djupevik
Medlem
  
Innlegg: 125
Bosted: Bergen
|
 |
« Svar #750 på: februar 28, 2010, 16:50:26 pm » |
|
Mye artig lesestoff her i denne tråden  Bilen var jo skamrå med whitespoke 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #751 på: februar 28, 2010, 17:50:03 pm » |
|
Ragge: Går vel greit å spenne opp i clutchdelen av svinghjulet vil eg tru. JLH: Takk! 6 kilo høyres veldig bra ut  Djupevik; Takkar, tråden her bør etterkvart inneholda da mesta ein bobleeigar kjem borti, bortsett frå rust... Men du har rett i att den passar med whitespoke! Kjem til å kjøyra på da om sommrane:)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #752 på: mars 01, 2010, 00:20:52 am » |
|
Imorgo vert det eindel målingar av toleransar og slekt, samt demontering av veiv forhåpentligvis. Pakkar micrometer innvenig og utvendig i sekken  Ellers so vil eg minna om att eg har bruk for ein del deler, så eg håpar å spara inn litt gronkar på å kjøpa hyllevarmar-deler.. http://www.vwnorge.no/index.php/topic,21773.0.html
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #753 på: mars 04, 2010, 00:29:59 am » |
|
Har hatt dårleg med tid te å oppdatera her,, men no kjem da eit lite resyme frå dei siste par dagane; Nokon bilder frå høgre halvdel,, i lagerbokkane var det tydlege merker frå delenr. bakpå lagera, det betyr att lagera er hamra inn i bokken, og det er endå eit tegn på att linjeborring må til!
 P1017185.jpg (121.86 KB. 733x550 - vist 372 ganger.) Her er lager nr 1 med dobbel thrust,, målte forskjellen mellom lager og blokk og det var 0,1mm, men sett eg lageret nedi blokka og vaggar det attogfram so merkar eg tydleg vandring(klaring) og høyrer klakkinga. Må nok bora opp thrusteflata og ja!
 P1017186.jpg (87.14 KB. 733x550 - vist 340 ganger.) Her er halvdelane etter steaming innvendig,, fekk ut mesteparten av driten, og det hjalp - veldig  Etterpå vart båda två sjekka for sprekker i henhold til boka, men ingenting vart funnet!
 P1017187.jpg (134.19 KB. 733x550 - vist 373 ganger.) So fekk eg tid til å plokka av alle pinneboltane. eg hadde ikkje varme tilgjengeleg, so derfor gjor eg da på gamlemåten, dvs skru nedpå to muttrar og stramma dei mot kvarandre, deretter skru opp pinneboltane somvanlig.. Skal setta inn case savers. forstod att det var vanlig under overhaling.
 P1017188.jpg (109.25 KB. 733x550 - vist 371 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #754 på: mars 04, 2010, 00:47:59 am » |
|
Idag hadde eg ei økt der eg fekk målt og kontrollert kam og løftarar: Eg bruker micrometer og måler i lengderetningen av loben på kammen, fyrst her på oppsido av loben
 P1017198.jpg (109.56 KB. 733x550 - vist 389 ganger.) so nedsio
 P1017199.jpg (130.64 KB. 733x550 - vist 369 ganger.) Her er resultatet. Oversiktstegningen på toppen skal liksom forklara tegna,, men som de ser so er dei to i midten ringa rundt, det er innsugene. dei går ilag, og dermed skal måla gå ilag mellom "i" på 2 og 3 og "u" på 2 og 3. Grensa er på 0,125mm forskjell mellom måla. dermed er både 2 og 3 innafor målet. MEN nr 4 derimot, hadde langt mindre mål enn dei andre og nr 1, så det betyr enkelt og greitt att kamen ikkje er brukande! Sjølv om den såg heilt fin ut på lobene, og ingen skadar eller slitemerker..
 P1017201.jpg (70.08 KB. 733x550 - vist 372 ganger.) So løftarane,, skjekka dei ved å legga to og to isaman. Det skal komma lys imellom,, mina var heilt flate så her var det ikkje noko lys..
 P1017205.jpg (81.82 KB. 733x550 - vist 334 ganger.) Men etterkvart vart det åpenbart att løftarane var bås og, for eine løftaren hadde flekker på seg, sokalla pitting. minnar om små rustflekkar. det betyr att overflate herdinga er nedsleten, og dermed vert resten av materiale slitt ned fortløpande.. Bildet er dårleg, men pittinga er den mørke ringen rundt løftaren. Noter dekan pappøskjo i bakgrunnen. Alle løftarane er sortert etter sylindar og innsug(I,E) skal du bruka dei vidare må dei ikkje blandast.
 P1017211.jpg (72.52 KB. 733x550 - vist 384 ganger.) Så dermed vart det slått fast att kamen og løftarane er bås, og vert brukt som veggpynt og dekorasjon på ubestemt tid. Har dog fått napp i nye løftarar og ein kam frå motor som berre har gått 44000km. Ellers har det gått masse tid i vasking.. blokkhalvdelane har eg vaska masse i delevaskaren.. men dei vert jo reine etterkvart! Imorgo so Skal eg omsider få begynnt å demontera veiva. rådane skal av og so skal det kontrolerast der.
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
RZR-Andy
Supermedlem
    
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen
www.regenstadt.com
|
 |
« Svar #755 på: mars 04, 2010, 18:39:33 pm » |
|
Godt jobbet - alltid spennende å se hva som er inni! Greit å konstatere at det ikke er sprekker. Var store avvik på de målingene - er den bøyd? Brukte kammer bør vel alltid ha de tilhørende løfterne, eller byttes det til nytt i begge ender, men i dette tilfellet er det kanskje ikke så nøye?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #756 på: mars 04, 2010, 20:26:46 pm » |
|
Jau, men eg må nok sjekka endå litt meir etter sprekker, reknar med det kan sprikka andre plassar enn dei vanlege i boka?. Ja mykje avik på kammen, spesielt eine loba. Men lobane skal jo vera skrå i tuppen so måla skal jo ikkje vera like.. Eg skal ha nye lyftarar, men eg er usikker på kammen,, eg får den jo gratis om ikkje ant.. kva kan skje dersom det ikkje vert benytta dei orginale lyftarane til kammen?
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
RZR-Andy
Supermedlem
    
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen
www.regenstadt.com
|
 |
« Svar #757 på: mars 04, 2010, 22:30:36 pm » |
|
Det er vel neppe noe stort problem i denne motoren som blir original, men jeg vil tippe at du kan få litt forhøyet slitasje før delene har gått seg til hverandre. Her kan sikkert ekspertene komme med sine erfaringer, men jeg har både lest og fått vite ellers at kam og ventilløftere alltid skal byttes samtidig, så om du bytter løftere må du bytte kam, og visa versa. Poenget er vel at lobene treffer løfterne på siden for at disse skal få energi til å rotere. Siden kammen er relativt ny kan det hende at dette går greit, men en relativt slitt kam vil kanskje ikke skape den rotasjonsbevegelsen som trengs, med varmgang og "stuking" som resultat. Har sett skrevet at ventilløftere av høy kvalitet (eks. Udo Becker sine) skal kunne tåle å jobbe sammen med en ny kam selv om de er brukt, men da snakker en om racingmotorer og dyre deler. Du overhaler jo en original 1300 så dette er neppe noe å lage noe stort nummer av, som nevnt. Det jeg mente er at det kan være kjekt om du får med løfterne - om mulig. Kanskje holder det plenty om tar du et oljeskift eller to ekstra og følger med for partikler på magnetpluggen/bunnlokket?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #758 på: mars 05, 2010, 00:09:48 am » |
|
Den vert just ikkje heilt orginal  Det vert gjort noko forbedringar, og arbeid på toppar, som kan minna om sokalla trimming, so derfor synst eg det er viktig å få alt på stell innvendig! Eg fekk den kammen gratis, og eg kjem til å bruka han dersom han er innanfor mål og toleransar, vist ikkje so lyt eg ofra heile 940NOK for ein ny kam  Har ellers funnet ut att eg skal ha på oljefilter, og eg vurderar å gå for full flow med ein gong,, det er jo godt for helso på motoren.. so var det berre å få tak i dei gjengetappane.. ebay next!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #759 på: mars 05, 2010, 00:34:38 am » |
|
Ja eg fekk jo gjort heile 1 ting idag då.. skulle på skyting så hadde 10min te rådigheit.. det vart brukt på å skru av veivstakane/rådane frå veiva. Ein kjapp sjekk på lagera kunne fortella meg att dei(som alle andre på motoren) var sletne! Dei fleste lagera var sånn. Eine delen var sånn passlig sleten medan den andre delen var slete heilt ned på koparlaget..
 P1017224.jpg (108.22 KB. 733x550 - vist 410 ganger.) Fant eit bilde som visar dei forskjellige laga i lager.. Mao synet av koparfarge på lager betyr att det er utsletet og klar for gjennvinning!
 (22.63 KB. 500x383 - vist 439 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #760 på: mars 05, 2010, 20:09:20 pm » |
|
Skjedd litt idag  Fekk letta svinghjulet idag! Her er det spent opp i dreiebenk på skulen
 P1017225.jpg (142.35 KB. 733x550 - vist 428 ganger.) Dreiing igang,, tok ei stund, merka att detta var skikkeleg stål
 P1017226.jpg (130.51 KB. 733x550 - vist 443 ganger.) Og her er ferdig dreid  Vart sikkert ikkje heilt i balanse, for dei benkane på skulen er ikkje dei minst herja benkane akkuratt... Då er det godt å veta att alt skal balanserast!
 P1017229.jpg (122.4 KB. 733x550 - vist 406 ganger.) So fekk eg tatt eit solid bad i delevaskaren, deretter tørka og pussa anleggsflata til clutchlammelen. Var masse fastbrent clutchbelegg, so eg begynte grovt og avslutta med 120korning. pussar i sirkelbevegelsar
 P1017230.jpg (100.46 KB. 733x550 - vist 387 ganger.) So pussa eg konen i midten av svinghjulet, der det tettar rundt simringen, brukte 120k der og, og mattar ned poleringa
 P1017231.jpg (99.04 KB. 733x550 - vist 370 ganger.) Etter det vart det litt arbeid på venstre blokkhalvdel,, eg ville ha ut den trakta nedi blokka, men eg klarte berre sovidt å svinge den sidevegs, umulig å dra ut.. so løysingen var litt varming med propanbrennar rundt blokka der den heng fast, etter det drog eg den fint ut:)
 P1017232.jpg (137.06 KB. 733x550 - vist 397 ganger.) So fekk eg opp dei fastgrodde pluggane til dei oljeventilane under blokka.. varma opp området og fant fram eit stort flatt skrujern, og stakk eit an skrujern gjennom håndtaket for å få meir moment,, då løysna dei lett!
 P1017235.jpg (139.78 KB. 733x550 - vist 401 ganger.) Her er det som kom ut, eller dei ventilane/pluggane måtte eg pirka ut med skrujern, og banka litt på blokka for å få ut.
 P1017238.jpg (109.39 KB. 733x550 - vist 373 ganger.) Imorgo skal blokkhalvdelane vaskast grundigt! og meir til 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Ragge
Supermedlem
    
Innlegg: 531
Bosted: Tennfjord
Tlf 95773556
|
 |
« Svar #761 på: mars 06, 2010, 00:34:00 am » |
|
Dreiing igang,, tok ei stund, merka att detta var skikkeleg stål
[ Vedlegg ]
Skulle vært messing  ble jo ikke verst d der for å være en så liten benk. hvor stor klaring hadde du på hulla?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
-Marius-
Supermedlem
    
Innlegg: 1794
Bosted: Dirdal
|
 |
« Svar #762 på: mars 06, 2010, 01:07:03 am » |
|
Hvorfor lette svinghjulet på en st. motor? Er jo der mye av momentet ligger, og du trenger egentlig det som er.
|
|
|
Loggført
|
Mvh
Marius
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #763 på: mars 06, 2010, 14:58:52 pm » |
|
Ragge: var vel ein 2-3mm in til hola
Marius; Eg søkte opp alle tråder som hadde med letting av svinghjul å gjera her på vwnorge, og leste alt eg fant av info. Det eg kom fram til var att momentet var nesten upåvirka av letta svinghjul på ei boble, men på tyngre bilar(t2) so var det bedre å ha meir vekt på svinghjulet.
Eg har vegd svinghjulet til 6,6kilo, som betyr att eg tok av 3,3kilo.
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Ragge
Supermedlem
    
Innlegg: 531
Bosted: Tennfjord
Tlf 95773556
|
 |
« Svar #764 på: mars 06, 2010, 16:33:10 pm » |
|
Og det hadde ingenting å si at du hadde fått sånn kast på den når du dreide?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #765 på: mars 06, 2010, 16:47:17 pm » |
|
Nei det tenker eg ikkje på,, for det er ikkje snakk om noko store greier! var berre littegrann kast, som sikkert kom av att eine av bakkane var litt mindre(stod lenger inne) enn dei andre, for eg smelte berre svinhjulet inntil bakkane og snørde til, var heilt kastfritt til det var litt igjen men då hadde eg vel pressa svinghjulet lenger innover på eit punkt og dermed kast..
Men det skal jo balanserast so eg reknar med det ordnar seg
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #766 på: mars 08, 2010, 00:48:59 am » |
|
Har då bestemt att eg må montera full flow på motoren! Sian eg fyrst ska legga ned so felt peng i denna klompen so må eg gjera da skikkleg med ein gong! So eg har forska litt rundtomkring på fullflow og fått hjelp på pm av Erikaa, som eg får låna gjengetappar NPT av, so no manglar eg berre å få tak i ploggane.. Men desverre so har da skjedd mindre ingenting på motoren i helga(ein av dei dårlegaste på lang tid)  Eg har kalkulert med att eg må få opp tempoet om eg i da heila tatt ska få motoren ferdig til mai!!! Tar jo so lang tid når eg ikkjhar gjort da før.. har jo allerede gjort eindel tabbar,,, skulle sjølvsagt målt endeslarken til å begynna med, og so skulle eg målt vendehøgden før eg tok av sylindarane etc.. so no må eg venta heilt til eg har montert motoren før eg får begynt med toppane(som kjem til å ta lengst tid) not good! Dyrt vert da og,, jaja får no berre håpa han går tilslutt eg!  Imorgo begynne eg arbeidet med å kontrollera sylindar og stempel!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
JTWE
Supermedlem
    
Innlegg: 2198
Bosted:
|
 |
« Svar #767 på: mars 08, 2010, 22:26:58 pm » |
|
Svinghjulet er bare en energibank - du fyller den opp og tar ut. Det betyr at motoren er både tregere til å øke turtallet og tregere til å miste turtallet.
Hensikten er primært å holde veiva i gang mellom arbeidstaktene uten at turtallet hopper opp og ned.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #768 på: mars 12, 2010, 23:59:38 pm » |
|
Lenge sidan sist oppdatering her.. får ikkje lagt ut bilder sidan den maskino eg brukar ikkje er tilgjengelig fø augnablonken..
Men eg kan jo sei litt om det som har skjedd sidan sist;
- Sylindar og stempel fekk ein sjekk. Det viste seg att stempelring sporet var nokon(?) hundredelar for breitt.. men eg tar likavel sjangsen på å bruka dei. var forresten berre eitt stempel som var so stor klaring, dei andre var bedre
- Vasking av blokk, laga meg delevaskar i dusjen heima og fekk dermed skura godt ut av blokka og gjort klar til linjeboring.
- Vask og kontroll av veiv i dusjvaskaren, fekk og vaska oljekanalane i veiva. fekk ut mykje drit.
idag fekk eg deleleveranse frå Race Buggy, fekk ein kam som kun har godt 44oookm og den såg heilt som ny ut, men eg skal måla han likavel sjølvsagt. Fekk og nye løftarar lobe-a-lobe, og to par toppar..so har eg litt å øva meg på til porting.
Satsar påå å få opptatert med bilde imorgo
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #769 på: mars 14, 2010, 23:28:49 pm » |
|
Då kjem da bilder fø nokon dagar tilbake sidan fram til igår.  Kontroll og sjekk av stempel og sylindarar. Sylindarane såg veldig bra innvendig(trur dei har vert godt olja) Og stempelene såg egentlig ikkje so galne ut heller, men det var litt skraping på sidene av dei, men ikkje noko djupe spor, kun merker i "lakken" Ingen tegn til overoppheta stempel.
 P1017239.jpg (127.72 KB. 733x550 - vist 309 ganger.) Men eg sjekka klaringen på ringspora. Brukte ein gammal ring og målte bredden. 1,98mm som burde vert 2,00. So målte eg klaringen med følarblad og la til 0,02mm på resultatet(pga utsletne ringar) Og resultatet varierte frå stempel til stempel. Det var eit stempel som var nesten 0,20mm klaring, der 0,12 er slitegrenso. Men dei andre var 0,10 og 0,15 og 0,15. MEN det skal seiast att det ikkje vert heilt nøyaktig måling ettersom eg berre hadde 0,10 0,15 og 0,20 mm følarblad... Uansett so e da snakk om små marginar her. Den verste var jo då kanskje 8hundredelar for stor klaring.. Min konklusjon: Eg drit i da, og gjer havre. Med nye ringar, og berre velstand so skal eg klara å tyna ut mange mil til av desse stempela, so får eg heller skifta alt neste gong, ein gong.. Ja og ein ting som ikkje kom med på bilda,, eg vaska ut driten i spora fyrst, med ein knekt ring  Meget enkelt.
 P1017242.jpg (83.68 KB. 733x550 - vist 290 ganger.) Og denna flotte jiggen fekk eg lånt av ein boblekar nede på HMV bil /møller. Satt på 4 pinneboltar frå blokka og..
 P1017263.jpg (120 KB. 733x550 - vist 350 ganger.) ..Dermed passa toppen flott oppå her, OG alle styringane står loddrett! Sånn att eg får bora dei opp!
 P1017264.jpg (138.41 KB. 733x550 - vist 331 ganger.) Soleis; Tok med meg jigg og topp i søyleboren og satt på ein 10mm bor. So sentrera eg boren etter beste evne og sveivde igang på ca 100RPM. med samma boren treff styringen so sentrerar han seg sjølv den siste resten, og dermed går da veldig so bra. Fyrste styringen bora eg litt, so målte eg, so bora, so måla, heilt til eg hadde igjen ca 10mm av opprinnleg InnvendigDiameter, der satt eg eit merke på boren, so berre bora eg med da merke resten av styringane.
 P1017266.jpg (110.74 KB. 733x550 - vist 338 ganger.) Her er alle styringane tatt på denna toppen. Fekk og tatt den andre toppen.
 P1017267.jpg (117.39 KB. 733x550 - vist 330 ganger.) Vel heimatt so befant blokka seg på badet,, etter tips frå Race Buggy so var cillit pang goe greier, og då vart da handla inn ei flaska..
 P1017269.jpg (128.9 KB. 733x550 - vist 358 ganger.) So inn i dushjen fø eit bad,, du ser driten renn av(da bruna) so denna cilliten var sterke saker(sikkert derfor dei ikkje skreiv ingrediensane på flasko)
 P1017270.jpg (134.8 KB. 733x550 - vist 348 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #770 på: mars 14, 2010, 23:41:14 pm » |
|
So stod veiva for tur Etter å ha fjerna eindel småttri fremst på veiva so stod dreva for tur, og dei sitt jo bomfast.. Men eg har kjøpt ein sånn kjekk veivdrevavtrekkar. Men det var ikkje berre å vri rundt for hånd nei.. Eg måtte skru på svinghjulsbolten og finna ein Stor skiftenykkel, so måtte eg legga veiva ned og spenna imot med foten og legga all vekt på skiftenykkelen og 19mmen for att dreva sakte skulle snigla seg utover..
 P1017273.jpg (148.74 KB. 733x550 - vist 344 ganger.) Her ser me att dreva er dratt utover.. Når dei nerma seg kanten tok eg av avtrekkaren og banka lett på sida av dreva sånn att dei datt av.
 P1017274.jpg (99.45 KB. 733x550 - vist 314 ganger.) Her er alt som befinn seg i bakkant av veiva, minus 1 halvmåne som står att på veiva..
 P1017275.jpg (107.67 KB. 733x550 - vist 317 ganger.) Og her er veiva renska og klar til kontrollmåling.
 P1017276.jpg (119.07 KB. 733x550 - vist 309 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #771 på: mars 14, 2010, 23:52:26 pm » |
|
Måling av veiva; Eg hadde ikkje svinghjulet tilgjengeleg, so eg skrudde inn bolten og festa heile greio i ei skrustikka.
 P1017280.jpg (82.31 KB. 733x550 - vist 315 ganger.) Og her er korleis eg målte: Fyrst sidevegs
 P1017281.jpg (84.51 KB. 733x550 - vist 330 ganger.) So fram/bak
 P1017282.jpg (85.85 KB. 733x550 - vist 324 ganger.) So på skrå, 45grader
 P1017283.jpg (86.87 KB. 733x550 - vist 299 ganger.) Her er resultatet. Dei store tala er lagerbano, og dei små er kva retning eg målte(illustrasjona på toppen..) Meininga er jo att det skal vera likt på alle dei tre forskjellige måleretningane. Og toleransen er 54,97-54,99 om eg hugsar rett. Men eg kjem til å bruka denne veiva likavel om nokon av måla er utanfor grenso, fordi eg trur ikkje eg har målt rett. Eg sleit med å måla fordi det krever ein veeldig stor nøyaktigheit å treffa akkuratt midt på diametern av lagerbano og samtidig klara å halda micrometeret i ro.. skulle hatt ein innrettning so eg kunne brukt måleur her.. men det er vel dyrt
 P1017286.jpg (80.95 KB. 733x550 - vist 310 ganger.) Velvel,, seinare so vart veiva vaska i cillit pang, og eg kjøyrde 18qtipsa gjennom oljekanalane og fekk ut den driten.. Veiva vart rein og 
 P1017292.jpg (89.72 KB. 733x550 - vist 323 ganger.) Imorgo skal det sendast eit lass med deler til Vennesla for linjeboring og balansering! 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #772 på: mars 20, 2010, 01:53:21 am » |
|
Då kan eg melda om att blokk og svinghjul, veiv og resten av bevegelege deler er annkomt Vennesla for Linjeboring og Balansering Kanskje får me sjå litt frå prosessen etterkvart..?  Ellers har da ikkje vorte gjort stort,, mykje vasking og avfetting av ymse som blekk og sånt. Men eg fekk donka ut styringane frå eine toppen med doren min! Gjekk veldig flott  Idag so kom da ein heil haug me deler til motoren.. Alltid hyggeleg å motta deler! Men etterkvart innser eg att eg kanskje puttar litt mykje peng på ein 1300 motor.. men når ein fyrst balar me da so får ein jaggu gjera da skikkeleg.. Da kjem bilder seinare.. I morgo skal eg få vaska stempela etter Race-Buggy metoden
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
SveinT
Supermedlem
    
Innlegg: 1961
Bosted: Vennesla
Agder VW Klubb
|
 |
« Svar #773 på: mars 20, 2010, 20:25:14 pm » |
|
Jeg fikk litt tid i dag, så da ble det å gjøre litt på denne motoren Første jeg gjorde var å sjekke at ikke det er kast i veiva. Legger veiva i lager 1 og 3 og måler for kast på 2 og 4. Denne var helt rett.
 1 (Medium).jpg (73.1 KB. 800x584 - vist 387 ganger.) Så var det opp i maskinen med den. Litt ubalanse var det, men langt fra de verste jeg har sett.
 2 (Medium).jpg (62.96 KB. 800x495 - vist 335 ganger.) Etter noen velrettede hull i "skinkene" på veiva var nåla på null.
 3 (Medium).jpg (68.96 KB. 800x573 - vist 352 ganger.) Så var det på med svinghjulet, og her var det litt mer ubalanse.
 4 (Medium).jpg (66.72 KB. 800x542 - vist 308 ganger.) Her holdt det med et hull, og nåla gikk til null.
 5 (Medium).jpg (69.33 KB. 800x533 - vist 366 ganger.) Før jeg skrur på trykkplata veier jeg boltene til denne. Her var det to forskjellige fabrikater, og dermed forskjellig "vektklasse".
 6 (Medium).jpg (30.4 KB. 409x600 - vist 301 ganger.) Fant et par av samme fabrikat, og filte av litt på de slik at jeg fikk 6 like.
 7 (Medium).jpg (29.64 KB. 374x600 - vist 281 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
Jeg har ikke for mange biler, bare for lite plass. Hilsen Svein Terje 91647950
|
|
|
SveinT
Supermedlem
    
Innlegg: 1961
Bosted: Vennesla
Agder VW Klubb
|
 |
« Svar #774 på: mars 20, 2010, 20:34:56 pm » |
|
På med trykkplaten. Og i denne var faktisk den største ubalansen.
 8 (Medium).jpg (66.14 KB. 800x528 - vist 362 ganger.) Etter diverse boring ble denne også i null.
 9 (Medium).jpg (59.16 KB. 800x462 - vist 344 ganger.) Her er hullene som ble borret, og et rødt merke ved "0" merkene, som skal stemme over ett, for at trykkplaten skal havne riktig vei hver gang.
 10 (Medium).jpg (108.25 KB. 800x718 - vist 329 ganger.) Et kjørnemerke her også for at svinghjulet skal havne samme vei hver gang.
 11 (Medium).jpg (88.21 KB. 800x660 - vist 364 ganger.) Av med dreva igjen før jeg kan sende dette tilbake. Jeg bruker hydraulisk presse.
 12 (Medium).jpg (99.09 KB. 800x707 - vist 350 ganger.) Til slutt ble også remskiven "nullet ut". På disse er det så lite gods at jeg sveiser på en liten klump på motsatt side av der maskinen forteller meg at jeg skal fjerne vekt. Remskiven er festet på en glatt aksel som jeg justerer til null før jeg setter på remskiven.
 13 (Medium).jpg (64.57 KB. 800x538 - vist 353 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
Jeg har ikke for mange biler, bare for lite plass. Hilsen Svein Terje 91647950
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #775 på: mars 20, 2010, 21:42:00 pm » |
|
 Her snakkar me TOPP service!! Kjempebra Svein!!! 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
H-MEK
Supermedlem
    
Innlegg: 4035
Bosted: Furnes/Brumunddal
|
 |
« Svar #776 på: mars 20, 2010, 22:41:24 pm » |
|
Ville nok økt litt kubikk også, når så mye gjøres.. 
|
|
|
Loggført
|
Henning Tlf 408 26 388
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #777 på: mars 20, 2010, 22:58:18 pm » |
|
Nei nei.. Denna bilen vart levert med 1300 kubikk 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
SveinT
Supermedlem
    
Innlegg: 1961
Bosted: Vennesla
Agder VW Klubb
|
 |
« Svar #778 på: mars 21, 2010, 11:17:10 am » |
|
Men kompresjonen kan du øke litt, og da får du litt mer Hk... F motoren har vel 7,3 i komp, og 1500S motorene har 8,5 og går fremdeles på 95 oktan  Du har vel noen topper som du kan teste på, viss dere har en fres på skolen? Får du bort 1-1,5mm av toppen vil du ha rundt 8 i komp. Men jeg fikk mer tid i går enn beregnet så da ble det litt arbeid på blokken også. Målte for morro skyld lageret for slitasje først. 4 hundredeler...
 1 (Medium).jpg (78.05 KB. 800x642 - vist 317 ganger.) Og blokken var 8 hundredeler, så blokken var dobbelt så mye slitt som lageret.
 2 (Medium).jpg (60.82 KB. 800x546 - vist 340 ganger.) Her er blokken strammet sammen med de 6 store og to små i remskiveenden. Verktøyet er på plass klar for borring.
 3 (Medium).jpg (72.68 KB. 800x520 - vist 323 ganger.) Og kontrollmålingen viser at den er borret 0,50mm.
 4 (Medium).jpg (69.51 KB. 800x622 - vist 329 ganger.) Her har jeg satt inn en stopper, for å stoppe stålet når jeg freser ned endethrusten.
 5 (Medium).jpg (63.07 KB. 800x656 - vist 351 ganger.) Og da ble det plass for et lager med 1mm thrust.
 6 (Medium).jpg (58.53 KB. 800x622 - vist 354 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
Jeg har ikke for mange biler, bare for lite plass. Hilsen Svein Terje 91647950
|
|
|
Hans
Supermedlem
    
Innlegg: 1409
Bosted: Bergen
|
 |
« Svar #779 på: mars 21, 2010, 13:27:21 pm » |
|
artig med dokumentasjon av motor fiksingen og
|
|
|
Loggført
|
o 1958/64 T1 Ragtop o 1957 T1 o 1989 T3
|
|
|
|