilkommer og forebeholder meg retten til når som helst å trekke noe eller alt fra salg.
|