mai 09, 2024, 22:13:37 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 20
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Snekkermesteren stenger 500hk Holey Moley tråden, oppdaterer kun turboroadster.  (Lest 149848 ganger)
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #180 på: september 23, 2014, 08:51:22 am »

Måtte strekke opp vwspeedshop også. Ventet mange dager på svar på enkle spørsmål.
Fikk beklagelse i dag, og anbefaling på 45mm spjeldhus fordi da passer 51mm slanger på plenum.
Bilder av nye plenumsløsninger og rør postes snart
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #181 på: september 23, 2014, 08:53:17 am »

Måtte strekke opp vwspeedshop også. Ventet mange dager på svar på enkle spørsmål.
Fikk beklagelse i dag, og anbefaling på 45mm spjeldhus fordi da passer 51mm slanger på plenum.
Bilder av nye plenumsløsninger og rør postes snart

Du er ikke alene med å slite med Paul. Følg han tett opp er mitt tips.

Mvh
BB
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #182 på: september 23, 2014, 10:23:36 am »

Han kom med god løsning i dag da. Samme som Trond sin.
Ser veldig flott ut, men velger en annen løsning.
Vil fra nå av ikke legge ut for mange detaljer av respekt for de som driver dette som forretning.
« Siste redigering: september 23, 2014, 16:28:47 pm av Formula Vee » Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #183 på: september 23, 2014, 10:24:53 am »

Edit: velger en annen løsning
« Siste redigering: september 23, 2014, 16:29:32 pm av Formula Vee » Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #184 på: september 23, 2014, 11:10:57 am »

De ser helt OK ut for en NA motor. Hvorfor ønsker du 4 spjell når mange beviser at 1 fungerer utmerket? Selv har jeg 2, 1 på hver side. Er det en grunn for at han ikke vil selge single spjell manifoldene til din turbomotor annet en at dem er rimeligere?

SP1: http://vwspeedshop.com/product.php?productid=16804&cat=396&page=1

Mvh
BB
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #185 på: september 23, 2014, 11:16:17 am »

Edit: detaljer fjernet.
« Siste redigering: september 23, 2014, 16:25:38 pm av Formula Vee » Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Sonic
Supermedlem
*****
Innlegg: 1903
Bosted:


Vis profil

« Svar #186 på: september 23, 2014, 20:21:14 pm »

De ser helt OK ut for en NA motor. Hvorfor ønsker du 4 spjell når mange beviser at 1 fungerer utmerket? Selv har jeg 2, 1 på hver side. Er det en grunn for at han ikke vil selge single spjell manifoldene til din turbomotor annet en at dem er rimeligere?

SP1: http://vwspeedshop.com/product.php?productid=16804&cat=396&page=1

Mvh
BB

Edit ; Stå på !!!

mvh
« Siste redigering: september 23, 2014, 21:12:50 pm av Sonic » Loggført
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #187 på: september 23, 2014, 21:28:29 pm »

Når Tor Øyvind Skinne og Co skal hjelpe meg å nå 500hk målet, har vi blitt enige om litt diskresjon på spec og detaljer. Ber om forståelse for det, det skal nok bli greit beskrevet byggetråd allikevel.  Glad
Vil takke for muligheten til å kunne ringe ekspertisen underveis.
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #188 på: september 26, 2014, 23:49:02 pm »

Noen forhandlere som vil ta på seg å levere alt det andre jeg trenger til denne motoren?
Alt blekk, rette kamdrev, dynamofot, pakninger, dypsump, toppdeksler (med 12mm luftenipler og med bøyle) oljepumpe, oljetrykksregulatorer, blockoff med oljeretur, og alt annet jeg ikke kommer på?
Trenger ingen eksterne deler som filter eller kjølere, ingen longblock deler, ingen performance deler.
Trenger heller ingen tenningsdeler. Trenger 10mm high performance sylinder bolter, gjerne ARP 2000 eller tilsvarende. Lager bestilles etter måling. Trenger og skikkelig motorolje, og et par HP1 filter.
EDIT: Merker meg at det er gode dager hos forhandlerne om dagen ja..  Blunker
« Siste redigering: september 29, 2014, 07:28:50 am av Formula Vee » Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #189 på: oktober 01, 2014, 07:57:29 am »

Da er det på vei litt mer fra uniten.


* clutch.jpg (29.14 KB, 800x226 - vist 288 ganger.)
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #190 på: oktober 02, 2014, 11:12:08 am »

Noen som har forslag til rette kamdrev, svinghjulsbolt og andre roterende deler til veiven, som jeg kan få sendt inn til balansering? High Performance kvalitet..
Trenger jeg den tingen på veiven til fordeleraksel selv om jeg ikke skal bruke fordeler?
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5823
Bosted: Oslo, Briskeby


ass UP nose DOWN, rip the tires


Vis profil WWW
« Svar #191 på: oktober 02, 2014, 11:21:20 am »

Noen som har forslag til rette kamdrev, svinghjulsbolt og andre roterende deler til veiven, som jeg kan få sendt inn til balansering? High Performance kvalitet..
Trenger jeg den tingen på veiven til fordeleraksel selv om jeg ikke skal bruke fordeler?

Scat er bra på bolt. 38mm pipe kontra 36mm org. Min holder iallefall knall.

Rette kamdrev har de på pierside. Og fordelerdrev.
Loggført

'67:
10.626@213,65 SCC2016
10.407@215,57 SCC2017
10.221@216,87 SCC2018

Norges raskeste luftkjølte gatebil?

'59:
Snart

Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #192 på: oktober 02, 2014, 11:57:32 am »

Takk, da er det mer på vei hjem. Fant ikke Scat, men regner med CB Racing Gland nut må være bra?


* Untitled500hp.jpg (27.54 KB, 800x207 - vist 240 ganger.)
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #193 på: oktober 03, 2014, 09:09:27 am »

Djizes!
Var fornøyd med handlelista, helt til jeg så frakta...  Sint


* skrekk og gru.jpg (120.06 KB, 700x309 - vist 282 ganger.)
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

tmbryhn
Supermedlem
*****
Innlegg: 1408
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #194 på: oktober 03, 2014, 09:38:20 am »

Ja, du vil uansett trenge et fordelerdrev på veiva for riktig oppsett av registerdrevet, men å bruke et originalt VW-fordelerdrev ilag med et ettermarkedsregisterdrev bør ikke ha noe å bety slik jeg ser det...

Har du noen formening om hvor raskt denne motoren skal snurre? I den forbindelse må du snart bestemme deg for om du vil kjøre full-sekvensiell tenning og/eller sprut. Hvis du ønsker det, eller at det blir et must mht. høyt turtall (avhenger av ladetid på coilene du vil bruke), vil du trenge en sekundær tach-input som går på halv hastighet av veiva for å differensiere mellom kompresjons- eller eksostakt når syl.#1 nærmer seg TDC .
Det vil du kunne hente ut fra enten kam eller fordeler vha. en sensor. Jeg anbefaler å bruke fordeleren i så måte Blunker
Hvis du ønsker, og designet faktisk tillater deg å ta den enkle veien og kjøre wasted spark og to-og-to injectorer (semi-sekvensiellt), så slipper du naturligvis installasjon av forbindelsesdrevet mellom fordeleren og veiva når du nærmer deg slutten av montasjeprosessen.

Hvilke coiler står på ønskelisten? Med det ladetrykket vi ser på for å oppnå effekten, tror jeg ikke en "hvermansen"-coil eller MC-pencil (Honda CBR, Suzuki GSXR etc) duger dessverre...
Men har aldri prøvd på en slik motor, av åpenbare grunner, så verdt å gjøre litt research her  Osteaktig
Loggført

Til ettertanke:
"... The more we know, the more we feel our ignorance; the more we feel how much remains unknown." - Humphrey Davy

 - VW 1303S 73-mod. Aurora-"Peewsen"
 - VW 1300S 73-mod. Leonora-"Peewsen" (Bruks-Peews)
181
Supermedlem
*****
Innlegg: 510
Bosted:


Vis profil

« Svar #195 på: oktober 03, 2014, 10:19:35 am »

Djizes!
Var fornøyd med handlelista, helt til jeg så frakta...  Sint


Hva koster dette fra Unneberg? Helt vilt med så mye i frakt + Mva på helle beløpet.....


Alex
Loggført
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #196 på: oktober 03, 2014, 10:20:40 am »

Djizes!
Var fornøyd med handlelista, helt til jeg så frakta...  Sint


Hva koster dette fra Unneberg? Helt vilt med så mye i frakt + Mva på helle beløpet.....


Alex

Men så har du valgt den dyreste frakta og da..... UPS er typsik ikke billig. Hvor er det du har bestilt fra?
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #197 på: oktober 03, 2014, 13:11:03 pm »

Ja, du vil uansett trenge et fordelerdrev på veiva for riktig oppsett av registerdrevet, men å bruke et originalt VW-fordelerdrev ilag med et ettermarkedsregisterdrev bør ikke ha noe å bety slik jeg ser det...

Har du noen formening om hvor raskt denne motoren skal snurre? I den forbindelse må du snart bestemme deg for om du vil kjøre full-sekvensiell tenning og/eller sprut. Hvis du ønsker det, eller at det blir et must mht. høyt turtall (avhenger av ladetid på coilene du vil bruke), vil du trenge en sekundær tach-input som går på halv hastighet av veiva for å differensiere mellom kompresjons- eller eksostakt når syl.#1 nærmer seg TDC .
Det vil du kunne hente ut fra enten kam eller fordeler vha. en sensor. Jeg anbefaler å bruke fordeleren i så måte Blunker
Hvis du ønsker, og designet faktisk tillater deg å ta den enkle veien og kjøre wasted spark og to-og-to injectorer (semi-sekvensiellt), så slipper du naturligvis installasjon av forbindelsesdrevet mellom fordeleren og veiva når du nærmer deg slutten av montasjeprosessen.

Hvilke coiler står på ønskelisten? Med det ladetrykket vi ser på for å oppnå effekten, tror jeg ikke en "hvermansen"-coil eller MC-pencil (Honda CBR, Suzuki GSXR etc) duger dessverre...
Men har aldri prøvd på en slik motor, av åpenbare grunner, så verdt å gjøre litt research her  Osteaktig
Maks effekt vil ligge på 6500, sperre blir satt på 7500.
I grunnen ett fett med full sekvensiell og/eller wasted spark. Men hvordan blir det med semisekvensielle injectorer? Vil ikke da den ene gi bensin når den ikke skal?
Nå har jeg kjøpt CoP, men ser at jeg gjerne bør bytte den ut i coilpakke ja. Da kan jeg heller bruke CoP på 1915turbo når jeg skal i gang med sprut på den..
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #198 på: oktober 03, 2014, 13:12:11 pm »

Djizes!
Var fornøyd med handlelista, helt til jeg så frakta...  Sint


Hva koster dette fra Unneberg? Helt vilt med så mye i frakt + Mva på helle beløpet.....


Alex
Jeg sender lista til Unneberg ja.
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #199 på: oktober 03, 2014, 13:14:10 pm »

Djizes!
Var fornøyd med handlelista, helt til jeg så frakta...  Sint


Hva koster dette fra Unneberg? Helt vilt med så mye i frakt + Mva på helle beløpet.....


Alex

Men så har du valgt den dyreste frakta og da..... UPS er typsik ikke billig. Hvor er det du har bestilt fra?
Søkte rundt på nettet etter "vw beetle fan shroud kit" og "oil sump kit" derfor kom jeg over Limebug.
Dette var det eneste fraktalternativet, så jeg kansellerte hele ordren.
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #200 på: oktober 03, 2014, 13:24:51 pm »

Hvilke coiler står på ønskelisten? Med det ladetrykket vi ser på for å oppnå effekten, tror jeg ikke en "hvermansen"-coil eller MC-pencil (Honda CBR, Suzuki GSXR etc) duger dessverre...
Er det en vanskeligere jobb for coilen å gi nok strøm/spenning til pluggen/sette fyr på gass under høyt trykk?
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #201 på: oktober 03, 2014, 13:30:08 pm »

Limebug? Benytt velkjente leverandører som har ting på lager og som gir deg alternativer på frakt. Unneberg er nevnt, Cip1, Pierside osv.

Du ønsker ikke å drepe gnisten for da kan følgende fort bli at du må bygge en ny motor. Trykk, alkohol og turtall krever mye tenning. Idag får du fine wasted spark coiler med forsterker eller hvis du ønsker å være på den trygge siden, sekvensiell og en coil for hver sylinder.

-BB-
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
Jens-Ole aka 'Dansken'
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4055
Bosted: Tønsberg



Vis profil
« Svar #202 på: oktober 03, 2014, 20:18:30 pm »

Og du får svar senest mandag morgen Blunker

Djizes!
Var fornøyd med handlelista, helt til jeg så frakta...  Sint


Hva koster dette fra Unneberg? Helt vilt med så mye i frakt + Mva på helle beløpet.....


Alex
Jeg sender lista til Unneberg ja.
Loggført

"Cal-look is kind of the punk-rock of the VW world"
tmbryhn
Supermedlem
*****
Innlegg: 1408
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #203 på: oktober 03, 2014, 20:42:03 pm »

Ved 7500 RPM vil hver omdreining vare 8ms. Ved et slikt turtall vil det gå helt fint å kjøre wasted spark, altså at hvert coil-par må lade og skape gnist for to sylindere samtidig (en på eksos- og en på kompresjonstakt) én gang per 360 veivgrader.
Da gjenstår det å finne en coil som genererer gnist med nokk energi, ref. hva Kalle nevner over.
Om du vil kjøre wasted spark med CoP eller coilpakke er knakende likegyldig - du bør heller ha fokus på å skaffe en coil som er "kraftig" nokk  Blunker

Bilprodusenter frem til starten av 2000-tallet kjørte gjerne alle fire injectorer i batch-fire, altså at samtlige injectorer injiserer drivstoff samtidig - altså fire ganger ila. én syklus, eller fire takter om du vil.
Slik får alle intake runners levert riktig mengde bensin ila. hver syklus for den individuelle sylinder.
Om vi kjører batch eller alternating (2+2 dyser vekselvis) eller full-sekvensielt vil ha liten innvirkning på motoren din i praksis...

Du kan jo lese mye om uttesting av full-sekvensielt kontra halv-sekvensielt eller batch fire av injectorer på div. forum. Konklusjonen er stort sett den samme  Blunker

Når det kommer til tenning ligger det helt andre kriterier til grunn (ladetid, aka. dwell på coil og durasjon på selve gnisten), men du ligger som nevnt over innenfor et såpass kultivert turtallsområde, at wasted spark ikke er noe problem med en coil som f.eks. ikke krever mer enn 5ms dwell.
Loggført

Til ettertanke:
"... The more we know, the more we feel our ignorance; the more we feel how much remains unknown." - Humphrey Davy

 - VW 1303S 73-mod. Aurora-"Peewsen"
 - VW 1300S 73-mod. Leonora-"Peewsen" (Bruks-Peews)
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #204 på: oktober 03, 2014, 20:52:48 pm »

Ls coiler funker i wastespark og 8500 rpm + ladetrykk
Glad
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #205 på: oktober 03, 2014, 20:55:52 pm »

Og du får svar senest mandag morgen Blunker

Djizes!
Var fornøyd med handlelista, helt til jeg så frakta...  Sint


Hva koster dette fra Unneberg? Helt vilt med så mye i frakt + Mva på helle beløpet.....


Alex
Jeg sender lista til Unneberg ja.
Flott Jens-Ole  Glad
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #206 på: oktober 03, 2014, 21:01:11 pm »

Ls coiler funker i wastespark og 8500 rpm + ladetrykk
Glad
hva er LS coil? Og har du motatt forespørselen min om balansering av samtlige roterende deler?
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

tmbryhn
Supermedlem
*****
Innlegg: 1408
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #207 på: oktober 03, 2014, 21:04:05 pm »

Holder en knapp på LS2-coiler jeg også, sett fra et elektronikkperspektiv, og sålenge de duger til heftig fyllingsgrad slik Jørn påstår  Blunker
Tror det er et greit sted å starte, og LS2-coiler er superkommersielt og er lett å få tak på. Relativt billig er det også. Du kan vel starte på eBay, så kan du heller selge meg de GSXR-coilene som du kjøpte av Roy en gang i tiden - dem har jeg bruk for hvis du ikke trenger dem ^^
Loggført

Til ettertanke:
"... The more we know, the more we feel our ignorance; the more we feel how much remains unknown." - Humphrey Davy

 - VW 1303S 73-mod. Aurora-"Peewsen"
 - VW 1300S 73-mod. Leonora-"Peewsen" (Bruks-Peews)
tmbryhn
Supermedlem
*****
Innlegg: 1408
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #208 på: oktober 03, 2014, 21:04:28 pm »

Chevy LS2-motor. Google is your friend ;-)
Loggført

Til ettertanke:
"... The more we know, the more we feel our ignorance; the more we feel how much remains unknown." - Humphrey Davy

 - VW 1303S 73-mod. Aurora-"Peewsen"
 - VW 1300S 73-mod. Leonora-"Peewsen" (Bruks-Peews)
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7137
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #209 på: oktober 03, 2014, 23:37:35 pm »

Holder en knapp på LS2-coiler jeg også, sett fra et elektronikkperspektiv, og sålenge de duger til heftig fyllingsgrad slik Jørn påstår  Blunker
Tror det er et greit sted å starte, og LS2-coiler er superkommersielt og er lett å få tak på. Relativt billig er det også. Du kan vel starte på eBay, så kan du heller selge meg de GSXR-coilene som du kjøpte av Roy en gang i tiden - dem har jeg bruk for hvis du ikke trenger dem ^^

Jeg har ennå ikke sendt coilene, men planla faktisk å få ferdig de andre sakene i morgen, og få sende alt sammen i løpet av helgen,  så dere får bli enige om de coilene skal i samme pakka eller sendes til Thore-Morten Glad
Loggført
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 20
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!