juni 20, 2025, 17:33:05 pm
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
Har du ikke mottatt
e-post for aktivering
?
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Hovedside
Hjelp
Søk
Logg inn
Registrer
VWNorge
>
Forum
>
Problemløseren
>
Skulle jeg gjøre tenningen på brannpumpe 356 samme som vanlic boble motor?
Sider: [
1
]
Skriv ut
Skrevet av
Emne: Skulle jeg gjøre tenningen på brannpumpe 356 samme som vanlic boble motor? (Lest 1391 ganger)
jayster
Supermedlem
Innlegg: 1067
Bosted: The land of no return!
"IN RUST WE TRUST!!!"
Skulle jeg gjøre tenningen på brannpumpe 356 samme som vanlic boble motor?
«
på:
mai 22, 2013, 22:24:32 pm »
Er det det samme fremgangsmåte som boble motor... 3 1
4 2
Loggført
1973 1300s En eiers bil. aka "Buzz"
øystein.
Medlem
Innlegg: 248
Bosted: vinje
Sv: Skulle jeg gjøre tenningen på brannpumpe 356 samme som vanlic boble motor?
«
Svar #1 på:
mai 23, 2013, 10:17:14 am »
1-4-3-2
Loggført
jayster
Supermedlem
Innlegg: 1067
Bosted: The land of no return!
"IN RUST WE TRUST!!!"
Sv: Skulle jeg gjøre tenningen på brannpumpe 356 samme som vanlic boble motor?
«
Svar #2 på:
juni 05, 2013, 14:44:05 pm »
Ma 356 brann pumpe motor vaere i gang for justering tenningen?
Loggført
1973 1300s En eiers bil. aka "Buzz"
tmatre
Supermedlem
Innlegg: 879
Bosted: Rogaland - Klepp
Sv: Skulle jeg gjøre tenningen på brannpumpe 356 samme som vanlic boble motor?
«
Svar #3 på:
juni 06, 2013, 07:32:17 am »
Sitat fra: jayster på juni 05, 2013, 14:44:05 pm
Ma 356 brann pumpe motor vaere i gang for justering tenningen?
Har du fordeler med stift kan du bruke prøvelampe
http://www.vwnorge.no/index.php?topic=13443.0
Men jeg ville sjekket med tenningslampe en gang etterpå
Loggført
"Under steer is when you hit the wall with the front of the car and over steer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you."
Sider: [
1
]
Skriv ut
Gå til:
Vennligst velg en destinasjon:
-----------------------------
Forum
-----------------------------
=> Snikk-snakk
=> Originalprat
===> Krigsmodeller
===> Type 1 1946-1957
===> Type 1 1958-1967
===> Type 1 1968-1979
===> 1302/1303
===> Type 2
===> Type 3 og 4
===> Ghia
=> Problemløseren
=> Teknisk, teori og praksis
=> Smak og behag
===> German/Euro-look
===> Rat-look
===> Resto-look
===> Cal-look
===> Old speed
===> Porsche-look
===> Ombygd
===> Drag-race
===> Rundt og rundt/bakkeløp
===> Buggy
=> Hva skjer?
=> Forumexpressen
=> Prosjektgarasjen
-----------------------------
Bruktbørsen
-----------------------------
=> Biler selges
=> Biler ønskes kjøpt
=> Deler selges
=> Deler ønskes kjøpt
=> Eksterne salgs linker
=> Tilbud fra forhandlere
===> Boblegården
===> Dalhems
===> Gasolin
===> Grelland
===> HotShop
===> SCC
===> T-Mek AS
-----------------------------
Min klubb
-----------------------------
=> Agder VW klubb
=> Die Käfer Loge (DKL)
=> Folkevognklubben Østfold
===> Klubb snakk
===> Hva skjer
=> Folk&Vogn
=> Follo VW Klubb
=> Inntrøndelag Volkswagen klubb
=> LP
=> Nord-Rogaland VW Klubb
=> Salten VW
=> Screwdrivers
=> Seaside Volkswagen-club
=> Stormtroopers
=> Sør-Rogaland VW Klubb
=> Telehiv Jumpers Vestfold
===> Hva skjer?
=> Totenbugs
=> Trondheim VW Klubb
=> Vestfold Aircoolers
===> Klubbsnakk
===> Hva skjer
=> Veteran Schwimmwagen Norden
=> Volkswagen Auto Club Mjøsa
=> Volks West
===> Treff og turer
Henter...