Deler fra 924 og 944 som funker til 1303 er :
Armer bak fra 82mod til 85,5 er stort sett like til de originale 1303. 86 turbo (kun 86) armer bak er i alu, ellers like de fra 82-85,5 NA.
924 turbo har samme armer og bremser som 944 NA.
924 S (denne ble levert kun i 86) har samme som 944 NA og 924 turbo.
Vanlige 924 NA har eksakt samme armer som std. 1303, eneste forskjell er annen boltsirkel (4x108)
Bremsepumpe fra 944 NA er bolt-on, trenger kun lengre bolter til feste av pumpe.
Spindler foran passer til 74 og 75- forstilling med bruk av spes. opphengskule som kan kjøpes hos Kerscher.
Bak for å bruke bremser til 944 eller 944 turbo, så må du bruke en hylse og noen (kabel)sko som også fåes hos Kerscher.
Stabstag fra 924 turbo/944NA og 944 turbo kan også brukes på 1303, men her må du borre hull i arm til å feste stag i arm. Du får sett til fester hos Kerscher også . Noen av disse delene står ikke på sidene til Kerscher, men fåes hvis du spør.
Ellers er det ikke mye deler som passer fra 944.
Porsche 928S og Porsche 968CS har forøvrig samme calipere og skiver som 944 turbo (86 only). 944 Turbo(86) har 4 mm tykkere skiver enn 944 NA og har 4-stemplet caliper mot en-stemplet på 944 NA. Armer fra nyere enn 86 passer også, men da må du benytte lengre drivaksler fra transporter T3 da sporvidden på disse er ca. 25mm bredere på hver side. For å bruke spindel (hub) bak fra 924/944 , så må du bruke yttre drivledd fra Transporter, hvis ikke kan du benytte den originale fra bobla hvis du fortsatt vil bruke de originale boble-drivakslene.
Ellers kan jeg jo nevne at 944 har de samme elendige dørhåndtakene som sitter på bla. Golf 2. Dårligere dørhåndtak skal du lete lenge etter , derfor ville sikkert Porsche benytte seg av disse

924/944 er liksom understell for bobla, mens 914 og 356 er motor.
Porsche Boxster-calipere kan brukes til Kerscher skiver foran med adapter.
Igjen : 911 motor er
ikke bolt-on i bobla !! (ja den kan boltes på girkasse, men That´s it!)