|
odal1
Medlem

|
 |
« Svar #1 på: september 17, 2011, 19:35:42 pm » |
|
Mer penger enn jeg hadde med dit, ny opplevelse.....
|
|
|
Loggført
|
Januar 1952 T1 de luxe
|
|
|
Sander
Seniormedlem

Das Auto...
|
 |
« Svar #2 på: september 17, 2011, 19:39:15 pm » |
|
Bare et par med klistermerker...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
zapperx (Glenn Andersen)
Folkevognklubben
Supermedlem

CoolCruisers Medlem
|
 |
« Svar #3 på: september 17, 2011, 19:42:30 pm » |
|
Visir til hjelmen jeg handla hos Harley Davidson, Østfold i dag tidlig. Lekkert!!!! 
|
|
|
Loggført
|
1974 "Fake Jeans" SOLGT... 1966 Rat-look SOLGT... 1982 Autohomes T3 Camper 2003 T4 Transporter (selvbygd camper) SOLGT... 
|
|
|
Kjell Roar
Supermedlem

Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...
|
 |
« Svar #4 på: september 17, 2011, 19:59:13 pm » |
|
Visir til hjelmen jeg handla hos Harley Davidson, Østfold i dag tidlig. Lekkert!!!!  Stilig farge! Har nesten samme farge på min første hjelm, en Tommy TI-77 helhjelm jeg kjøpte i 1980. Den har gullorange og svart flake flammelakkering. Passformen er omtrent som å tre ei bøtte over hue...
|
|
|
Loggført
|
Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert
Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
|
|
|
Dewil
Supermedlem

"Opinions are like assholes...everyone has one"
|
 |
« Svar #5 på: september 17, 2011, 20:13:06 pm » |
|
Fikk tak i en høyttalergrill til Oval, samt horngitter. Fant en ålreit scintilla også, men den ble borte for meg...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
torivar
|
 |
« Svar #6 på: september 17, 2011, 20:34:41 pm » |
|
Kom hjem med et sett Bosch ekstralykter mindre:)
|
|
|
Loggført
|
1972 Pickup
|
|
|
Ladybug
Seniormedlem

|
 |
« Svar #7 på: september 17, 2011, 23:30:44 pm » |
|
En flott håndsydd veske med busser på  Og en lykketroll-bamse til å ha på hattehylla i bobla  Lette etter et lykketroll til å ha innenfor frontruta, men det fant jeg desverre ikke..
|
|
|
Loggført
|
1968 boble solgt 1975 Westfalia-camper Mandagsenke  Medlem av: Angel Wheels
|
|
|
|
71kg
Supermedlem

Senkepøbel
|
 |
« Svar #9 på: september 18, 2011, 17:54:04 pm » |
|
Søle på skoa.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
torivar
|
 |
« Svar #10 på: september 18, 2011, 18:07:56 pm » |
|
Søle på skoa.

|
|
|
Loggført
|
1972 Pickup
|
|
|
SveinT
Supermedlem

Agder VW Klubb
|
 |
« Svar #11 på: mai 04, 2013, 21:17:16 pm » |
|
Søle på skoa.
Gammel tråd, men følte denne var aktuell i år også, bare at søla trakk litt opp på legga også  Men fant nå et par dynamoer jeg håper er reddbare, og traff litt VW folk å snakke med.
|
|
|
Loggført
|
Jeg har ikke for mange biler, bare for lite plass. Hilsen Svein Terje 91647950
|
|
|
Rocket-Racing
Supermedlem

|
 |
« Svar #12 på: mai 04, 2013, 23:10:31 pm » |
|
Jeg fant først og fremst masse kjentfolk å slå av en prat med. Også en gammel lykt til å ha på taket på lastebilen min  Før var det om å gjøre å være der fredag kveld og lete etter gull og tidlig opp lørdag for å fortsette. Så var det også mer gull å finne tidligere. Etterhvert har jeg stresset betraktelig ned på skattejakten men det er fremdeles noe jeg må ha med meg. Hører våren til.. Nå er det vel mer den sosiale biten som lokker. Jeg kjenner tydeligvis mange skrotnisser for jeg møter sjelden så mange kjente på samme sted  I år bestemte jeg meg faktisk for å ikke dra etter å ha sjekket værmeldingen. Satt ikke på vekkeklokken, men når jeg våknet klarte jeg ikke å holde meg unna selv om regnet silte ned. Det ble liksom helt feil å sitte hjemme å vite at folk var på Ekebergmarkedet...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
SplitMan
VSN
Supermedlem

|
 |
« Svar #13 på: mai 05, 2013, 00:31:12 am » |
|
Jeg fant først og fremst masse kjentfolk å slå av en prat med. Også en par gamle lykter til å ha på Hessisch-bilen min.
Før var det om å gjøre å være der fredag kveld og lete etter gull og tidlig opp lørdag for å fortsette. Så var det også mer gull å finne tidligere. Etterhvert har jeg stresset betraktelig ned på skattejakten men det er fremdeles noe jeg må ha med meg. Hører våren til.. Nå er det vel mer den sosiale biten som lokker. Jeg kjenner tydeligvis mange skrotnisser for jeg møter sjelden så mange kjente på samme sted.
I år bestemte jeg meg faktisk for å ikke dra etter å ha sjekket værmeldingen. Satt ikke på vekkeklokken, men når jeg våknet klarte jeg ikke å holde meg unna selv om regnet silte ned. Det ble liksom helt feil å sitte hjemme å vite at folk var på Ekebergmarkedet...
|
|
|
Loggført
|
SCREWDRIVER #2
|
|
|
Norbeck
Seniormedlem

|
 |
« Svar #14 på: mai 05, 2013, 00:49:28 am » |
|
Nye stigtrinn i alu , nytt pakningsett, ny motorlukepakning , gammel oljekaminen til taket og boble sparebørse
|
|
|
Loggført
|
nesligaen vw klubb
|
|
|
Lowlife
Supermedlem

|
 |
« Svar #15 på: mai 05, 2013, 20:13:47 pm » |
|
Kikket ikke i det hele tatt. Skulle jo ikke handle noe, men kom hjem med noen polerte Fuchskopier med dekk og adaptere. De traff meg i trynet når jeg skulle hente premier til VW til Tusen. Så nå har jeg allerede for mye hjul til en bil jeg ikke har fått enda. Ikke bare Martin som har felgfetisj.
|
|
|
Loggført
|
LP kontaktperson:tlf. 90746649. Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene. Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid. Freedom comes with a cool set of wheels. Member of LP,NO,MDR and SIM.
|
|
|
GeirH
Supermedlem

|
 |
« Svar #16 på: mai 05, 2013, 20:34:24 pm » |
|
Jeg kjøpte familiefilmer av Kim.
|
|