gammern
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #60 på: september 22, 2008, 17:38:54 pm » |
|
Har denne gått i Asker/sandvika området. Har iallefall sett en slik bil i området der. Med samme historie
ok,nå har jeg undersøkt litt,,den har tuslet rundt i skui området,,og det er vel i asker?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lid
Supermedlem

|
 |
« Svar #61 på: september 22, 2008, 19:20:19 pm » |
|
Nei Skui er nok i Bærum, men de siste årene mannen levde eller hadde bilen bodde han på Hiltonåsen som ligger helt på grensen i mellom. En kamerat var naboen hans for 7-8 år siden der.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
gammern
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #62 på: september 22, 2008, 19:34:45 pm » |
|
Nei Skui er nok i Bærum, men de siste årene mannen levde eller hadde bilen bodde han på Hiltonåsen som ligger helt på grensen i mellom. En kamerat var naboen hans for 7-8 år siden der.
ok,,1999 bodde han vist nok i skui da i følge avisutklippet fra budstikka jeg fikk med ovalen,,hiltonåsen er det langt fra skui da?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lid
Supermedlem

|
 |
« Svar #63 på: september 22, 2008, 19:53:04 pm » |
|
neida er like i nærheten
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
gammern
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #64 på: september 22, 2008, 23:46:27 pm » |
|
da er alle ruter ute, uten et knust vindu  ,anders kan sakene,,men huff av meg,det var litt rust under pakningen til frontruta,,utrolig lite rust på denne bilen 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem

Wer will, der kann
|
 |
« Svar #65 på: september 22, 2008, 23:50:09 pm » |
|
Du har litt av ein rustsveise-jobb foran deg 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
gammern
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #66 på: september 23, 2008, 00:00:44 am » |
|
Du har litt av ein rustsveise-jobb foran deg  hehe , det er ikke jeg som jobber på bilen nå,det er anders og den er i utrolig gode hender,,legger på teppe når den fryser også  ..dere ser spor etter tagginga på panseret
|
|
« Siste redigering: september 23, 2008, 00:05:40 am av gammern »
|
Loggført
|
|
|
|
Martin
Supermedlem

|
 |
« Svar #67 på: september 23, 2008, 14:57:00 pm » |
|
ser du har finni stoler i katalogen på gulvet alt.  se å få kappa større hull til rute nå så er det du på germanlook stadiet 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
gammern
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #68 på: september 23, 2008, 14:59:56 pm » |
|
ser du har finni stoler i katalogen på gulvet alt.  se å få kappa større hull til rute nå så er det du på germanlook stadiet  nei nei,,kommet hjem nå a,,mange cm var stanga du tok ut inn i beinet?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
gammern
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #70 på: september 23, 2008, 16:00:58 pm » |
|
ca 40 cm tenker jeg  fyttikatta,,,mulig jeg skal til anders til fredag,,blir du med?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Martin
Supermedlem

|
 |
« Svar #71 på: september 23, 2008, 17:11:29 pm » |
|
ser ann hvordan det er å få sitti  "litt" små øm i sia gitt. den stanga blei tatt ut oppi hofta.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
anders.
Supermedlem

|
 |
« Svar #72 på: september 23, 2008, 17:18:29 pm » |
|
jeg kan rydde sofan jeg 
|
|
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
gammern
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #73 på: september 23, 2008, 17:31:06 pm » |
|
ser ann hvordan det er å få sitti  "litt" små øm i sia gitt. den stanga blei tatt ut oppi hofta. et par sterke drammer så går vel det  ,,fikk 1 liter xo bråsta om søndagen
|
|
« Siste redigering: september 23, 2008, 17:37:05 pm av gammern »
|
Loggført
|
|
|
|
gammern
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #74 på: september 24, 2008, 00:14:12 am » |
|
da har han redda skjermen og sveisa litt nederst på skjermen,,ser jo meget bra ut dette,er ikke lenge til den får epoxy grunning nå,tok en vurdering med å lakke intriøret som brekk , rattstamme,girspak ,seterammer + div ,det var så slitt at det trengte litt lakk..
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Oval57
Supermedlem

Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.
|
 |
« Svar #75 på: september 24, 2008, 09:40:14 am » |
|
da har han redda skjermen og sveisa litt nederst på skjermen,,ser jo meget bra ut dette,er ikke lenge til den får epoxy grunning nå,tok en vurdering med å lakke intriøret som brekk , rattstamme,girspak ,seterammer + div ,det var så slitt at det trengte litt lakk..
Du må være forsiktig så du ikke restaurerer for mye nå. Jeg har samme utfordring på splitten og ovalen. Bra biler som ikke skal totalrenoveres må få slippe å bli nettop totalrenovert. Det er som å pusse opp en leilighet, det ene drar det andre med seg. Snart er det nymala i alle rom!
|
|
|
Loggført
|
*Paradise road* Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.comTlf. 900 13 764 Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer. Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har noe du vil selge.
|
|
|
gammern
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #76 på: september 24, 2008, 09:54:25 am » |
|
Du må være forsiktig så du ikke restaurerer for mye nå. Jeg har samme utfordring på splitten og ovalen. Bra biler som ikke skal totalrenoveres må få slippe å bli nettop totalrenovert. Det er som å pusse opp en leilighet, det ene drar det andre med seg. Snart er det nymala i alle rom! ja jeg vet, men skal jeg ta det nå liksom eller om 2 år,,det er rustbobler i lakken på intr,får nesten en rustrød farge i hånda når jeg drar på brekket.syntes dette er vanskelig jeg  ,,lyst å bytte taktrekk etterhvert også.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Oval57
Supermedlem

Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.
|
 |
« Svar #77 på: september 24, 2008, 10:02:15 am » |
|
Her er ingen fasit, men jeg veit at om jeg hadde hatt muligheten til å satt inn igjen taktrekket i min oval så hadde jeg gjort det ved neste gangs restaurering. Originalt i fra fabrikk er det eneste som er originalt. Det finnes fullrestaurerte ovaler i bøtter og spann. Tenk så herlig bilen blir med ny og fresh lakk, og med lukt av gammel bil inni! Teppbiter til å skjøte med får du tak i. Gå for originalitet på denne flotte bilen din!
|
|
|
Loggført
|
*Paradise road* Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.comTlf. 900 13 764 Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer. Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har noe du vil selge.
|
|
|
gammern
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #78 på: september 24, 2008, 10:16:40 am » |
|
Her er ingen fasit, men jeg veit at om jeg hadde hatt muligheten til å satt inn igjen taktrekket i min oval så hadde jeg gjort det ved neste gangs restaurering. Originalt i fra fabrikk er det eneste som er originalt. Det finnes fullrestaurerte ovaler i bøtter og spann. Tenk så herlig bilen blir med ny og fresh lakk, og med lukt av gammel bil inni! Teppbiter til å skjøte med får du tak i. Gå for originalitet på denne flotte bilen din!
ja,det er det som var planen å ha den orginal invendig,,jeg var å så på teppene i den -57 ragen som ble solgt her for ikke lengesiden,men når jeg rista litt i det så smuldra det opp  ,,jeg har 2 stk strøkne skjermkjeder og stigbrett v side med dårlig gummi,bakrutegummi , skjerbeskytter bak,,,sikker litt til fra august -56 . som jeg ikke skal bruke
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
gammern
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #79 på: september 25, 2008, 17:08:16 pm » |
|
han pusser å pusser,,er litt mye groms i lakken som lakkrust pga den slitte lakken,,,så det var vel på tide å lakken 
|
|
« Siste redigering: september 25, 2008, 18:14:26 pm av gammern »
|
Loggført
|
|
|
|
gammern
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #80 på: september 26, 2008, 00:08:23 am » |
|
syntes litt synn pån jeg 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
gammern
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #81 på: september 26, 2008, 00:12:26 am » |
|
ting skjer igjenn , han har sveisa igjen hulla til museørene + div , pussa mere og epoxi grunna og sprøytesparkla panseret,jeg skal ut en tur i morgen å se og det gleder jeg meg til 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
gammern
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #82 på: september 26, 2008, 00:16:08 am » |
|
ovalen er ikke alene på verkstedet da 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Bj?rn
Supermedlem

- 1303 -
|
 |
« Svar #83 på: september 26, 2008, 07:30:43 am » |
|
Dette verkstedet så jo veldig koselig ut  Denne ovalen kommer nok til å bli knall med litt ny lakk stå på =)
|
|
|
Loggført
|
Keep it cool, keep it oldschool!
|
|
|
Tistlo
Supermedlem

Wer will, der kann
|
 |
« Svar #84 på: september 26, 2008, 15:25:24 pm » |
|
syntes litt synn pån jeg  På bilen, eller han som pusser?  Ovalen vert knall!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Bj?rn
Supermedlem

- 1303 -
|
 |
« Svar #85 på: september 26, 2008, 16:19:51 pm » |
|
Går det an å synes synd på en som pusser en oval? Det kalles jo ren glede! 
|
|
|
Loggført
|
Keep it cool, keep it oldschool!
|
|
|
gammern
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #86 på: september 28, 2008, 14:01:19 pm » |
|
Går det an å synes synd på en som pusser en oval? Det kalles jo ren glede!  jeg tenkte på ovalen jeg da
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
gammern
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #88 på: september 28, 2008, 14:14:09 pm » |
|
ække synd pån freddy, di bila har godt av detta en gang i blant  hæææ?har jo blitt møbbel monterer også jo  ,,men han har fått gjort mye i helga ,nå er det vel snart bare å pusse og epoxe karroseriet så er den klar til lakking,,ser lekkert ut nå,var litt groms på skjermene...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem

Wer will, der kann
|