mai 04, 2025, 11:17:02 am
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
Har du ikke mottatt
e-post for aktivering
?
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter
: Velkommen til et samlet VWNorge!
Hovedside
Hjelp
Søk
Logg inn
Registrer
VWNorge
>
Forum
>
Teknisk, teori og praksis
>
Passer 1700 med inj. til boble 1300 69-
Sider: [
1
]
Skriv ut
Skrevet av
Emne: Passer 1700 med inj. til boble 1300 69- (Lest 1269 ganger)
Silver (Kristoffer Lindh)
Folkevognklubben
Seniormedlem
Innlegg: 378
Bosted: Sarpsborg
Passer 1700 med inj. til boble 1300 69-
«
på:
juli 09, 2008, 22:21:30 pm »
Noen som vet hva som skal til for å montere en 1700 med injection i en 69- boble.
Motoren kommer fra en st.vogn, 412-??
Loggført
kristoffer(at)lindh.no
Tlf: 92806127
Silver (Kristoffer Lindh)
Folkevognklubben
Seniormedlem
Innlegg: 378
Bosted: Sarpsborg
Sv: Passer 1700 med inj. til boble 1300 69-
«
Svar #1 på:
juli 10, 2008, 09:18:44 am »
Ingen som har noen meninger om dette?
Loggført
kristoffer(at)lindh.no
Tlf: 92806127
Reinsbukken
Medlem
Innlegg: 165
Bosted: Sør-Trøndelag
1955 T4 2056cc
Sv: Passer 1700 med inj. til boble 1300 69-
«
Svar #2 på:
juli 10, 2008, 09:28:38 am »
Heisann..
Har for 3 dager siden montert en slik en i min 55 boble..
Har Doble 40mm Dellorto, Porsche vifte og 2,1L men bygget på en 1700cc blokk
Du må ordne med klaring til svinghjul i gearkassa.
Loggført
T1 1955mod med T4 2056cc
Silver (Kristoffer Lindh)
Folkevognklubben
Seniormedlem
Innlegg: 378
Bosted: Sarpsborg
Sv: Passer 1700 med inj. til boble 1300 69-
«
Svar #3 på:
juli 10, 2008, 09:45:31 am »
Klaring til svinghjul. Mener du da å frese ut bedre plass i kassa?
Passer svinghjul og clutch til orginal kasse?
Loggført
kristoffer(at)lindh.no
Tlf: 92806127
Reinsbukken
Medlem
Innlegg: 165
Bosted: Sør-Trøndelag
1955 T4 2056cc
Sv: Passer 1700 med inj. til boble 1300 69-
«
Svar #4 på:
juli 10, 2008, 15:10:56 pm »
Det er 215mm svinghjul på Type4 og ca 200mm på Type1, så klaring i diameter er et must, og den passer rett på gearboksen.
Loggført
T1 1955mod med T4 2056cc
Sider: [
1
]
Skriv ut
Gå til:
Vennligst velg en destinasjon:
-----------------------------
Forum
-----------------------------
=> Snikk-snakk
=> Originalprat
===> Krigsmodeller
===> Type 1 1946-1957
===> Type 1 1958-1967
===> Type 1 1968-1979
===> 1302/1303
===> Type 2
===> Type 3 og 4
===> Ghia
=> Problemløseren
=> Teknisk, teori og praksis
=> Smak og behag
===> German/Euro-look
===> Rat-look
===> Resto-look
===> Cal-look
===> Old speed
===> Porsche-look
===> Ombygd
===> Drag-race
===> Rundt og rundt/bakkeløp
===> Buggy
=> Hva skjer?
=> Forumexpressen
=> Prosjektgarasjen
-----------------------------
Bruktbørsen
-----------------------------
=> Biler selges
=> Biler ønskes kjøpt
=> Deler selges
=> Deler ønskes kjøpt
=> Eksterne salgs linker
=> Tilbud fra forhandlere
===> Boblegården
===> Dalhems
===> Gasolin
===> Grelland
===> HotShop
===> SCC
===> T-Mek AS
-----------------------------
Min klubb
-----------------------------
=> Agder VW klubb
=> Die Käfer Loge (DKL)
=> Folkevognklubben Østfold
===> Klubb snakk
===> Hva skjer
=> Folk&Vogn
=> Follo VW Klubb
=> Inntrøndelag Volkswagen klubb
=> LP
=> Nord-Rogaland VW Klubb
=> Salten VW
=> Screwdrivers
=> Seaside Volkswagen-club
=> Stormtroopers
=> Sør-Rogaland VW Klubb
=> Telehiv Jumpers Vestfold
===> Hva skjer?
=> Totenbugs
=> Trondheim VW Klubb
=> Vestfold Aircoolers
===> Klubbsnakk
===> Hva skjer
=> Veteran Schwimmwagen Norden
=> Volkswagen Auto Club Mjøsa
=> Volks West
===> Treff og turer
Henter...