|
ben_dik
Medlem

Telehiv Jumpers
|
 |
« Svar #1 på: mars 29, 2014, 15:13:06 pm » |
|
Og solgt igjen jo  Populær bil dette! Var jo tøff da!
|
|
|
Loggført
|
x-1963 t1 "Racerbilen" X-1969 t1 X-1976 T2 Camper X-1978 T2 Sika 1978 T2 Panel
|
|
|
JK
|
 |
« Svar #2 på: mars 30, 2014, 00:04:54 am » |
|
Det var jeg som solgte den til Tveit Bil.. Enkelt og greit salg  Fikk stort sett tilbud om snøfresere, racersykler, catering osv i innbytte på finn...
|
|
|
Loggført
|
46 84 69 59
|
|
|
pWolf
Supermedlem

|
 |
« Svar #3 på: mars 30, 2014, 00:15:30 am » |
|
Det var jeg som solgte den til Tveit Bil.. Enkelt og greit salg  Fikk stort sett tilbud om snøfresere, racersykler, catering osv i innbytte på finn... CATERING?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
JK
|
 |
« Svar #4 på: mars 30, 2014, 00:18:05 am » |
|
Det var jeg som solgte den til Tveit Bil.. Enkelt og greit salg  Fikk stort sett tilbud om snøfresere, racersykler, catering osv i innbytte på finn... CATERING? Yes, jeg spurte om han kødda!! Men neida, jeg kunne få det ifra Drammen. Kunne holde selskap der hvis jeg ville osv.. Du vil ikke tro hva folk ville bytte inn 
|
|
|
Loggført
|
46 84 69 59
|
|
|
Dewil
Supermedlem

"Opinions are like assholes...everyone has one"
|
 |
« Svar #5 på: mars 30, 2014, 00:25:20 am » |
|
Eneste spørsmålet jeg sitter igjen med nå er hvorfor folk ikke klarer å skrive bremsekaliper riktig God kveld! 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
pWolf
Supermedlem

|
 |
« Svar #7 på: mars 30, 2014, 00:46:30 am » |
|
Det var jeg som solgte den til Tveit Bil.. Enkelt og greit salg  Fikk stort sett tilbud om snøfresere, racersykler, catering osv i innbytte på finn... CATERING? Yes, jeg spurte om han kødda!! Men neida, jeg kunne få det ifra Drammen. Kunne holde selskap der hvis jeg ville osv.. Du vil ikke tro hva folk ville bytte inn  Altså, at folk prøver å bytte inn gjenstander , den forstår jeg . Men, catering... Aldri hørt om før.. 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
eWolf
Supermedlem

think small
|
 |
« Svar #8 på: mars 30, 2014, 22:47:26 pm » |
|
Det var jeg som solgte den til Tveit Bil.. Enkelt og greit salg  Fikk stort sett tilbud om snøfresere, racersykler, catering osv i innbytte på finn... CATERING? Yes, jeg spurte om han kødda!! Men neida, jeg kunne få det ifra Drammen. Kunne holde selskap der hvis jeg ville osv.. Du vil ikke tro hva folk ville bytte inn  Altså, at folk prøver å bytte inn gjenstander , den forstår jeg . Men, catering... Aldri hørt om før..  PWolf: hvor mange roastbeefsnitter med remulade skal du ha for den takgrinda jeg kappet opp? skylder deg penger catering for den.
|
|
|
Loggført
|
eWolf - Part of the AirWolfs crew
psssssst! AirWolfs er på Facebook!
|
|
|
|
eWolf
Supermedlem

think small
|
 |
« Svar #10 på: mars 30, 2014, 23:09:18 pm » |
|
Tja.. Ser for meg ett happy meal egentlig  Deal!
|
|
|
Loggført
|
eWolf - Part of the AirWolfs crew
psssssst! AirWolfs er på Facebook!
|
|
|
|