Tror nok du får mest igjen for å kjøpe kvalitet. Jeg har brent meg på billige løsninger fra biltema mange ganger på prosjektet mitt.
Uansett om det er lakk til motor, understell eller karosseri, får man mer igjen for å betale litt extra for kvalitet,
så slipper man mange timer med ekstra arbeid, utgifter på ekstra pusseutstyr osv osv.
Om du ikke har spesielle krav til farge, tror jeg eastwood extreme chassis paint kan fungere fint.
Den tåler masse juling, lett å bruke i lakksprøyte, og takler søl av bremsevæske og annet skvulp, splæsj og fuglegulp

Jeg har brukt den til understell, hjulbuer, motorrom, lasterom og inni karosseriet.
Den legges i tynne lag, med 5-10 min tørketid mellom strøkene. Når den er ferdig tørket, er den halvmatt. (svart)
Jeg mener den tåler relativt høye temperaturer.
Så lenge du har utstyr eller tar deg råd til å levere delene til pulverlakkering, er nok det den mest holdbare løsningen.
Husk å tilpass motorblekkene slik at du slipper banking og tilpassing etter lakkering, så slipper du småriper.
Om du har uorginale blekk, (made in mexico) trenger disse ofte en del tilpassing.