mai 04, 2025, 17:35:50 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: DRLA Anatomi?  (Lest 920 ganger)
Endre D
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 1323
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« på: september 19, 2008, 13:07:05 pm »

Noen som er kjent med Dell'Orto DRLA?

Det jeg lurer på er;

1. Det er kun 2 pinnebolter på hver gasser, mens det i stedet kun er en fordypning på den ene siden av hvert hull (se bilde). Man trenger nødvendigvis en bolt på hver side for å holde på plass trakter.. Bytter man hele toppen eller borrer man "fordypningene" og gjenger opp?

2. Airbox fixingen på toppen av gasseren (se bilde), kan den bare fjernes, eller må det blendes av med noe her?


Loggført



"When the Boogeyman goes to bed, he checks his closet for Chuck Norris"

Røten bay - be gone!
Syncronaut
Supermedlem
*****
Innlegg: 937
Bosted: Trondheim



Vis profil
« Svar #1 på: september 22, 2008, 12:10:58 pm »

1. Bruk fordypningene som styring og bor og gjeng opp hull i toppen(e) du har.

2. Det kommer litt an på hva du gjør med chokestempelet som sitter under. Dersom du lar hele chokemekanismen være på plass, bør du vel erstatte det med et eller annet som kan være mothold for fjæra som ligger mellom chokestempelet og mutterstykket du har ringet rundt på bildet. Jeg tror jeg boret hull i mine CB filter-/stagfesteplater og lot mutterstykket være i fred...
Loggført

Gorm
Medlem TVWK og Dora Custom
http://tvwk.no/
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!