mai 04, 2025, 19:52:59 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: bulkete og styggt viftehus  (Lest 1325 ganger)
Randeberg
Medlem
***
Innlegg: 166
Bosted: Stavanger, Rogaland



Vis profil
« på: januar 12, 2014, 22:27:47 pm »

hei. kjøpte et såkalt doghouse viftehus for ei stund siden, dette hadde tidligere eier borret en del hull i for å tre tennpluggledningene i, og da jeg slipte vekk den gamle lakken så viste det seg at viftehuset også var ganske bulkete. har fått sveist igjen de fleste hulla, men hvordan skal jeg gå frem for å rette ut bulkene? vil ikke sparkle

Kjell
Loggført
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5824
Bosted: Oslo, Briskeby


ass UP nose DOWN, rip the tires


Vis profil WWW
« Svar #1 på: januar 12, 2014, 22:29:24 pm »

glidehammer? må borre og sveise da..
Loggført

'67:
10.626@213,65 SCC2016
10.407@215,57 SCC2017
10.221@216,87 SCC2018

Norges raskeste luftkjølte gatebil?

'59:
Snart

Randeberg
Medlem
***
Innlegg: 166
Bosted: Stavanger, Rogaland



Vis profil
« Svar #2 på: januar 12, 2014, 23:41:36 pm »

glidehammer? må borre og sveise da..

ikke dum idè! prøves i løpet av i mårå
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #3 på: januar 13, 2014, 01:24:33 am »

bilde av skaden hadde nok vert ein fordel for å komma med tips
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
tmatre
Supermedlem
*****
Innlegg: 878
Bosted: Rogaland - Klepp



Vis profil
« Svar #4 på: januar 13, 2014, 16:35:38 pm »

Kan jo bruke tinn om du ikke vil bruke sparkel  Blunker
Jeg tinnet både viftehus og det bakre kjøledekselet til 54'en da jeg bygget om for Porsche 356 motor.
Det ligger rett over eksosen, men det er ingen problemer med varme slik jeg har opplevd med sparkel tidligere.

Men en bør jo rette så mye som mulig først...
Loggført

"Under steer is when you hit the wall with the front of the car and over steer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you."
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!