Tistlo
Supermedlem

Wer will, der kann
|
 |
« på: juni 16, 2008, 22:02:02 pm » |
|
Etter å ha jobba litt med rammehovudet på 69en ser det ut som det ikkje er mykje å fikse på..og etter det eg har hørt er ikkje eit rammehovud-bytte, noko av det enklaste ein kan gjera.. så derfor vil eg vurdere å kjøpe ei bunnplate som IKKJE HAR RUST INNI ELLER VED RAMMEHOVUDET (heller ikkje inni rammehovudet) Plata må passe ein 69modell, og så rustfri som overhode mulig!! men golvplatene og utsida generelt skal eg klara å få sandblåst :=) Er det nokon som kan hjelpe meg  MvH Tistlo 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
SplitMan
VSN
Supermedlem

|
 |
« Svar #1 på: juni 16, 2008, 22:45:18 pm » |
|
Jeg har en bra, komplett nesten kjørbar 1969-modell i samme farge som din...med strøken, rett og rustfri bunnplate på. To eiere fra den var ny - hvit bil, røde dørsider, svarte seter - meget bra stand. Har stått rolig i mange år. Kjøp bunnplata for 5000,- og få hele bilen med papirer på kjøpet. Bra motor.
|
|
|
Loggført
|
SCREWDRIVER #2
|
|
|
Tistlo
Supermedlem

Wer will, der kann
|
 |
« Svar #2 på: juni 16, 2008, 22:48:21 pm » |
|
Så du selger ikkje "berre" bunnplata  Men dette er absolutt! noko å tenka på 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem

Wer will, der kann
|
 |
« Svar #3 på: juni 16, 2008, 23:33:14 pm » |
|
Når sant skal seiast så vil eg eigentlig ikkje kjøpe ein "neste kjørbar" bil- for då vert det dumt å ødelegge den, ved å stjele bunnplata og gjere bilen til ein "langt frå kjørbar" bil.. Så, gutter og jenter: Helt Kun bunnplata - For eg veit heller ikkje om eg har plass til eit ekstra karosseri.. Ja, og så var det det att eg er nesten forplikta til å restaurere 69'en så vist det dukker opp eit neste rustfritt karosseri på tunet, så veit eg ikkje kem som får mest pleie... Tistlo 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Martin
Supermedlem

|
 |
« Svar #4 på: juni 16, 2008, 23:53:05 pm » |
|
Når sant skal seiast så vil eg eigentlig ikkje kjøpe ein "neste kjørbar" bil- for då vert det dumt å ødelegge den, ved å stjele bunnplata og gjere bilen til ein "langt frå kjørbar" bil.. Så, gutter og jenter: Helt Kun bunnplata - For eg veit heller ikkje om eg har plass til eit ekstra karosseri.. Ja, og så var det det att eg er nesten forplikta til å restaurere 69'en så vist det dukker opp eit neste rustfritt karosseri på tunet, så veit eg ikkje kem som får mest pleie... Tistlo  ville satt den gamle 69`n te mor på vent noen år å kjøp bilen som splitman her kommer tilbydene med, så kan du pusle med denna fram til du får lappen åsså tar du den te mor di utover i tid å lager den sånn som morra di kjøpte den mvh. RESTOMANN
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem

Wer will, der kann
|
 |
« Svar #5 på: juni 17, 2008, 15:35:09 pm » |
|
Hmmm.. Kanskje, kanskje ikkje, vetsje 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem

Wer will, der kann
|
 |
« Svar #6 på: juni 17, 2008, 16:11:46 pm » |
|
Det må då vera nokon som har ei bunnplata til overs ?? Ps: Det er kun invendig rust eg er redd for, golvene er ikkje farligt om dei er rusta  Og; Er det nokon som veit kva for årstal bunnplatene passer til min 69?? Det er altså svingaksel..
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
NHH
Supermedlem

BBB-Bikkjer Boble & Brennvin!
|
 |
« Svar #7 på: juni 19, 2008, 08:14:27 am » |
|
Har en 69 stående bak huset... den skal jeg ha 2000 blanke riksdaler for, med eller uten karosseri. Hel og fin bunn, nye kanaler og rustsveist kaross... Nei, gidder ikke bilder og jobbe med salg av denne, så hent eller glem! ;-) NHH 99707990 Toten.
|
|
|
Loggført
|
 AIRBORN-VW 53 skyvetaksoval 53 britaxoval 65 splittbuss 71 ingenThing
|
|
|
haz
Supermedlem

|
 |
« Svar #8 på: juni 19, 2008, 08:54:43 am » |
|
bare å hente det vel tistlo
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem

Wer will, der kann
|
 |
« Svar #9 på: juni 19, 2008, 15:48:04 pm » |
|
Har en 69 stående bak huset... den skal jeg ha 2000 blanke riksdaler for, med eller uten karosseri. Hel og fin bunn, nye kanaler og rustsveist kaross... Nei, gidder ikke bilder og jobbe med salg av denne, så hent eller glem! ;-) NHH 99707990 Toten.
Detta må vurderast..men det er jo ikkje sikkert att eg skal bytta heile bunnplata heller, for då er det vel ikkje lenger MIN bil eg restaruerer lenger, og då forsvinn heile meininga.. Billigt er det uansett 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
|