Skaug
|
 |
« på: oktober 26, 2012, 12:23:46 pm » |
|
Røyken & Omegn Aircoolers har den gleden å invitere til LOVEtreff (Låvetreff) Lørdag 18 Mai 2013 kl 14:00 Treffplassen blir i år i Fossumveien 1, Røyken. Treffet starter: Lørdag 18 mail kl:14:00 Ta med familie, venner med bilinteresse og grillmat. RoA stiller med stor kulegrill. Mulighet for å campe over til søndag for de som har lyst på det. Treffplassen er på jordet til Benedikte (Nytt medlem av styret), her er det tilgang på sanitærforhold som vi ikke hadde på låven. Mulighet for at det blir en spontan-cruising også utpå kvelden. Vel møtt! Facebook arrangementsideTrenger du veibeskrivelse?  I samarbeid med Dalhems har vi gleden av å fortelle at det blir kåringspremier på vårt LOVEtreff. Longest distance (lengst reisende til treffet) Publikumspris (bassert på stemmer) Lucky looser (tilfeldig luftkjølt)
|
|
« Siste redigering: mai 15, 2013, 12:51:03 pm av NOStalgia »
|
Loggført
|
|
|
|
Skaug
|
 |
« Svar #1 på: mars 18, 2013, 13:06:24 pm » |
|
Ned 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem

Ække laft før du henger igjen på brosteinen
|
 |
« Svar #2 på: mars 21, 2013, 08:23:58 am » |
|
Legges inn i kalenderen 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Skaug
|
 |
« Svar #3 på: mars 21, 2013, 09:37:51 am » |
|
Legges inn i kalenderen  Artig at du tar deg en tur. For lenge siden 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #4 på: mars 21, 2013, 10:15:37 am » |
|
Legges inn i kalenderen  Artig at du tar deg en tur. For lenge siden  Vi får vell prøve å støtte di lokale treffa i vertfall, selv om jeg må heve bilen for å få kommet meg ditt 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Skaug
|
 |
« Svar #5 på: mars 21, 2013, 11:00:00 am » |
|
Vi får vell prøve å støtte di lokale treffa i vertfall, selv om jeg må heve bilen for å få kommet meg ditt  Praktisk!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #6 på: mars 22, 2013, 09:19:09 am » |
|
Vi får vell prøve å støtte di lokale treffa i vertfall, selv om jeg må heve bilen for å få kommet meg ditt  Praktisk! Nop tarn heller på henger enn å heven gitt 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Skaug
|
 |
« Svar #7 på: mars 22, 2013, 15:27:12 pm » |
|
Vi får vell prøve å støtte di lokale treffa i vertfall, selv om jeg må heve bilen for å få kommet meg ditt  Praktisk! Nop tarn heller på henger enn å heven gitt  HEHE. T25 trenger vel å strekke bena av og til også 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
vw56
Telehiv Jumpers
Supermedlem

Rust is not a crime..
|
 |
« Svar #8 på: mars 22, 2013, 20:05:00 pm » |
|
Er bare grus på den veien som du skal kjøre på til benedikte så det går bra med lav bil  . Du bare skraper veien for andre du vettu , pål  hahaha
|
|
|
Loggført
|
Erik Andersen 3322 Darbu tlf: 46813220 ---------------------------------------------------------- Røyken og Omegn Aircoolers Arrangement Ansvarlig   ------------------------------------------------------------------------------ 1967 Notchback 1989 Transporter syncro bruksvogn Solgt 1969 Variant Solgt 1956 Oval Solgt 1973 1303S SOLGT
|
|
|
Skaug
|
 |
« Svar #9 på: mars 25, 2013, 19:05:14 pm » |
|
Er bare grus på den veien som du skal kjøre på til benedikte så det går bra med lav bil  . Du bare skraper veien for andre du vettu , pål  hahaha Lukter T25 på Thoresen 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #10 på: mars 25, 2013, 22:21:15 pm » |
|
Er bare grus på den veien som du skal kjøre på til benedikte så det går bra med lav bil  . Du bare skraper veien for andre du vettu , pål  hahaha Lukter T25 på Thoresen  Tja kansje det  spørs om jeg skal overnatte eller ikke det 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Skaug
|
 |
« Svar #11 på: mars 27, 2013, 21:16:18 pm » |
|
Tja kansje det  spørs om jeg skal overnatte eller ikke det  Vi oppfordrer selvfølgelig folk til å både benytte luftkjølte farkoster samt overnatte om en har anledning til slikt 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #12 på: mars 27, 2013, 21:52:05 pm » |
|
Tja kansje det  spørs om jeg skal overnatte eller ikke det  Vi oppfordrer selvfølgelig folk til å både benytte luftkjølte farkoster samt overnatte om en har anledning til slikt  Jeg kommer jo sef i Ovalen, er ikke noe annet som gjelder, skal slette ut denna grusveien for dere jeg 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Skaug
|
 |
« Svar #13 på: mai 14, 2013, 12:03:16 pm » |
|
Tja kansje det  spørs om jeg skal overnatte eller ikke det  Vi oppfordrer selvfølgelig folk til å både benytte luftkjølte farkoster samt overnatte om en har anledning til slikt  Jeg kommer jo sef i Ovalen, er ikke noe annet som gjelder, skal slette ut denna grusveien for dere jeg  Good 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
vw56
Telehiv Jumpers
Supermedlem

Rust is not a crime..
|
 |
« Svar #14 på: mai 18, 2013, 10:08:11 am » |
|
Da er dagen kommet. Så håper det er noen som tar turen idag  . Vi Håper da på opphold og fint vær  .. Ønsker alle som kommer Hjertelig velkommen 
|
|
|
Loggført
|
Erik Andersen 3322 Darbu tlf: 46813220 ---------------------------------------------------------- Røyken og Omegn Aircoolers Arrangement Ansvarlig   ------------------------------------------------------------------------------ 1967 Notchback 1989 Transporter syncro bruksvogn Solgt 1969 Variant Solgt 1956 Oval Solgt 1973 1303S SOLGT
|
|
|
Lowlife
Supermedlem

|
 |
« Svar #15 på: mai 18, 2013, 12:43:13 pm » |
|
Kommer i alle fall en bil fra Follo.
|
|
|
Loggført
|
LP kontaktperson:tlf. 90746649. Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene. Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid. Freedom comes with a cool set of wheels. Member of LP,NO,MDR and SIM.
|
|
|
|