Du mener vel "østenlandske motorhavari", dem får det glatte lag av meg i hvertfall. Leverte 4 sett med topper til T4 og ventilsetene løsnet i 3 av settene er en litt for dårlig statistikk for min del...
Nå har vel ikke du levert en eneste topp til de såvidt meg bekjent. Alf har fått gjort flere topper der og er vel fornøyd med jobben, sålenge han fortsatt bruker de både til topper, råder, og veivsliping....
Akkurat hva jeg har levert dit er det vel JEG som vet best!
JEG HAR LEVERT TRE SETT MED TYPE 4-TOPPER SOM VENTILSETER HAR LØSNET PÅ.Er det bra nok klartekst for deg?

Den ene gangen gikk det 20 minutter før det løsnet, den gangen det holdt lengst så holdt det vel 150 mil. Alle tre sett med topper ble det montert nye ventilstyringer,nye ventilseter og nye ventiler samt ventilfjærer av dem.
Det er en stor fordel å feste ventilsetene og ikke bar sende dem med i toppen.
Meeen ett sett med standardtopper som ble levert hos dem flere år før disse 3 holdt bra og lenge, men dem hadde som sagt standard størrelse på ventiler der toppene bare var portet.
Mye mulig at dem / jeg var veldig uheldig,men som sagt med den statistikken fikk jeg ikke veldig lyst til å levere noe mer der...