Bor i Tønsberg området

Selv om det kanskje er billigere å kjøpe gode "ferdig" biler, har jeg lyst på noe og holde på med

merker at det klør i fingra etter å gjøre noe, etter at jeg har solgt alt av mopeder og rc

Kan hende at jeg gir/ selger bilen til fatteren siden har har alltid drømt om ei boble

Men det å kjøpe en "billig" bil som blir solgt for mindre enn det er investert i den. men da er det kanskje ikke så mye å gjøre på den?
Tusen takk for gode svar forresten

Tønsberg er jo et godt utgangspunkt. Unneberg bil holder til i Tønsberg og har det aller meste av både kunnskap og deler. Er ikke så veldig aktivt klubbmiljø om dagen, men opplever stadig at man hjelper hverandre hvis det er noe, så legg ut spørsmål her, så kan det være noen er behjelpelig med å se på kandidater for deg.
Holder selv til på Nøtterøy, og senest i går var det en kar innom med en VW pickup for å få litt hjelp, så vi prøver som sagt å hjelpe til hvis det er noe.
Jeg har forøvrig gjort det på den "ikke anbefalte" måten, og kjøpte en bil som var skikkelig dårlig, men etter ca 12-15 år og utallige titusner, så ser den ok ut i alle fall

:

ghia 1.jpg (66.39 KB. 800x499 - vist 144 ganger.)
Men den har gitt meg mange hyggelige timer i garasjen, og gode venner over hele kloden, så det var verdt det.