Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #840 på: mai 29, 2010, 18:36:06 pm » |
|
Ja den går ikkje so verst no lenger. har justert att å fram eindel utan att det funka, for problemet mitt låg i att eg ikkje fekk den til å gå på tomgang (under 2000 kobba den) Men ALT kom seg då eg satt på eit ant choke element! Testa det ved å berre plugga på straum på coilen og dermed choken, og etter eitpar minuttar so var den heilt open! Den andre opna ikkje skikkeleg.. Etter det kunne eg få den ned på tomgang! Heilt ned i 1000omdr. men ikkje under, då gjekk den dårleg... men eit ant problem var blandinga, kan skru den vetle skrua i alle retningar utan å ensa noko forskjell i da heila tatt.. den skyter jo i eitt sett så eg skrudde ut skrua mykje for å få feitare blanding, og det hjalp på! då vart det skyting på ein an måte: Mykje gass, slepp den brått so Pang! og ei enorm røykbomba.. med magrare blanding so er det pang pang heile tida. Uansett so er det tomt for bensin no  Den har hivd i seg 5L sidan igår.. So da nesta som vert gjort er å hiva den inn i bilen, som då skal ha litt bensin på tanken får eg håpa. For det er forbedringspotensiale, ventilar og pluggar er sjekka(sjølv om pluggane sotar som aldri før) men stiften derimot.. såg på den istad etter å ha flytta kondensator for å få meir plass å vri fordelaren(kond. tok borti bensinpompo) stiften er brent! Det er eit hol på eine sida og ein klomp på andre.. så den skal eg skifta etter att motor er komt inn i bilen att. Satsar på att det hjelper eindel, ifølge gammal visdom so vil ein dårlig stift laga mykje kødd. 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Filip/purity
Supermedlem
    
Innlegg: 1446
Bosted: Karmøy og Oslo
|
 |
« Svar #841 på: mai 29, 2010, 21:25:35 pm » |
|
Dårlig/ødelagt stift lager MYE kødd ja, så tror nok det vil bli mye bedre med ny og riktig justert stift! Husk å bytte kondensatoren i samme slengen også da.
|
|
|
Loggført
|
1967 1300 (solgt) 1971 1302 (solgt) 1967 1200
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #842 på: mai 29, 2010, 21:32:10 pm » |
|
Ja fekk på ein ny stift men kondensator trur eg ikkje att eg har nytt  Med mindre eg har extra flaks å finner ein.. Hadde derimot ikkje noko serlig flaks med å finna clutch! Eg manglar trykkplata!  Og dei fleste lammellane i 180mm har eg solgt  Ser no att eg skulle ha satt på eit 200mm svinghjul, då hadde eg hatt trykkplata og cluch i massevis Prøvar no å skaffa til vegs ei trykkplata
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Gullik
Telehiv Jumpers
Supermedlem
    
Innlegg: 1780
Bosted: Kragerø.....Norway.....
59 T1,64 T1og 65mod 215
|
 |
« Svar #843 på: mai 29, 2010, 21:35:27 pm » |
|
Det er nok rett og slett kondensatoren din som har gjort slik at stiften din har brent seg, dårlig fungerende kondensator gjør at det går for mye strøm over stiften. ikke start den før du har fått bytta
|
|
|
Loggført
|
Seaside VW Klubb
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #844 på: mai 29, 2010, 21:52:05 pm » |
|
Ja då lerte eg noko nytt att  Begynnar å få ein ide om kor eg kan ha lagt den som eg kjøpte inn som reserve for å ha liggande i impulsen..
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #845 på: mai 30, 2010, 23:00:59 pm » |
|
JAA!  No går da fort frammøve! Igårkveld i 0,1.00 tida so kom motorn inn og idag etter treff i byn med ghiaen so fekk eg tatt siste montering av kjøleblekk og styr. NY stift og kondensator! Tetta eksoslekasje ved forvarmingsflens og ny grunninnstilling av gassar, ny grunninnstilling av tenning, stramma clutchwire og turn key! Starta og går UTAN nokon som helst antydning til smell eller pangpang ugangn! finjusterte tenninga litt på gefühlen ogso skifta eg oljo. Den hadde vist drukket opp eindel olja sidan oppstart(ryk ein del og) men det trur eg har med att stempelringane er ein god miks frå ei kassa med resta ringar.. Eg drit i kor mykje olja han bruka solenge eg kjem meg på og gjennom treffet neste helg. Hatt nokon testrondar og da visar seg da att han går M Y K J E bedre enn den sletne 1300en eg er vandt til  Held 80 i oppoverbakkane(versus 35 på 1300motoren)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
ahelgemo
Supermedlem
    
Innlegg: 1597
Bosted:
|
 |
« Svar #846 på: mai 30, 2010, 23:20:39 pm » |
|
synd du ikke bytta ringene da når du først var istykker med motoren da
sikker på at du ikke har ødelagt noen av ringene når du satte sammen no da ?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #847 på: mai 30, 2010, 23:25:10 pm » |
|
Bytta dei fleste ringane, fordi dei andre knakk når eg tok dei av(grodd fast i stempel) eller fordi eg knakk dei ved montering(for liten ringopning=knekt ring ved montering) Men eg bytta dei knekte ringane med brukte ringar  Men etter kjøyreturen ikveld so rauk den ikkje i da heile tatt!  Ikkje merkbart ivertfall. men då var den varm.
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
ahelgemo
Supermedlem
    
Innlegg: 1597
Bosted:
|
 |
« Svar #848 på: mai 30, 2010, 23:31:57 pm » |
|
for lite ringåpning sier du,var det ikke riktige ringer til stemplene da ?
fysj fysj å slipe av ringer vettu,de er tilpasset for å dekke heile diameteren i cyl
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #849 på: mai 30, 2010, 23:53:23 pm » |
|
Jo reserveringane kom frå ein 1600, men dei var større likavel.. men eg filte av dei litt og alt vart bra greier  Solenge den går er det bra, om den ikkje går heilt optimalt skal eg kunna leva med det enn solenge. 1300en skal jo gjerast ferdig og
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #850 på: juni 06, 2010, 23:51:56 pm » |
|
Motoren vart ferdig, montert og innkjøyrd ja.. Kom meg på treff med den og!  Norgesløpet/Vossarudl'n 2010, Veeldig kjekt!!!! Men sjølvsagt so måtte det skje noko, så motorn skar seg(ein sylindar gav opp..) litt før siste post i løpet, så eg kom meg tilbake til mål på 3 sylindrar.. Antakligvis nr 3. som har tatt kvelden. Når me skulle heimattatt so gjekk den endå råtnare, sikkert ikkje meir enn 2 sylindrar som var med i gamet då, og etter ein bakkestart i eit kryss so var alt håp ute for å komma seg heim att den siste mila, hiksta seg bort til ein utkjøyrsel, skaffa nye ploggar og smergelpapir, pussa stift og justerte, bytta plugga og kryssa fingrar,, startar, med pedalen på flat fjøl, går heilt i utakt, høyres ut som ei sleten fiskaskjøyta, så da vatt nofun og biltrallo vart henta og me fekk bilen heim... Uansett, motoren vart jo berre raska saman for å få vera med på løpet, og eg kom meg faktisk gjennom løpet!!  Motoren kunne jo foreksempel ha tatt kvelden på veg opp om morgonen,, då hadde det ikkje vorte noko løp i da heila tekje.. So no er eg spent på å finna ut kva som har skjedd, mistenker veldig låg komp på 1-2 sylindrar..stempelringane står øverst på svartelista.. Men overhalinga av 1300 fortsetter no, og skal vera klar til scc, så da e berre å hiva seg rondt! Ska få ut nokon bilder og ymse imorgo
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #851 på: juni 10, 2010, 21:14:39 pm » |
|
Her er nokon bilder frå siste montering, innkjøyring og justering
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
TEH
Supermedlem
    
Innlegg: 507
Bosted: Hitra, Sør-Trøndelag
|
 |
« Svar #852 på: juni 10, 2010, 21:53:39 pm » |
|
Datt turtelleren i golvet? 
|
|
|
Loggført
|
Mob:92245040
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #853 på: juni 10, 2010, 22:50:53 pm » |
|
Hehe, nei det er nok ikkje turtellaren, eg bruker som du ser eit mulitimeter til å måla turtalet. Det knuste speedometeret brukar eg til å ha ein oljetrykkslampe 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #854 på: juni 13, 2010, 01:12:14 am » |
|
Tilstandsraport: Ei eller fleire fjører har kollapsa
 DSCF0203.jpg (150.81 KB. 733x550 - vist 305 ganger.)
 DSCF0204.jpg (116.95 KB. 733x550 - vist 261 ganger.) og på andre sio ein ventil som har streika..
 DSCF0206.jpg (163.15 KB. 733x550 - vist 296 ganger.) Diverse laust.. og masse restar frå styringa
 DSCF0207.jpg (149.74 KB. 733x550 - vist 296 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
    
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud
Singelport Mafia'n
|
 |
« Svar #855 på: juni 13, 2010, 10:14:15 am » |
|
Men i all verdens land og rike, det er det verste jeg har sett! Bytte topper nå da eller?
|
|
|
Loggført
|
" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better" Audi 100 2,5TDI VW 1300 1970 Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen 45632450 ------------------------------- Medlemsansvarlig Røyken og Omegn Aircoolers Rikard@roykenaircoolers.comroykenaircoolers.com 
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #856 på: juni 13, 2010, 18:30:08 pm » |
|
Toppane kjem frå den 1600 motoren som har stått på eit lager i 20år+ samt dei var ruste på fjørene.. det har gjort sitt til att dei tok kvelden.
Har idag henta eit lass med deler inkludert ein type 3 motor med dobbelport toppar. so eg tenkte å bruka dei, kjøpa nye fjører, rensa vaska etc ogso bytta over.
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #857 på: juni 13, 2010, 23:58:49 pm » |
|
Då har motoren komt på garasjegolvet. Plokker av toppane imorgo og inspiserar.
Skal ogso ta av toppane frå T3 motoren og begynna å rensa dei.. Samt plokka av ventilane og sånt. So er da berre å venta tolmodigt på nye ventilfjører..
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #858 på: juni 14, 2010, 18:41:46 pm » |
|
Då har eg fått av diverse deler.. skadeomfanget var som eg tenkte ja.. Der ventilen satt bomfast so hadde stempelet tatt skade.. Det forklarar den ufattelig stygge skranglelyden som kom då eg fekk start på motoren etter rensing av pluggar under løpet.. T3 donormotor.. om nokon er intrisert i deler frå den får de ta kontakt, blekk etc er med
 DSCF0248.jpg (170.77 KB. 733x550 - vist 323 ganger.) Og so var motoren plokka ned atter ein gong..
 DSCF0262.jpg (155.19 KB. 733x550 - vist 264 ganger.) Mykje messingspon her ja.. stakkars ventilstyring(og ventil..)
 DSCF0263.jpg (157.98 KB. 733x550 - vist 269 ganger.) Tilstanden på ploggane, sortert etter syl. på motor. nokon full av bensin og olje, andre strøkne..
 DSCF0265.jpg (145.5 KB. 733x550 - vist 268 ganger.) Ai
 DSCF0266.jpg (155.74 KB. 733x550 - vist 260 ganger.) Der Hakk! Men satsar på att da går fint å bruka stempelet likavel. kanskje litt mindre komt, men det betyr ingenting på denna gamle lorven alikavel
 DSCF0270.jpg (178.13 KB. 733x550 - vist 290 ganger.) Andre sida var heldigvis langt bedre !
 DSCF0272.jpg (163.11 KB. 733x550 - vist 276 ganger.) Då er da berre å få rensa donortoppane og smokka ting på plass igjen. Skal prøva å få skrudd saman imorgo.
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
ahelgemo
Supermedlem
    
Innlegg: 1597
Bosted:
|
 |
« Svar #859 på: juni 14, 2010, 21:39:20 pm » |
|
du må ikke bruke det stempelet der
det har sikkert blitt ovalt etter at ventilen har banka nedi når det blir varmt så utvider det seg sånn at det blir for trangt i cyl og du vil få skjæring !!!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #860 på: juni 14, 2010, 22:28:29 pm » |
|
For å sei da sånn, motoren vert ikkje varmare enn den var då fjørene rauk.. så då skulle den vel ha skore seg vel. Trur ikkje da har vorte ovalt.. satsar på att da ikkje har vorte da ivertfall! Eg fekk plokka av ventilar og sånt på reservetoppane ikveld so skal toppane vaskast imorgo, montera ventilar etter vask ogso montera motoren isaman att.. Det vert med andre ord nok ein "samanrasking" av motor. Denne gongen er målet att den går ned til eu kontroll og heim igjen.. har fått inkalling og har ein siste månad på meg før eg kjem på svartelista  1300en begynner eg på so snart det er ferie! den motoren skal vera klar i god tid før scc
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Filip/purity
Supermedlem
    
Innlegg: 1446
Bosted: Karmøy og Oslo
|
 |
« Svar #861 på: juni 14, 2010, 23:54:29 pm » |
|
PKK trenger du ikke bekymre deg så veldig for, du får en del brev med purring før det blir gjort noe spesielt, og jeg ser aldri for meg at de har ressurser nok til å komme å klippe skiltene hjemme hos deg. Eneste muligheten til å miste skiltene slik jeg ser det er om du blir stoppet i kontroll! Og det er vell ikke så stort problem iom. at bilen mangler motor for øyeblikket 
|
|
|
Loggført
|
1967 1300 (solgt) 1971 1302 (solgt) 1967 1200
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #862 på: juni 15, 2010, 00:27:40 am » |
|
Bekymrar meg ikkje noko spesielt nei, og dei kjem aldri heim her for å ta skilta heller.. men akkuratt da med kontroll er jo eit problem, då eg passerar dei 4 kontrollplassane som er mest brukt, på veg til sentrum.. Og dei tullingane her er utspekulerte nok til å hanka inn ei bobla som kjem daffande.. Godt alt som er gjort var da ein som sa o 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #863 på: juni 15, 2010, 19:25:53 pm » |
|
Då er toppane vaska godt igjennom i delevaskaren. plogggjengene på eine toppen var vekke, så då fekk eg satt inn helicoil/time-sert frå wurth. det var bra greier! På andre toppen tok eg berre å rensa opp gjengene med ein an spesialtapp. So no e da berre å setta på ventilar og sånt, men dei skal få seg ein vask dei og før eg monterar att. Satsar på å bruka ventilfjørene som stod på toppane, då dei vart vurdert brukande.. såg på dei som rauk og dei var VELDIG rusta, rart eg ikkje tenkte meg om to gongar før eg satt på dei toppane med dei fjørene..
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #864 på: juni 16, 2010, 23:53:12 pm » |
|
Motor er då nesten heilt montert igjen. Men får nok ikkje montert den i bil på ei stund.. imorgo får eg veta om eg kjem opp i eksamen, so e da jo boretreff i helge, ogso skal me ha eksamen iverstefall på mandag.. so med tanke på helge so spyrst da nett kor mykje eg får lest  Skal ivertfall gå litt lenger, for no er det ivertfall ikkje ventilfjørene som ryk.. so no er det vel stempelringane som seier takk og farvel.. får håpa att dei held ut litt lenger enn ei helg med kjøyring 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #865 på: juni 17, 2010, 21:42:48 pm » |
|
Var so heldig att eg ikkje kom opp i noko eksamen so då slapp eg jo da problemet  Mao meir tid og friare tankar.. Motoren er no klar igjen, og er berre å få hivd inn i bilen att. men da ser ut som da vert på mandag, sidan helga går med i stavanger på boretreffet Slenger med nokon forsova bilder.. Her som longblock igjen, med type 3 toppar(som krever ørlite grann modifisering på kjøleblekket over sylindarane for å få på innsuget. ) Alle ventilar, fjører og haldarar vart børsta, skrubba, og rensa etter beste evne. Alle innsugsventilane virka veldig nye forøvrig. eksosventilane var heller ikkje so gamle.
 DSCF0280.jpg (156.55 KB. 733x550 - vist 244 ganger.) TIPS: IKKJE monter toppar med ventilfjører i denne tilstanden.. då vert resultatet, som på den andre ventilen der.. legg merke til tilstanden på styringen 
 DSCF0282.jpg (162.98 KB. 733x550 - vist 282 ganger.) Nok eingong liknar det ein motor att! Med litt lenger levetid får ein tru 
 DSCF0284.jpg (150.57 KB. 733x550 - vist 288 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #866 på: juni 27, 2010, 03:14:13 am » |
|
Då fekk eg ikveld tid til å hiva inn att motoren, Jaggu går han kvasst!!!!  Er spreke desse 1600 motorane når du får rensa opp portane i toppane  No skal han kjøyrast inn, mykje før eg legg ut på noko større langturar, vil ikkje ha noko meir bal langs landevegen der motoren må plokkast ut for å fiksa da..... da nesta som ryk no er vel løftarane.. som ikkje stemmer overens med kammen, noko som ifølge eksperta her inne var å gambla.. kunne vara i dagar, eller år. So me får sjå  Ska snart på kontroll igjen no, men fekk nye lappa før eg har vert på kontrollen, nokon som har opplevd da før, elle har dei berre drete seg ut litt?
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
ovalt
Supermedlem
    
Innlegg: 1148
Bosted: gol
|
 |
« Svar #867 på: juni 27, 2010, 08:18:05 am » |
|
Då fekk eg ikveld tid til å hiva inn att motoren, Jaggu går han kvasst!!!!  Er spreke desse 1600 motorane når du får rensa opp portane i toppane  No skal han kjøyrast inn, mykje før eg legg ut på noko større langturar, vil ikkje ha noko meir bal langs landevegen der motoren må plokkast ut for å fiksa da..... da nesta som ryk no er vel løftarane.. som ikkje stemmer overens med kammen, noko som ifølge eksperta her inne var å gambla.. kunne vara i dagar, eller år. So me får sjå  Ska snart på kontroll igjen no, men fekk nye lappa før eg har vert på kontrollen, nokon som har opplevd da før, elle har dei berre drete seg ut litt? [/quote Ja bra framdrift, å god erfaring dette Christer...moro m"flat 4" motorane. 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Formula Vee
Supermedlem
    
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger
:: DKL ::
|
 |
« Svar #868 på: juni 27, 2010, 09:02:18 am » |
|
Om du mener arskontroll merker, skal du jo få dem så lenge bilen ikke har unlatt å møte til pkk eller betale forsikring?
|
|
|
Loggført
|
SCC 2015 broken transmission barely left startline. SCC 2016 broken engine never made it to startline. SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car. 
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #869 på: juni 27, 2010, 12:21:00 pm » |
|
Ja men eg har unlatt å møta til pkkk/eu.. Derfor eg lurte so voldsomt, men dei må vel ha gjort ein feil Eg ska bestilla meg ein time no snart
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
|