Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #810 på: april 27, 2010, 21:24:00 pm » |
|
Fekk hjelp til loctite, brukar 641 på pluggane og permatex mellom blokka. so enkelt som det  No har eg endeleg muligheit til å leggja inn bilder; Rensing av oljekanalane sheep 'O metoden. Brukte ein 5 mm wire som eg flisa opp så han delte seg so berre pjåta inn so mangen wire delar som det er plass til, samt flisa opp enden. Då har du ein innvendig stålbørste med litt rotering og attogfram..
 P1017955.jpg (133.22 KB. 733x550 - vist 290 ganger.) Tok og alle små oljekanalar til lagera
 P1017961.jpg (129.5 KB. 733x550 - vist 285 ganger.) Var litt uheldig med gjenginga ser dekan.. Måtte ta i som ein idiot på den største her, men med ein skiftenykkel so vart ikkje krafta fordelt så eg drog tappen til sides.. Tips: Ta vekk pinnebolten til motoren og bruk eit stort svingjern
 P1017962.jpg (129.94 KB. 733x550 - vist 301 ganger.) Meir børsting.
 P1017963.jpg (138.84 KB. 733x550 - vist 298 ganger.) Etter ferdig børsting blåste eg gjennom alle kanalar og fekk vekk alt laust støv
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #811 på: april 27, 2010, 21:34:59 pm » |
|
Etter att blokka var ferdig "maskinert" so måtte det ein skikkeleg vask til. Då kom cilit bang til redningen att! Her er vaskemiddelet, vaska fyrst utvendig med sillit, deretter innvendig og skrubba i ALLE krokar! Brukte over ein halvtime på kva halvdel!! Fekk vekk mykje drit og! Jiffen til utvendig topp berre for å blenka opp blokka litt(var ikkje mykje tilhjelp men svampen vart jo grå..) Q-tips i diverse oljekanalar, spesielt i lagerbukkar
 P1017989.jpg (120.29 KB. 733x550 - vist 296 ganger.) Finito vasko
 P1017991.jpg (129.76 KB. 733x550 - vist 300 ganger.)
 P1017992.jpg (118.57 KB. 733x550 - vist 260 ganger.) Dei vart veldig strøkne innvendig
 P1017993.jpg (106.76 KB. 733x550 - vist 270 ganger.) Nokon deler som datt ned i postn her om dagen, skal ikkje bruka den viftemutteren men.. Fekk og nye lager frå unneberg, passa tight og bra nedi blokka!  Nesta på agendaen er å få skrudd inn pluggane på blokke og laga den heilt klart. So må veiva monterast, skulle funnet nokon bedre rådar.. Spørsmål: Jordar dynamoen gjennom dynamofoten??
 P1017994.jpg (133.72 KB. 733x550 - vist 316 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
ovalt
Supermedlem
    
Innlegg: 1148
Bosted: gol
|
 |
« Svar #812 på: april 28, 2010, 09:31:00 am » |
|
Ja, dersom den er montert metall mot metall... ellers er det jo lett å forbinde med "hoved gods" i bilen med ein minusledn.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #813 på: april 28, 2010, 18:05:11 pm » |
|
Okå, var berre det att dynamofoten vart glassblåst ogso lakka eg han med klarlakk.. men då pussar eg vekk klarlakken der som dynamoen skal ligga
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #814 på: mai 03, 2010, 23:05:22 pm » |
|
Da går sniglande seigt frammøve.. men litt skjer jo,. Sidan sist so har eg fått skrudd inn ploggane med loctite i blokka, dynamoen er demontert for overhaling og eg begynner snart på montering av veiv/rådar. Eit spørsmål. Den oljepikkupen i blokka, den satt jo meget godt fast når eg demonterte, så eg brukte litt varme for å få den ut... MEN no når eg skal montera rein pikkup i rein blokk so synst eg ikkje att den heng godt nok fast! Eg klarar å pressa den heilt inn i blokka, men det skal ikkje mykje til når eg tar borti den før eg løyser den, og den då kan skli lett sidelengs etc... Spørsmålet mitt er då som fylger: kan eg ha på noko permatex eller anna lurt på den oljepikkupen og so trykka den inn i blokka ? Ifølge benley manualen er det viktigt att det ikkje er noko lekasjar der i flensen nemlig.. Legg med eit referansebilde for kva eg tyt om, og håpar nokon kan svara meg, så eg får gjort ferdig blokka  PS: Kjem meir bilder etterkvart
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
    
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet
|
 |
« Svar #815 på: mai 04, 2010, 10:18:46 am » |
|
Du må få det lufttett mellom blokk og pickup, ellers vil du aldri få oljetrykk, den behøver ikke sitte fast mer enn med den skruen ved silen utover det at det er tett.
|
|
|
Loggført
|
Speed is no substitute for direction
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #816 på: mai 04, 2010, 15:25:22 pm » |
|
Takk, eg fant faktisk ut korleis eg strammer den fast i blokka! I how to rebuild boka står da att eg kan banke på blokka rundt røyret og då vil magnesiumen stramme seg rundt røyret og ergo so vil da då sitta fast! Iløpet av denna veko so skal eg få montert råder på veiva og målt oljeklaringa med sånn fanci plastigage og so skal rådar monterast etter att lager og drev er komt på. Forresten so kom balansevektene eg har venta på so lenge no idag!  So då skal rådane vektbalanserast og! Samma med stempel
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #817 på: mai 04, 2010, 15:50:53 pm » |
|
Bilder; Brukte 641 på pluggane sidan eg tilfeldigvis fant ei flaska i kjedlaren..
 P1018159.jpg (138.1 KB. 733x550 - vist 275 ganger.) Og her er alle komt på plass
 P1018161.jpg (127.66 KB. 733x550 - vist 292 ganger.)
 P1018162.jpg (119.87 KB. 733x550 - vist 330 ganger.) Laga nokon enkle stativ til å henga opp rådar i for balansering.
 P1018172.jpg (162.02 KB. 733x550 - vist 282 ganger.) Dreia desse to betane her sånn att råden vil legga seg på samme plass
 P1018173.jpg (152.96 KB. 733x550 - vist 314 ganger.) Plokka ned dynamoen litt. Skrudde ut dei to laange skruene so var da berre å trekka ut akslingen frå bakenden. fordi plata bak ikkje gjekk an å få av, so gjekk akslingen berre ut ein veg.
 P1018175.jpg (93.87 KB. 733x550 - vist 282 ganger.) Og her er heile akslingen med anker og kommutator
 P1018177.jpg (88.76 KB. 733x550 - vist 267 ganger.) Kommutator flata skal eg dreia ned. det er her børstane ligg intil so da e vesentligt att denna flato er bein og rein. utan so vert da dårlig lading.
 P1018179.jpg (135.83 KB. 733x550 - vist 266 ganger.) Ellers so var da ENORMT med drit sand og støv inni dynamoen, so den skal få seg ein god vask med trykkluft.
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #818 på: mai 04, 2010, 23:42:34 pm » |
|
Fekk idag balansert rådane,, jigg opplegget mitt funka elendig. dei stod ikkje stødigt så det vart aldri lik måling.. då vart det bruk av enkel kjøkkenvekt målt på grammet, og heile råden(ikkje kvar ende..) litt dårlegare men eg klara å leva med da.. Noko som eg nesten ikkje klarte å leva med var da faktum att eg hadde bestilt og fått feil veivlager  dei var for nedslipt veiv og mi er standard.. so no er nytt sett bestilt og forhåpentligvis so e da ikkje so veeeeldig mangen dagar/veker til da kjem..
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
cato®
Supermedlem
    
Innlegg: 1748
Bosted: Oslo/Mjøndalen
|
 |
« Svar #819 på: mai 05, 2010, 14:19:06 pm » |
|
oljepikkupen pikkup skal ikke være i motorer 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #820 på: mai 06, 2010, 00:51:48 am » |
|
Oljesugerøyrtraktdings meinte eg sjølvsagt  Fekk ikkje gjort noko idag, jobba frå etter skulen til klokko 12... men imorgo so skal eg henga opp veiva og henga på rådane og forhåpentligvis klara å finna ut klaringa ved hjelp av plastigage. når det er gjort so skal eg montera rådane for godt. Spørsmål: kva for loctite skal eg bruka på rådemuttrane(og andre ymse motor-blokk skruer) ? reknar med 641 vert for sterkt, elelr kan eg bruka den?
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #821 på: mai 09, 2010, 23:59:16 pm » |
|
Går potlande seigt med oppdateringane her inne... Eg fekk tatt ein plastigage sjekk på rådane, alt er innanfor grensene MEN eg har innsett att eg IKKJE vert ferdig med motoren til Norgesløpet/Vossarudl'n treffet som skal vera her på voss om 4 veker! Då måtte eg finna ein reservemotor og laga han klar(ja for eg har ikkje mangen motorar som går..) Emnet var då ein 1600 motor som eg har hatt start på før(trur det finst filmbevis og ymse i dynamitt harry tråden) men den hadde no stått sidan i haust og det hadde utvikla seg ein damm med olja under den på garasjegolvet.. Tenkte som so att det var støtstangrørpakningane,, fant ut att eg skulle plukka av toppane skifta pakning og montera igjen.. so enkelt skulle det vist ikkje verta, for når eg skulle skifta olja fant eg ut kvifor den lak olja! Blokka var aldeles råten! På kanten til oljelokket hadde blokka rett og slett gått i oppløysing! Oksidert vekk (saltvatn i olja??) Ellers var det eit punkt på kjøleribbene under blokka eg berre kunne stikka skrujernet rett inn.. Shit shat må byta blokk! Dermed fant eg fram ei donorblokk og har no plokka meg ned til shortblokk.. planen er å overføra alt over i donorblokka + reingjering og nye lager, og porting av toppane. so montera alt igjen og good to go! HÅPAR EG! Bilder kjem imorgo! 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #822 på: mai 17, 2010, 18:53:40 pm » |
|
Då har eg nett fått isaman short blokk av den motoren,, har endå til gode å legga ut bildene, men dei kjem 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #823 på: mai 23, 2010, 01:26:45 am » |
|
Då e da duka for ein opptatering ME bilder! Begynner i stigandes rekkefølge, Her er då vekter ankommet direkte frå lageret i hong kong ping pong.. og eg har satt på dei lekkre rådestativa som fø anledningan vart lakkert i ein slaks matallic lakk..
 P1018181.jpg (126.96 KB. 733x550 - vist 299 ganger.) So var da berre å vega inn,, tenkte eg
 P1018182.jpg (136.35 KB. 733x550 - vist 291 ganger.) Her e resultatet. Proplemet oppstod då eg skulle dobbelsjekka vekta, og den viste seg å vera heilt noko ant, samme med trippel og firdobbel -sjekken.. Det vart rett og slett ikkje likt for kvar gong. Eg tenker att eg må laga nye hjul som råden skal ligga i, då eg laga nokon litt for små, sånn att den kan komma på forskjellig plass. ogso må eg få festa stiva fast i vekta sånn att dei ikkje flyttar seg.
 P1018184.jpg (62.94 KB. 733x550 - vist 259 ganger.) Sidan den metoden ikkje funka so brukte eg kjøkkenvekta.. nøyaktig ned til eit tidels gram.. burde jo vera innanfor grensa sånn sett... Fekk ivertfall balansert alle rådane til akkuratt samma vekta, brukte berre dremelen og slipte ned til da stemte
 P1018187.jpg (141.1 KB. 733x550 - vist 261 ganger.) So var da dags for plastigage sjekken av oljeklaringa! Fant ein røyrastubb og sveiste på ein voldtatt svinghjulsmutter, dermed kunne eg montera veiva på benken.
 P1018188.jpg (179.49 KB. 733x550 - vist 269 ganger.) Derette var da å legga ein passlig bete med plastigege øve journalen
 P1018193.jpg (110.17 KB. 733x550 - vist 257 ganger.) so gjaldt da å få montert råden utan å vri den, hang den sånn att toppen peikte nedover, så hang den nokolunde i ro mens eg snørde den inn med rett moment. etterpå kunne eg lesa av klaringa direkte, Og den klokka inn på 0,15mm noko som er innanfor vw sitt krav. målte på ein journal til, og det var samme klaringa der og  Mao so var klaringa bra
 P1018202.jpg (98.01 KB. 733x550 - vist 245 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #824 på: mai 23, 2010, 01:48:06 am » |
|
So etter att eg ikkje kom lenger på 1300en pga feilbestilte lager, so måtte eg finna ein an motor for å kunna røkka diverse treff. Motoren stod i garasjen og er best kjent som den motoren eg hadde tenkt å setta i dynamitt harryen,. den som ligg film på jutub av oppstart etc..
 P1018206.jpg (154.57 KB. 733x550 - vist 264 ganger.) Desverra var den ikkje fult so bra.. ein stor oljeflekk hadde utvikla seg iløpet av vinteren..
 P1018207.jpg (175.53 KB. 733x550 - vist 252 ganger.) Aha, kun under oljelokket og støtstangrøra.. av med toppane for ein lett pakningskift tenkte eg...
 P1018208.jpg (138.4 KB. 733x550 - vist 277 ganger.) M E N so enkelt var da vist ikkje!! Av med oljelokket for å tappa ut noko leira, sand og restane av noko olja.. Ogso plutslig forsvant heile skrua som lokket var festa i.. kafaen tenkte eg.. åjodå vist var jo heile blokka morken og oppeten! I tilleg til eit hol midt under blokka.. ikkje noko serlig å bygga vidare på.. må ha vert oljo som har stått for lenge i motoren som gjor att blokka har mygla
 P1018241.jpg (142.17 KB. 733x550 - vist 285 ganger.) Heldigvis hadde eg ei lik AD blokk liggande på lakkoret.. einaste ein liten positivitet var att den nye blokka var ei T2 blokk dermed med fester for bakre motorfeste = kan brukast i dynamitt harryen seinare 
 P1018242.jpg (138.59 KB. 733x550 - vist 271 ganger.) So då vart da til å demontera heile driten og flytta alt over i den andre blokka..
 P1018243.jpg (125.27 KB. 733x550 - vist 257 ganger.) Sotnivået i forbrenningskammer og stempel var overraskande bra!
 P1018244.jpg (98.45 KB. 733x550 - vist 253 ganger.)
|
|
« Siste redigering: mai 23, 2010, 01:51:49 am av Tistlo »
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #825 på: mai 23, 2010, 02:07:58 am » |
|
Nye blokka og gamle topper etc vart tatt med på Eik for ein omgang i delevaskaren og deretter steama.. Det gjor godt! Her er nye blokka rein og klar til å ta imot vitale deler..
 P1018374.jpg (136.41 KB. 733x550 - vist 253 ganger.) Etterkvart fant veiva(som ogso vart avfetta) plass i blokka og ein ny(brukt) kam vart montert. Ja for den gamle kammen hadde drevet oksidert vekk på..
 P1018375.jpg (157.35 KB. 733x550 - vist 277 ganger.) Seinare fekk eg montert saman blokka!! Faktisk den fyrste motoren eg sett saman igjen!  jaggu på tide no!
 P1018377.jpg (146.58 KB. 733x550 - vist 236 ganger.) Her er toppane.. brukte ein heil kveld på å fiksa dei, var knekt eit par eksosboltar på begge toppane.. prøvde å sveisa og skru ut, utan hell, men med boring og gjenging gjekk da bra
 P1018388.jpg (135.21 KB. 733x550 - vist 247 ganger.) Og fresh frå idag! Har balt MYKJE med montering av stempel.. fekk ikkje biltema stempelringkompressoren til å samarbeida, klarte heller ikkje å pressa ringane saman for hånd.. men etter tips so laga eg meg eit verktøy.. fekk heller ikkje det til så eg lånte eit bedre av ein bobleguru her på Voss(du ser den oppå sylindarane) Fekk då på stempelet i sylindaren, men der satt det godt.. Etter litt feilsøking viste det seg att gapet på nokon av ringane var ALTFOR lite.. nyttar ikkje med presspassning på stempelringar.. Men etter litt filing so gjekk alt Mykje lettare!  Ellers vil eg sei att eg ikkje gløymde gløymeblekket...
 P1018424.jpg (158.94 KB. 733x550 - vist 268 ganger.) Og sånn ser då motoren ut no.. Fekk på toppen etterkvart og tighta inn te rett moment. Alles klar, på eina sida
 P1018425.jpg (139.89 KB. 733x550 - vist 265 ganger.) Støtstangrøyrer med sprettnye pakningar, no skal da ikkje vera noko lekasjar her lenger!
 P1018426.jpg (75.01 KB. 733x550 - vist 234 ganger.) Sånn er ståa i maskinparken pr. føeitpardagarsidan.. Impulsen og fleire ventar på motor..
 P1018245.jpg (175.82 KB. 733x550 - vist 346 ganger.) Har ellers fått på sommarshjula no og gjort eit VIKTIG inngrep.. klyppa litt i skilta..
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #826 på: mai 24, 2010, 01:13:12 am » |
|
Då begynner motoren å komma seg, iløpet av morgondagen skal eg få starta han, OM eg finn noko olja til å ha på an..
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
ahelgemo
Supermedlem
    
Innlegg: 1597
Bosted:
|
 |
« Svar #827 på: mai 26, 2010, 18:04:37 pm » |
|
fikk gu starta motoren da ?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #828 på: mai 26, 2010, 18:12:29 pm » |
|
Går alltid litt seinare enn planlagt.. har fått tak i olja og igår fekk eg på plass svinghjulet, no gjenstår da berre litt småskruing: Topp, støtstangrøyr støtstenger og vippestell på plass, deretter jsutering av ventilar og på med kjøleblekk.
 P1018431.jpg (136.32 KB. 733x550 - vist 267 ganger.) Ganske long blokk.. Som de ser so monterar eg J-Tubes varmepotter,, lettare å ha med å gjera, samt mindre potensielle lekasjar(fekk jo mangel på eukontrollen om att det kom eksos inn i kupeen, sist kontroll(
 P1018435.jpg (144.72 KB. 733x550 - vist 283 ganger.) So e da sjekk av endeslark. sett på dei tre shimsane og monterar svinghjulet Utan simring, snører med 200ft. lbs so dreg eg svinghjulet bak, sett måleur på plass og nullstillar det til blokka. når eg presser svinghjulet fram so les eg av endeslarken dirkete. Her klokka da inn på 0,15 noko som er nederste grensa ifølge VW. men sidan eg ikkje har andre shims liggande(trudde eg hadde det, men var vist berre ca 99shims til viftereim..) so får det gå for denne gong.. er uansett ein motor som berre skal brukast i nødstilfeller intil vidare 
 P1018438.jpg (127.13 KB. 733x550 - vist 237 ganger.) Svinghjulet var folt av rust, so eg gjekk bananas med stålbørsten og på kontaktflata for simringen vart det pussa med smergelpapir. so fjerna eg o-ringen og rensa oppi der før eg monterte ny med litt permateks på.
 P1018439.jpg (141.56 KB. 733x550 - vist 244 ganger.) Etter å ha olja inn shimsena so satt eg på simringen, har aldri montert sånn før men da gjekk bra  Olja han i kanten og smokka han inn med ein plasthammar. Etter da kunne eg henga på svinghjulet og tighta da te skikkeleg med 300ft. lbs Eg slapp bruka augnamåls snøremetodar med vekt og lang arm sidan eg fekk lånt meg ein stor momentnykkel på jobben te fatteren, var veldig kjekk den momentnykkelen, får frå 200-800nm
 P1018440.jpg (135.22 KB. 733x550 - vist 281 ganger.) So då nermar da seg styggfelt ein motor igjen, då e da berre å kryssa fingrane for att han startar og går og varar ivertfall eitpar veker så eg får unnagjort eit treff(Vossarudl'n - Norgesløpet) Fekk ellers nye lager til 1300en idag. den skal vera på plass til SCC turen ivertfall
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Ragge
Supermedlem
    
Innlegg: 531
Bosted: Tennfjord
Tlf 95773556
|
 |
« Svar #829 på: mai 27, 2010, 22:46:08 pm » |
|
hva skjedde med det letta svinghjulet?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #830 på: mai 28, 2010, 00:13:22 am » |
|
Ja da ligg på ståvebordet ilag med resten av 1300 motoren/delene. For dei som ikkje har skjønt da so driv eg no på med ein Heilt an motor, ein 1600 som eg skal gjera ferdig Fort fort fort, til eit treff neste helg. pga at eg treng meir tid på 1300en(som eg egentlig begynte med) Men da går no frammøve, litt ivertfall. Idag har eg fått klargjort ghiaen til treff på søndag samt neste veka. Ut med motoren inn med nytt utløysarlager, inn med motor, masse bal med justering av cluchwire, testrunde, skifta olja, lengre testrunde inkl opptanking av bensin og tilslutt skifting av nokon morkna gommidetaljar  Klar for treff. Og på motoren so har eg fått på plass stort sett alt av kjøleblekk. gjenstår å montera gassar, fordelarlokk og eksospotta+ fylla olja. So da vert oppstart imorgo kveld, tenkte å filma da om da skulle vera av interessa fø folk her inne..
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #831 på: mai 28, 2010, 18:16:06 pm » |
|
Motoren er no komplett, alt er montert, fiksa oljetrykksbrytar og eg var so langt: | | frå å få start på den!!! Men neidå........... Eg hadde gjort ein aldri so liten men stor nybegynnar tabbe... Fø eg har nemlig montert eit 6V svinghjul Likavel so e da endå håp om å få start på an idag! Ska ne å henta store moment nykkelen snart so må eg finna eit 12V svinghjul å setta på! Stemmer det att da e 130 tenner på 12v svinghjul? er da nokon andre måtar eg kan sjekka da på?
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Superbeetle
Supermedlem
    
Innlegg: 513
Bosted: Bergen
|
 |
« Svar #832 på: mai 28, 2010, 18:26:52 pm » |
|
Er det BugOut du gjør deg klar for? 
|
|
|
Loggført
|
´71 1302S ´12 Yamaha YZF-R6
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #833 på: mai 28, 2010, 18:29:25 pm » |
|
Nei heldigvis ikkje! Fekk gjort ferdig Ghiaen til BugOut igår så det får klara seg med kun den Men det eg gjer meg klar for er Vossarudl'n/Norgesløpet som er neste helg..
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
cato®
Supermedlem
    
Innlegg: 1748
Bosted: Oslo/Mjøndalen
|
 |
« Svar #834 på: mai 28, 2010, 21:14:57 pm » |
|
Stemmer det att da e 130 tenner på 12v svinghjul?
Jepp, er lett å sjekke hvis du kan telle til 130. Ellers går det sikkert an å måle diameter, hvis du vet hva den skal være... Tror også muligens at 6v har litt grovere tenner
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #835 på: mai 28, 2010, 21:38:19 pm » |
|
Fekk tak i store momentnykkelen igjen og tok av svinghjulet.. då fant eg ut att det faktisk ER rett svinghjul  Feilen låg i att alle dei 3 startarane eg prøvde var defekte... men eg plukka ut startaren frå impulsen, den funkar. Testing av svinghjulet forøvrig bestod av å legga inntil ein 6 og 12 v startar. Kun eine passar... MEN sidan eg fekk på plass startar, so fekk eg meir frammgang og  No e eg so langt: || frå å få start på den, dvs eg hadde nesten start på den. Nye problemet er att den ikkje får bensin(da e allti inkat!) heverta slangen so eg fekk bensin ned til pumpa, men ikkje snakk om att den vil pumpa seg opp til forgassaren... Lurte på om da var pinnen, men virkar ikkje som det er den. Skal prøva å pumpa den opp for hånd, for å sjå om det er noko futt i den pumpa.. heilt sikkert defekt pompa. Lurar på om eg berre ska ta slangen rett til forgassaren, har trykk og fall frå kanno så det burde vera nok til å fylla gassaren. So får eg venta til eg får henta pompo som stod på 1300en(som virka) den ligg på eiksenteret,, får håpa på tur ned imorgo. Ja filmar oppstartinga og forresten.. vert ein merkeleg film
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #836 på: mai 28, 2010, 23:26:43 pm » |
|
Då kan da meldast om lågtliggande tåka utsatt stadar sør for stadt og eksingadalen... Den går  Utan noko serlege problem!  Og den går godt!  Og den bråkar!  Litt ujamn tomgang men trur isinga i gassaren har noko med saken å gjera.. Må prøva å få ut film imorgo eingong
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #837 på: mai 29, 2010, 16:15:50 pm » |
|
Mykje morking med justering idag... den går frå dårlig til verre.. Men no har eg fått på bensinpumpa og den får bensin ivertfall, men etter att eg gjor eit forsøk på å justera gassaren so berre skyter og smeller den og ryker svart.. skytinga tilseier att den får for lite bensin mens røyken seier att den får for mykje.. Skifta og choke element då det andre aldri opna seg heilt, dette eg satt i no var ivertfall eindel bedre! Prøving å feiling 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Filip/purity
Supermedlem
    
Innlegg: 1446
Bosted: Karmøy og Oslo
|
 |
« Svar #838 på: mai 29, 2010, 17:26:12 pm » |
|
Går ut ifra at du har justert stiftåpning, åpning på plugger og ventiler? Selv føler jeg ikke det er veldig mye å hente på å justere originale forgassere, utenom tomgang da selvsagt. Problemene ligger i alle fall veldig ofte et annet sted.
|
|
|
Loggført
|
1967 1300 (solgt) 1971 1302 (solgt) 1967 1200
|
|
|
ahelgemo
Supermedlem
    
Innlegg: 1597
Bosted:
|
 |
« Svar #839 på: mai 29, 2010, 18:16:35 pm » |
|
tenningsrekkefølge ?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|