Hallo!
Finnes sikkert mange 100 slike poster, og har søkt litt rundt men blir fortsatt ikke klokere.. så da spør jeg selv

Har nylig innkjøpt en fin 73mod 1300S, som pr nå står litt vel høyt for min smak, så ønsker å få senket denne, da er det jo greit bak men foran må jeg jo bygge om litt..
Har sett på dette med Puma forstilling, ref denne tråden:
http://www.vwnorge.no/index.php?topic=13936.0Her ser det ut som at bare puma alene ikke har senket all verden på bildet av den blå bobla, jeg ønsker mer en dette..
Videre ser jeg på den svarte til Lobo som også bare har puma.. denne bilen er i akkurat den høyden jeg kunne tenke meg..
Men er det da sånn å forstå at jeg ikke vil få en så lav bil som Lobo bare med puma da min er av nyere årgang? (Linkpin/balljoint eller noe sånt? hva har jeg, og hva er forskjellen?)
Mulig jeg nesten må ha inn korta uansett da kjører med 5,5" felger foran? eller kanskje 4" også?
Jeg ser videre at da må jeg ha drop spindler for å få den lavere, men da trengs det også en helt del annet da jeg må ha inn korta puma.
Da jeg har 5,5" felger framme og bak nå (Med alt for store dekk..) Vil fortsette med 5,5" men muligens ha enda breiere bak om jeg fårtaki..
Da har jeg kommet fram til følgende på hot shop:
Forstilling 2" smal 66- 22-2819
3 610 ,-
Fjærpakke smal 66- 22-2852
3 138 ,-
Styrestag 66- smale par 22-2853
913 ,-
Stab.Stag fram 66- smal 22-2854
1 175 ,-
Spindler droppa 2,5" 66- AC405051
1 575 ,-
Støtdemper fram kort -65 gass 8012G
1 115 ,-
Total
11 525 ,-
Må jeg virkelig ut med 11,500 for å få bilen min i høyden som Lobo har i tråden jeg linka til ovenfor her?
Synes det kanskje er litt i overkant...

Videre er det vel også anbefalt å bytte til tette lagre da senk påvirker noe smøring?
På forhånd takk for all hjelp!
Har god erfaring med senka biler.. men da snakker vi om vanlige dempere med justering (Coilovers)
Dette torson systemet på bobla er helt ukjente greier for meg