Hehe, sant nok, men håper det blir myyyye mindre garasjetid når bilen er ferdig,
for nå er jeg mest sulten på å få rullet noen runder med bilen

(selv om det ikke skjer før mai/juni)
Jeg lurer forresten på om clutch pedalen skal ha motstand helt fra den ligger nedi dørken?
Usikker på om jeg har fått feil type clutch wire, så jeg bruker den gamle som sto i bilen.
Da bilen var hel, før demontering,
hadde forrige eier brukt 5-6 muttere forran vingemutteren på wiren, for at den skulle bli stram nok,
men nå, etter montering, og med vingemutteren kun skrudd 2-3 runder inn på wiren,
er den allerede i spenn helt fra jeg lirker pedalklusteren inn i hullet sitt,
altså helt fra pedalen ligger bakover helt vannrett.. (har ikke montert pedalstopperen)
Det må nevnes at det var ikke montert sånn rund plate på trykkplata, siden motor er nyere enn girkassen måtte jeg ha en sånn,
og det var ikke montert da jeg kjøpte bilen, som igjen kan være grunnen til at noen av fingrene på trykkplata var bøyd..
Men den runde plata som er montert på trykkplata kan neppe utgjøre mer enn 1-2cm,
mens wiren nå ser ut som den er 10cm kortere enn sist den var montert.
Jeg synes også at slangen fra røret til clutch wire (inni tunnelen i understellet)
som skal stå i spenn fram mot armen før selve clutch armen, er veeeldig bøyd,
som om den er for lang.. dette kan evt også utgjøre noen cm..
Jeg har tatt ut wiren igjen nå, men skal forsøke igjen imorgen, og evt se om jeg kan bruke den nye wiren
om den er lengre enn den gamle.
Blæh, joda, kjenner allerede at det skal bli godt med en kald pils i garasjen til helga
