|
EspenX
Supermedlem

Praise the raised
|
 |
« Svar #1 på: august 06, 2008, 19:25:53 pm » |
|
Hehehe, brukte akkurat en god time på å lese gjennom den samba-tråden  Er vel ingen her som kan matche 82.000 dollar i bensintanken eller syv kilo hasj i gulvet  Eneste funn jeg har gjort i bilene mine er en amerikansk ølkork under teppet i Ghian og noen verksted-kvitteringer fra 70-tallet i California. Der står det også hva eieren het den gangen, har tenkt tanken å kontakte han for å høre hans historie med bilen  I brannbilen lå serviceheftet med blant annet "Garantibevis for den fabrikknye VW-automobil" og litt service-historie fra 1969 og utover.
|
|
|
Loggført
|
1969 Militær-buss 
|
|
|
Atrox
Medlem

|
 |
« Svar #2 på: august 06, 2008, 20:11:36 pm » |
|
Foreløpig høydare var tre originale malerier gjemt bak kjøkkenet i Westfaliacamperen min, dessverre hverken Skrik eller Madonna, svensk dude jeg ikke har funnet no info om.... Kan være det dukker opp mer moro etterhvert som jeg får revet ut mer av interiøret.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem

Wer will, der kann
|
 |
« Svar #3 på: august 06, 2008, 21:33:58 pm » |
|
Eg fant ein gammal 5 øring i delebilen 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
.LP
|
 |
« Svar #4 på: august 07, 2008, 08:05:11 am » |
|
Best var han som i sin 76 boble fant et helt gulv under mattene  .LP
|
|
|
Loggført
|
-65 T1 Panama beige http://tvwk.tripod.com/------------------------------------------------------------- Jeremy Clarkson: “A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.”
|
|
|
Filip/purity
Supermedlem

|
 |
« Svar #5 på: august 08, 2008, 21:05:40 pm » |
|
Jeg fant en ring som viste seg å være ekte sølv bak baksetene i min 1302 
|
|
|
Loggført
|
1967 1300 (solgt) 1971 1302 (solgt) 1967 1200
|
|
|
FullGass
Supermedlem

No Gas? No Fun...
|
 |
« Svar #6 på: august 08, 2008, 21:14:38 pm » |
|
Fant noen reginger for innbetaling av farskapsbidrag under setet i min -58. Noen her som savner de? Eventuelt noen som savner innbetalingen? 
|
|
|
Loggført
|
- har ikke bil -
|
|
|
Phantome
Medlem

|
 |
« Svar #7 på: august 08, 2008, 21:17:24 pm » |
|
Jeg fant noen gammle rustne 10-øringer INNI en dele motor en gang. Lurer litt på åssen de havna der....
|
|
|
Loggført
|
<Insert lame ass quote here>
|
|
|
Pål
Supermedlem

Vestfold
|
 |
« Svar #8 på: august 08, 2008, 23:36:34 pm » |
|
Jeg fant noen gammle rustne 10-øringer INNI en dele motor en gang. Lurer litt på åssen de havna der....
Jeg lurer litt på hvordan de har rustet  I en delebil jeg akkurat solgte så lå garantibeviset for ny longblock fra 1974 og garantibevis for den norskproduserte motorvarmeren som var montert + selvfølgelig instruksjonsbok og servicehefte. Fra denne bilen plukket jeg en flott Cebe ryggelyslampe som jeg parret opp med en jeg hadde fra før og en ettermontert ryggelysbryter av den typen som sitter på giroverføringa under baksetet. Noe jeg har skjønt er sjelden vare? Utover dette har det ikke vært de helt store verdiene å finne 
|
|
|
Loggført
|
Pål - 1959 T1 Rag Top (Ö\_!_/Ö) I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
|
|
|
SveinØ
Supermedlem

|
 |
« Svar #9 på: august 09, 2008, 21:51:39 pm » |
|
Jeg lurer litt på hvordan de har rustet  I en delebil jeg akkurat solgte så lå garantibeviset for ny longblock fra 1974 og garantibevis for den norskproduserte motorvarmeren som var montert + selvfølgelig instruksjonsbok og servicehefte. Fra denne bilen plukket jeg en flott Cebe ryggelyslampe som jeg parret opp med en jeg hadde fra før og en ettermontert ryggelysbryter av den typen som sitter på giroverføringa under baksetet. Noe jeg har skjønt er sjelden vare? Utover dette har det ikke vært de helt store verdiene å finne  I 63'en eller?  kommer og henter den tirsdag eller onsdag i uka som kommer forresten 
|
|
|
Loggført
|
Member of the Vintage VW Club of Møre & Romsdal
|
|
|
Tistlo
Supermedlem

Wer will, der kann
|
 |
« Svar #10 på: august 09, 2008, 23:45:15 pm » |
|
Idag fant eg ein tiøring frå 1982 under giroverføringen aka nedi tunellen.. den låg inni masse greas frå overføringen, som kjem frå då bilen vart restaurert i 1985.. siste service var i 86, og deretter stod bilen 20år på ein låve.... spørs om den restaureringen hadde noko for seg 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
HKE
Supermedlem

Hans Kristian tlf 95718916
|
 |
« Svar #11 på: august 11, 2008, 10:11:54 am » |
|
I min fant jeg en 13 mm fastnøkkel ved giroverføringa, takshingel i gulvet og franske treskruer og ekspansjonsbolter som var brukt til å "feste" sikkerhetsbeltene i kanalen med.... 
|
|
|
Loggført
|
VW 1956 T1
"It don't have to shine, to be fine!!"
|
|
|
Oval57
Supermedlem

Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.
|
 |
« Svar #12 på: august 11, 2008, 13:44:13 pm » |
|
Splitboy fant en dong i sidelomma på 55`en han dro ut av en svensk låve. I den bilen var det mye rart for å si det sånn:)
|
|
|
Loggført
|
*Paradise road* Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.comTlf. 900 13 764 Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer. Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har noe du vil selge.
|
|
|
|