Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
    
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud
Singelport Mafia'n
|
 |
« Svar #330 på: februar 09, 2009, 17:32:42 pm » |
|
Som sagt jeg har;) If you need 
|
|
|
Loggført
|
" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better" Audi 100 2,5TDI VW 1300 1970 Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen 45632450 ------------------------------- Medlemsansvarlig Røyken og Omegn Aircoolers Rikard@roykenaircoolers.comroykenaircoolers.com 
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #331 på: februar 09, 2009, 17:45:08 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Kjell Roar
Supermedlem
    
Innlegg: 4182
Bosted: Sandefjord, ved Ekeberg grill & camping...
Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...
|
 |
« Svar #332 på: februar 09, 2009, 21:21:14 pm » |
|
De som ikke har brenner og slikt, eller er redd for ild, kan bruke kaustik soda. Renser godt!!
Har brukt bensin og lighter på rette potter/rør, men slike mopedpotter med mange rare ganger i, der funker kaustik'en. Det gjør det sikkert her au.
|
|
« Siste redigering: februar 09, 2009, 21:23:44 pm av Kjell Roar »
|
Loggført
|
Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert
Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
|
|
|
Anders Røsåsen
Supermedlem
    
Innlegg: 1625
Bosted: Skreia
|
 |
« Svar #333 på: februar 10, 2009, 12:32:02 pm » |
|
om du bruker brenner så skal du kun varme opp røret inne slik at ting brenner litt.. etter det skal du skru av azetylen og kun mate inn oksygen. da brenner det uten å bli så varmt.(har je hørt i alle fall) 
|
|
|
Loggført
|
  VW 1300 69 (Grøfterenser`n) VW 1303S automatic 73 (SOLGT) VW 1200 Jeans 73 (SOLGT) VW 1200 65 VW T2 Bay 1975 VW 1200 63 urørt orginalbil (Annfrid)
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #334 på: februar 10, 2009, 18:31:49 pm » |
|
Og det var akkuratt det eg hadde tenkt til (lest i ei bok) men likevel presterte eg å gjera det stikk motsatt  Jaja eg fant eit innsug idag som er vel så bra 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Anders Røsåsen
Supermedlem
    
Innlegg: 1625
Bosted: Skreia
|
 |
« Svar #335 på: februar 10, 2009, 23:03:59 pm » |
|
haha  ja kjenner til det problemet med å gjøre stikk motsatt  PS: takk til han som oppfant brukte deler)
|
|
|
Loggført
|
  VW 1300 69 (Grøfterenser`n) VW 1303S automatic 73 (SOLGT) VW 1200 Jeans 73 (SOLGT) VW 1200 65 VW T2 Bay 1975 VW 1200 63 urørt orginalbil (Annfrid)
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #336 på: februar 10, 2009, 23:32:01 pm » |
|
Har fått ut mesteparten av skiten i det innsuget eg fant, så nå skal det berre monterast! (Når det ikkje er så forbanna kaldt lenger) Men ein gammal Møller veteran (jobbar der fortsatt, ja) sa att det var eit herk å få på plass att dei koparringane som ligger under innsuget.... og er det det? Ein an ting eg lurer på: Det ligger masse støv, olja, og drit rundt toppene og innsuget og er det ikkje fort for att eg skubber noko av det ned i toppane når eg skal få på plass att innsuget? Kva skjer evt. vist det kjem noko drit nedi motoren? er det tragedie eller går det bra? Eg lurte på om eg skal gjera eit forsøk på å støvsuga litt rundt motoren, får å få vekk det verste av mannskiten som ligg der... 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
FreddyB
Supermedlem
    
Innlegg: 2990
Bosted: Breim - Sogn og Fjordane
Toidi - men omvendt.
|
 |
« Svar #337 på: februar 10, 2009, 23:46:43 pm » |
|
Trur du hadde gjort det lurare å ta vasken før du fjerna innsuget, ja..
|
|
|
Loggført
|
Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #338 på: februar 10, 2009, 23:47:43 pm » |
|
Aukkuratt ja 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #339 på: februar 14, 2009, 13:19:10 pm » |
|
Eg trenger litt hjelp.....
Pakningane til forvarmerrøra skal jo vera ein med stort hol, og ein med litt mindre hol, som skal på venstre sida, sant??
Kvifor er det to som har like stort hol i pakningssettet mitt? Og dei er itilleg med metall utanpå sånn som eksospakningane... men dei pakningane som var på/mellom forvarmarrøra det var vanleg paking utan papp...
Kan eg bruke dei med metall og store hol??
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #340 på: februar 14, 2009, 15:19:42 pm » |
|
Skulle virkeleg hatt svar no, fordi eg er halvegs ferdig med å skifte potta...
Så; Kan eg bruka pakningar med metall og stort hol på begge forvarmarrøyra??
Det viser seg faktisk att dei orginale 'og hadde stort hol på begge... men utan metall då..
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
    
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud
Singelport Mafia'n
|
 |
« Svar #341 på: februar 14, 2009, 15:23:09 pm » |
|
Hvorfor ikke bare prøve deg frem? Du finner jo fort ut hvordan den passer, eventuelt ikke... Jeg får ikke sagt løsningen, får jeg skjønner ikke helt den beskrivelsen av den pakningen... To like store hull?
Rikard
|
|
|
Loggført
|
" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better" Audi 100 2,5TDI VW 1300 1970 Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen 45632450 ------------------------------- Medlemsansvarlig Røyken og Omegn Aircoolers Rikard@roykenaircoolers.comroykenaircoolers.com 
|
|
|
vwgutten
Medlem
  
Innlegg: 144
Bosted: Sarpsborg
|
 |
« Svar #342 på: februar 14, 2009, 15:44:45 pm » |
|
Få ut noen bilder Christer, så får vi sett hva du mener.
|
|
|
Loggført
|
ikke forstå... snakk med onkel
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #343 på: februar 14, 2009, 15:57:30 pm » |
|
Rikard: Det er ikkje det att dei ikkje passer! Men eg er i stuss ettersom Bentley Manualen seier att den pakningen med minst hol skal på venstre sida! Medan dei to pakningane eg har, har lika stort hol på begge! Bilder: Her er eksos og forvarmarpakningane Metall på sida og asbest inni Bentleymanualen Les nr. 2 Så; Vil eg kunne bruke dei pakningane sjølv om dei har lika stort hol på begge? eller bør eg skaffa meg nye pakningar som har eit stort, og eit lite hol?
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #344 på: februar 14, 2009, 16:41:58 pm » |
|
Og skuffelsen vart stor då eg oppdaga att eksosanlegget ikkje passa  Mysta jo heilt motet.... 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #345 på: februar 14, 2009, 19:24:46 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Filip/purity
Supermedlem
    
Innlegg: 1446
Bosted: Karmøy og Oslo
|
 |
« Svar #346 på: februar 14, 2009, 19:43:26 pm » |
|
Problemet ditt er nok det at den gamle "pakningen" som skal sitte inni klemma på eksosen, er rustet fast i eksosrøret. Får du fjernet/kappet bort denne skal det gå greit å få på eksosen.
|
|
|
Loggført
|
1967 1300 (solgt) 1971 1302 (solgt) 1967 1200
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #347 på: februar 14, 2009, 20:02:02 pm » |
|
Meiner du att den kanten på bildet faktisk ikkje skal vera der???
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
    
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud
Singelport Mafia'n
|
 |
« Svar #348 på: februar 14, 2009, 20:08:24 pm » |
|
Ifølge bildet ditt, så er det ikke kanten på den nye eksosanlegget som er feil, kanten på den du skal sette det innpå! Keep up!
|
|
« Siste redigering: februar 14, 2009, 20:13:23 pm av Rikard »
|
Loggført
|
" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better" Audi 100 2,5TDI VW 1300 1970 Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen 45632450 ------------------------------- Medlemsansvarlig Røyken og Omegn Aircoolers Rikard@roykenaircoolers.comroykenaircoolers.com 
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #349 på: februar 14, 2009, 20:28:43 pm » |
|
AHA!!!  Hadde eg visst att den skulle innpå den andre, så! Når eg tok av den gamle var den nemlig akkuratt som på bildet, kun stappa inntil pakningen!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem
    
Innlegg: 4336
Bosted: Horten
Ække laft før du henger igjen på brosteinen
|
 |
« Svar #350 på: februar 14, 2009, 20:34:13 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #351 på: februar 14, 2009, 20:52:59 pm » |
|
Takk for det!
Men er det nokon som kan fortelle meg om det finst eksospotter som ligner veldig på den eg har, men som ikkje er lik? altså att f.eks det er anleis plassering på noko (se illustrasjon) Eller er det 100% Bombesikkert att denne potta skal passa til bilen?
For sjølv om det ikkje viste så godt på dei forrige bildene så var enden ca 1cm over varmepotte enden...
Se bilde.
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #352 på: februar 14, 2009, 21:00:41 pm » |
|
Forrige bilde virka ikkje.... laga nytt:
Det eg meiner er altså att potte-enden er ca 1cm over varmepotte-enden vist dykk Shoene Mae?
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #353 på: mars 01, 2009, 19:00:47 pm » |
|
Er det nokon som veit korleis eg skal få bilen godkjent med tilhengarfeste (inn i vognkortet)??
Nokon som kan laga ein how-to på korleis eg skal gå fram?? har aldri gjort noko sånt...
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Frank G
Medlem
  
Innlegg: 109
Bosted:
|
 |
« Svar #354 på: mars 01, 2009, 20:24:43 pm » |
|
Ehh... Monter et godkjent feste, og vis bilen:) Tror ikke dette blir noe problem.
|
|
« Siste redigering: mars 01, 2009, 20:26:24 pm av Frank G »
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #355 på: mars 01, 2009, 21:37:27 pm » |
|
Og då kjem da automatisk inn i vognkortet??  Høyrest enkelt ut! For då hektar eg det berre på til eg skal på eu
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Frank G
Medlem
  
Innlegg: 109
Bosted:
|
 |
« Svar #356 på: mars 01, 2009, 21:49:52 pm » |
|
Det kommer nok ikke automatisk i vognkortet, så du må nok nevne det til dem:) Jeg har forresten aldri hatt slikt i vognkortet. Mulig det er påbudt med slike opplysninger nå?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #357 på: mars 01, 2009, 21:56:16 pm » |
|
I vognkortet er det ei halv side med ting om tilhengarkoblingen: Fabrikat Type og størrelse Fabrikasjonsnummer Tillat for påhengsvogn med største totalvekt Tillat for slepevogn med største totalvekt Tillat for semitrailer med største totalvekt Tillat/ikke tillat for tilhenger som har glideføring i draget slik at tilhengeren trekkes av lasten Dato Underskrift. Og dette er orginalvognkortet frå '70 Men eg kan ikkje hugsa att det står noko fabrikasjonsnummer på festet 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Frank G
Medlem
  
Innlegg: 109
Bosted:
|
 |
« Svar #358 på: mars 01, 2009, 21:58:08 pm » |
|
Joa, men husker ikke at jeg måtte ha nytt vognkort. Altså pga ny info om "tilleggsutstyr" Ring du, så blir det ei råd! 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #359 på: mars 04, 2009, 18:29:11 pm » |
|
Fekk gjort noko på Impulsen i dag 'og  Fekk renska rundt innsuget og støvsugt vekk all skiten, samt det som var på veg ned i forbrenningskammeret (håper eg fekk alt) Så hekta eg av eksosen og sammaligna den meir med den gamle... Japp... waay different! Bilder av forskjellane: Litt høgdeforskjell Og lengdeforskjell Dørslaget i potta er forskjellig plassert Her er ei støtta Men ikkje her Forvarmingsrøret er her Mens på den andre er den lenger nede Støvsuging av motorrommet Klart til montering (berre eg får tak i ei potte som passer) Konklusjonen er altså: Pottene er forskjellige! Kanskje ikkje så rart sidan den som stod på bilen ikkje var VW-merka som den "nye" Så det eg gjer i fyrste omgang er å leite etter ei potte som er akkuratt lik den gamle! Vist det ikkje funker, så skaffer eg ei (brukt) potte med tilhørande varmepotter!! Sånn att eg er sikker på att det passer. For dei varmepottene i bilen, er nok modifisert litt for å passe den potta..
|
|
« Siste redigering: mars 05, 2009, 23:39:31 pm av Tistlo »
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
|