mai 04, 2025, 13:45:31 pm
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
Har du ikke mottatt
e-post for aktivering
?
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter
: Velkommen til et samlet VWNorge!
Hovedside
Hjelp
Søk
Logg inn
Registrer
VWNorge
>
Forum
>
Problemløseren
>
2 delte støtstangrør
Sider: [
1
]
Skriv ut
Skrevet av
Emne: 2 delte støtstangrør (Lest 1361 ganger)
Endre S
Supermedlem
Innlegg: 2113
Bosted: Egersund
Våre liv er summen av de valg vi har tatt.
2 delte støtstangrør
«
på:
mars 23, 2014, 17:54:54 pm »
Har det noen betydning om det er det tjukke eller tynneste røret som står mot topp eller blokk?
Loggført
1974 Type 13GT03
1967 Type 365
X
1962 Type 343 Ghia
1957 Type 111 (T111)
1964 Type 311
1971 1302 Cab
1963 Type 311
1972 Type 365
Type 1 are nice, Type 2 are cool, BUT Everyone knows, that Type 3............RULE!\\\\\\\"
Kjetil Lima
Supermedlem
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger
Sv: 2 delte støtstangrør
«
Svar #1 på:
mars 24, 2014, 10:21:19 am »
Du mener oljeretur rørene som støtstengene går i nå vel ?
Loggført
1961 T1 - Custom
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet
Sv: 2 delte støtstangrør
«
Svar #2 på:
mars 24, 2014, 10:33:47 am »
Så lenge støtstanga ikke subber spiller det ingen rolle.
Loggført
Speed is no substitute for direction
Formula Vee
Supermedlem
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger
:: DKL ::
Sv: 2 delte støtstangrør
«
Svar #3 på:
mars 24, 2014, 12:06:19 pm »
Det er vel lurt å ha mest rom i toppen, det er vel der det er vertikal bevegelse?
Loggført
SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.
Endre S
Supermedlem
Innlegg: 2113
Bosted: Egersund
Våre liv er summen av de valg vi har tatt.
Sv: 2 delte støtstangrør
«
Svar #4 på:
mars 24, 2014, 12:40:06 pm »
2 delte støtstangrør er jo en tynt og et tjukt der det tynne går inni det andre. Så eg monterte det tjukke mot blokka for da renner hvertfall olja fra drt tynne inn i det tjukke på retur.
Ser det er delte meninger her men dette er midlertidig. Men etter å ha montert dette så treger eg allerede...
Har ikkje trua ;-(
Loggført
1974 Type 13GT03
1967 Type 365
X
1962 Type 343 Ghia
1957 Type 111 (T111)
1964 Type 311
1971 1302 Cab
1963 Type 311
1972 Type 365
Type 1 are nice, Type 2 are cool, BUT Everyone knows, that Type 3............RULE!\\\\\\\"
Sider: [
1
]
Skriv ut
Gå til:
Vennligst velg en destinasjon:
-----------------------------
Forum
-----------------------------
=> Snikk-snakk
=> Originalprat
===> Krigsmodeller
===> Type 1 1946-1957
===> Type 1 1958-1967
===> Type 1 1968-1979
===> 1302/1303
===> Type 2
===> Type 3 og 4
===> Ghia
=> Problemløseren
=> Teknisk, teori og praksis
=> Smak og behag
===> German/Euro-look
===> Rat-look
===> Resto-look
===> Cal-look
===> Old speed
===> Porsche-look
===> Ombygd
===> Drag-race
===> Rundt og rundt/bakkeløp
===> Buggy
=> Hva skjer?
=> Forumexpressen
=> Prosjektgarasjen
-----------------------------
Bruktbørsen
-----------------------------
=> Biler selges
=> Biler ønskes kjøpt
=> Deler selges
=> Deler ønskes kjøpt
=> Eksterne salgs linker
=> Tilbud fra forhandlere
===> Boblegården
===> Dalhems
===> Gasolin
===> Grelland
===> HotShop
===> SCC
===> T-Mek AS
-----------------------------
Min klubb
-----------------------------
=> Agder VW klubb
=> Die Käfer Loge (DKL)
=> Folkevognklubben Østfold
===> Klubb snakk
===> Hva skjer
=> Folk&Vogn
=> Follo VW Klubb
=> Inntrøndelag Volkswagen klubb
=> LP
=> Nord-Rogaland VW Klubb
=> Salten VW
=> Screwdrivers
=> Seaside Volkswagen-club
=> Stormtroopers
=> Sør-Rogaland VW Klubb
=> Telehiv Jumpers Vestfold
===> Hva skjer?
=> Totenbugs
=> Trondheim VW Klubb
=> Vestfold Aircoolers
===> Klubbsnakk
===> Hva skjer
=> Veteran Schwimmwagen Norden
=> Volkswagen Auto Club Mjøsa
=> Volks West
===> Treff og turer
Henter...