SBL
Supermedlem
    
Innlegg: 610
Bosted: Ålesund
|
 |
« på: september 30, 2014, 08:02:58 am » |
|
Finnes det noen som har prøvd dette? For meg er det aktuelt på boble og buss.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Einic
Supermedlem
    
Innlegg: 773
Bosted: Røyken
|
 |
« Svar #1 på: september 30, 2014, 16:28:52 pm » |
|
Hvis du bruker originale VW deler: må du snakke med biltilsynet om det? Tror ikke de har greie på hvilke modeller som hadde IRS eller pendel. Bruk en proff sveiser til å sveise inn det indre festet. Få utført en firehjulsinnstilling.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
SBL
Supermedlem
    
Innlegg: 610
Bosted: Ålesund
|
 |
« Svar #2 på: september 30, 2014, 17:25:03 pm » |
|
Tja, selvsagt det er ikke alle som ser det, men når jeg kommer med en 1957 modell kan det no hende en sakkyndig reagerer. De har sikkert sett en del bobler/busser før.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Einic
Supermedlem
    
Innlegg: 773
Bosted: Røyken
|
 |
« Svar #3 på: september 30, 2014, 21:03:54 pm » |
|
Det er jo en ting de kan henge seg opp i: det er ikke tillatt å sveise i bærende deler.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #4 på: oktober 02, 2014, 02:02:26 am » |
|
ein sertfisert sveisar har lov.. ein privatperson har ogso lov men arbeidet må etterpå ha godkjenning av verkstad med sertfisert sveisar, framlegging av sveiseprosedyre, matrialkvalitetar og til slutt eit skriv der verkstaden eller uavhengig sertfisert sveisar går god for at dette er A+...........sooo kan du bestilla time og møta opp med hatten i neven og skjegget i postkassa hjå biltilsynet og håpa på at dei inkompetente klovnane eventuelt kan klara å godkjenna da
bør gå an å få ombygginga godkjent egentlig, sidan du bruker org deler.
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Einic
Supermedlem
    
Innlegg: 773
Bosted: Røyken
|
 |
« Svar #5 på: oktober 02, 2014, 10:08:39 am » |
|
Jeg tror også en grei ombygging blir godkjent. Lurt å snakke med tilsynet først. IRS er tross alt en sikkerhetsmessig oppgradering. Det ruller mange ombygde T1 og T2 rundt i verden som er ombygd, tror det er noen i Norge og. Mags har vel gjort dette?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Jesper1201
Supermedlem
    
Innlegg: 708
Bosted: Østfold
|
 |
« Svar #6 på: oktober 02, 2014, 11:31:58 am » |
|
Joda, jeg har en T1 som er bygd om til IRS :-)
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
nobrakes
Supermedlem
    
Innlegg: 3455
Bosted: oppland
|
 |
« Svar #7 på: oktober 02, 2014, 15:16:40 pm » |
|
ein sertfisert sveisar har lov.. ein privatperson har ogso lov men arbeidet må etterpå ha godkjenning av verkstad med sertfisert sveisar, framlegging av sveiseprosedyre, matrialkvalitetar og til slutt eit skriv der verkstaden eller uavhengig sertfisert sveisar går god for at dette er A+...........sooo kan du bestilla time og møta opp med hatten i neven og skjegget i postkassa hjå biltilsynet og håpa på at dei inkompetente klovnane eventuelt kan klara å godkjenna da
bør gå an å få ombygginga godkjent egentlig, sidan du bruker org deler.
hvor finner du dette i lovverket Tistlo ?
|
|
|
Loggført
|
If it has Tits or Tires , it is going to get you in trouble.... Arnstein !
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #9 på: oktober 04, 2014, 06:39:52 am » |
|
hvor finner du dette i lovverket Tistlo ?
det veit eg ikkje. dette er nøyaktig den forklaringa eg fekk frå representant i biltilsynet når eg spurde om eit tilsvarande spørsmål ang sveising i ramme på t2.men han sa og at da var lite kontroll på desse tinga da hadde forøvrig vert intresangt å sett ein eventuell paragraf for dette vist nokon klarar å oppdriva da frå eitlanna byråkratisk register?
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
nobrakes
Supermedlem
    
Innlegg: 3455
Bosted: oppland
|
 |
« Svar #10 på: oktober 04, 2014, 15:25:32 pm » |
|
hvor finner du dette i lovverket Tistlo ?
det veit eg ikkje. dette er nøyaktig den forklaringa eg fekk frå representant i biltilsynet når eg spurde om eit tilsvarande spørsmål ang sveising i ramme på t2.men han sa og at da var lite kontroll på desse tinga da hadde forøvrig vert intresangt å sett ein eventuell paragraf for dette vist nokon klarar å oppdriva da frå eitlanna byråkratisk register? på personbil,dvs under 3500kg, er det svada.. på egen bil, kan man utføre alle arbeider uten noen form for godkjenning av utførelse. er det for dårlig, og det skjer noe pga det, er det eiers ansvar, utover det er det ikke noe skrevet i lovverket om det. på tunge kjøretøyer forholder det seg annerledes.....
|
|
|
Loggført
|
If it has Tits or Tires , it is going to get you in trouble.... Arnstein !
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #11 på: oktober 04, 2014, 18:10:42 pm » |
|
han kan eventuelt ha trudd eg meinte lettlastebil då eg ikkje sa meir enn vw pickup sjøl om eg tvila litt på da.. men då er da ikke noko å bry seg med uansett, berre å sveisa iveg. men eg søkte litt og fant faktisk ein beskrivelse som ligna litt her då: http://lovdata.no/dokument/SF/forskrift/1994-10-04-918/KAPITTEL_21#§21-1 på 3.1 c men da er jo igjen noko anna på ein måte.
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
tds
Supermedlem
    
Innlegg: 2005
Bosted: ålesund
Terjes garage.
|
 |
« Svar #12 på: oktober 04, 2014, 18:34:03 pm » |
|
ser ikke noe problem med å sveise på en brakett på en ramme...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|