Danna
Medlem

|
« Svar #30 på: april 28, 2009, 22:19:17 pm » |
|
Haha, aldri at jeg skal ha noe cal-looker..Det synes jeg ikke er noe fint  Jeg driver å vurderer å fjerne noe resto-stasj, ja..  Hva det blir får vi se 
|
|
|
Loggført
|
Ønsker å kjøpe Splitt Pickup eller Panel. - - -
|
|
|
Mr. Empiboy
Supermedlem

|
 |
« Svar #31 på: april 28, 2009, 22:30:45 pm » |
|
NÅ må dere slutte å forsøke å hjernevaske/konvertere gutten da bilen er drit fet som den er tar han av allt det kule stæsjet så blir jo bilen klin lik alle andre.... ikke hør på dem du!!
Mannen spør jo etter tipps ang hva han skal gjøre med bilen....... Personlig ville jeg byttet felger og lakkert den i en helt annen farge. Ikke fordi det er noe galt med bilen nå, men fordi det må være kjedelig at alle kjenner igjen bilen hans som "den gammle til Robert". Er litt sånn med gammle "kjente" biler. Personlig kunne jeg aldri ha slått meg til ro med å hatt den "gammle bilen" til noen uten å gjort STORE inngrep i den. Men for all del! Denne bilen er utrolig rå akkurat som den er nå.
|
|
|
Loggført
|
Se nøye på det jeg skriver. Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
|
|
|
Danna
Medlem

|
« Svar #32 på: april 28, 2009, 22:50:46 pm » |
|
Enig med deg, Empiboy  Jeg vil nok mest sannsynlig gjøre noen større inngrep, så den ikke forblir "gamlebilen til Robert"  Vi får se 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Anders Røsåsen
Supermedlem

|
 |
« Svar #33 på: april 28, 2009, 23:25:38 pm » |
|
Bra med nye dekk og litt mere senking. Da gjenstår bare å fjerne gangstercaps'n og de gule lyktene på fangeren  . Capsen kan jeg hjelpe deg med å destruere! Er med meg og gangstercaps som med Lid og øyelokk! Jeg kan ikke fordra de. jaja....syns stæsj er kult je  det gir bilen mer sjarm syns je
|
|
|
Loggført
|
  VW 1300 69 (Grøfterenser`n) VW 1303S automatic 73 (SOLGT) VW 1200 Jeans 73 (SOLGT) VW 1200 65 VW T2 Bay 1975 VW 1200 63 urørt orginalbil (Annfrid)
|
|
|
DrLaban
Supermedlem

The RestoRod
|
 |
« Svar #34 på: april 29, 2009, 07:56:10 am » |
|
Da har jeg gjort noen små mods..Har satt framdekkene bak, og handlet 135R15 til felgene foran. Har dessuten senket bilen litt mer i fronten..Vad tycks ? For min del kunne den gjerne vært lavere både foran og bak, men da blir det umlig å kjøre omtrent..Men kanskje jeg knepper litt til   Se her ja  Dekka satt jo som ett skudd! Når det gjelder "looks", gjør som DU vil. Er ikke rare grepa som skal til for å gi den ett annet utrykk hvis du ønsker det.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Danna
Medlem

|
« Svar #35 på: april 29, 2009, 09:07:48 am » |
|
Takker, Thomas!  Skal prøve ut litt forskjellig i dag  Og, jeg er ute etter nye felger, forsåvidt.. 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Mr. Empiboy
Supermedlem

|
 |
« Svar #36 på: mai 03, 2009, 21:11:37 pm » |
|
BRM!!!!!
|
|
|
Loggført
|
Se nøye på det jeg skriver. Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
|
|
|
Danna
Medlem

|
« Svar #37 på: mai 03, 2009, 21:55:51 pm » |
|
Hehe, kanskje det  Hadde vært litt tøft å prøvd 17"...Men da må man vel ha litt kortere forstilling enn 2" ?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Danna
Medlem

|
« Svar #39 på: mai 03, 2009, 22:33:24 pm » |
|
Hehe, ja  Noen som tar på seg å korte inn, og montere igjen for meg ? 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Mr. Empiboy
Supermedlem

|
 |
« Svar #40 på: mai 04, 2009, 12:44:50 pm » |
|
Se her: http://www.vwnorge.no/index.php/topic,6615.0.htmlDette er min oppskrift. Den er nå prøvemontert og passer med god klaring. Jeg tar IKKE på meg oppdrag, men du står fritt til å kopiere alle mine løsninger. Eller hør med "Mags" her på forumet. Han tar på seg innkortinger, men kansje ikke like smale som denne??. Tror jeg.....
|
|
« Siste redigering: mai 04, 2009, 14:07:13 pm av Empiboy (NAN Mixer) »
|
Loggført
|
|
|
|
Danna
Medlem

|
« Svar #41 på: mai 04, 2009, 13:37:24 pm » |
|
Nice  Får høre med noen om det er noen som vil ta på seg jobben med å korte min.. 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Danna
Medlem

|
« Svar #42 på: mai 14, 2009, 20:59:39 pm » |
|
Da har jeg hentet nye felger  Blei 4,5 og 5,5x15 Porsche 356 replica med baby moon kapsler  Må vel under lakksprøyta en tur væ 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Mr. Empiboy
Supermedlem

|
 |
« Svar #43 på: mai 14, 2009, 21:31:54 pm » |
|
PS: 5" innkorting ble helt klart i meste laget med orginale trommler, selv med BRM replica og senkespindler. Men etter å ha gått forbi den siden av bilen med forskjerm 2-300 ganger så begyner jeg å lure på om det ikke er litt kult alikevel  ......
|
|
« Siste redigering: mai 15, 2009, 11:44:41 am av Empiboy (NAN Mixer) »
|
Loggført
|
|
|
|
Danna
Medlem

|
« Svar #44 på: mai 14, 2009, 21:49:11 pm » |
|
Hehe  Blir nok 4" på meg..  Ta masse pics! 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
alask
|
 |
« Svar #45 på: mai 14, 2009, 22:01:06 pm » |
|
liten vits å smalne en allerede smalnet forstilling!!
glemte meg jeg har jo ikke sånn nymotens forstilling jeg hehe
|
|
« Siste redigering: mai 14, 2009, 22:14:40 pm av alask »
|
Loggført
|
|
|
|
mags
|
 |
« Svar #46 på: mai 14, 2009, 22:10:14 pm » |
|
Danna,husk hvis du bytter så bør du få tak i ei orginal forstilling  det er ikke så lett,de ruster mye merte ei ball joint i forhold til link pin. Mandag 25?
|
|
|
Loggført
|
Good Work ain`t cheap Cheap work ain`t good Mags 90508914.
|
|
|
Danna
Medlem

|
« Svar #47 på: mai 15, 2009, 07:33:21 am » |
|
Ohh, så jeg bør ha tak i ei original balljoint forstilling å smalne på istedenfor 2" som jeg allerede har ?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Mr. Empiboy
Supermedlem

|
 |
« Svar #48 på: mai 15, 2009, 09:01:11 am » |
|
Ser ikke problenet med å smalne inn en som allerede er kortet. Er jo samme jobben uansett hvor bred den har vært.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Mr. Empiboy
Supermedlem

|
 |
« Svar #49 på: mai 15, 2009, 11:44:06 am » |
|
Hehe  Blir nok 4" på meg..  Ta masse pics!  Mener du bilder av bilen min når den står på bakken helt "ferdig"?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Mr. Empiboy
Supermedlem

|
 |
« Svar #50 på: mai 15, 2009, 11:48:08 am » |
|
Hvis du derimot går for å lage ny av en orginal så har jeg en orginal balljoint liggende komplett med skiver, men muligens uten calipere og styrestag (må sjekkes). Det er desverre den ugreie 4-130 boltsirkelen på skivene.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Danna
Medlem

|
« Svar #51 på: juni 01, 2009, 19:05:30 pm » |
|
Da har bobla vært på Bug Camp å luftet seg  Vant "Treffets laveste bil", men synes det var et par-tre andre som kunne stilt i konkurransen som så ut til å være vel så lave. Ble målt til 5,3 cm opp på torsjonsrøra, uten folk i bilen. Siden jeg har litt fjæring så blir den litt lavere når man kjører to stk i..  rimelig håpløst å kjøre med, egentlig  men, er kult da  Legger inn et par bilder etter at jeg har byttet felger..  Bilen vurderes solgt til rett pris..Grunnet at jeg gjerne vil ha meg Ghia eller splittbuss..  Copyright: Fredrik Olastuen   
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
ordin
Juniormedlem

|
 |
« Svar #52 på: juni 01, 2009, 20:22:44 pm » |
|
Har du senkespindler på bilen? 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Danna
Medlem

|
« Svar #53 på: juni 01, 2009, 21:41:45 pm » |
|
Jepp  Så er mye mer å gå på på forstillinga..Men, nå har jeg litt fjøring også.. 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Joachim
Seniormedlem

|
 |
« Svar #54 på: juni 01, 2009, 21:42:03 pm » |
|
Rå bil:D
|
|
|
Loggført
|
Vovlo 940 turbo  1958 boble (Prosjekt lekebil) 1967 boble 1967 boble 1500 1968 Variant 1969 Buss 1974 " Porsche boble"
|
|
|
Fankii-T
Juniormedlem

|
« Svar #55 på: juni 01, 2009, 22:25:22 pm » |
|
Heil rå bil, men blei turnoff for meg me de senka fangerene, men det er smaks sak..
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Danna
Medlem

|
« Svar #56 på: juni 01, 2009, 22:35:03 pm » |