mai 04, 2025, 19:29:56 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Bærearmer går tregt i lager forstilling  (Lest 1217 ganger)
rockshelter
Medlem

-70

Vis profil
« på: august 30, 2008, 22:04:31 pm »

La merke til at det var vanskelig å få bærermene på plass i lagrene ved innsetting av ny puma (kortet) . (stor klubbe - metoden  Tvilende ) I starten satt bærearmene såpass fast at når jeg dyttet fronten ned eller løftet den opp så ble den i den stillingen og returnerte ikke. Det har bedret seg etter noen kjørte mil , men ikke helt som det skal. Er det forskjellige dimensjoner på lager/bærearmer i handelen?
Loggført

Fort nok...
Notch67
Supermedlem

Vis profil

« Svar #1 på: august 30, 2008, 23:38:17 pm »

Kan være en idé å polere bærearmene, måtte gjøre det på min puma. Tror det er bakelitt foringene innerst i forstillingen som kan være trange.
Loggført

Patina er for fattigfolk.
Low67
Medlem

Vis profil

« Svar #2 på: august 31, 2008, 09:23:07 am »

bærearmene er like etter det jeg vet.
Men ytter diameter på lager\foringer er det noen varianter, ikke alle senke forstillinger som er lik orginal...
Inner diameteren på bakkelitt, nylon og polerytan foringer er også ofte feil. Ca 1.5mm de jeg kjøpte sist..
Dette for at det er noe dritt som ikke er laget riktig.
Mine måtte i dreibenken en tur
Loggført
rockshelter
Medlem

-70

Vis profil
« Svar #3 på: august 31, 2008, 12:12:47 pm »

Nyttige opplysninger. Når jeg tenker meg om; det var bare to som gikk tregt, nedre venstre og øvre høyre. I og med at jeg har bærearmer fra forskjelige plasser lurte jeg på om problemet kunne ligge der, men det er nok heller så som så med sammensetningen eller kvaliteten på pumaen.
Loggført

Fort nok...
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!