mai 14, 2024, 20:29:29 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: *Kjøpt* Armen til hjelpesnekka - 'Steering idler arm' Late Bay  (Lest 814 ganger)
Ivar
Supermedlem
*****
Innlegg: 910
Bosted: Ask i Norhordaland


Samler seg opp......


Vis profil
« på: juli 08, 2016, 08:11:32 am »

Plokkoppen har fått det for seg at slarkete hjelpesnekke er flotte ting.

Der er eg sterkt ueinig, så enno eit skifte av foringar og bolt blei gjennomført. Denne gongen fann eg ikkje slitasjemerker på bolten. For dei så evner å hugse tilbake, så lagde eg nye bronseforingar sist, så kanskje det har bidratt litt likevel?!

Det som viser seg, er at armen er ikkje mulig å stramme 100% til bolten i hjelpesnekka Tvilende sjølv med stor kraft. Så det er slark fortsatt.

Er det nokon der ute som kan ha ein slik arm i god stand liggande? Etter det eg finn på nettet, så er dei like på alle LHD Bay 68 -79

Det er den einaste utan nummer på tegningen(lånt frå VWheritage), om nokon lurer Blunker

* T2-05-P27-2.jpg (17.05 KB. 400x509 - vist 118 ganger.)

« Siste redigering: august 06, 2016, 19:35:36 pm av Ivar » Loggført

1975 T2 Sika  - Arbeidshest      |o * o|


“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
Skrotnisse
Supermedlem
*****
Innlegg: 2921
Bosted: Ålesund


Vis profil

« Svar #1 på: juli 08, 2016, 16:58:50 pm »

Har en dings liggende.
Loggført
Ivar
Supermedlem
*****
Innlegg: 910
Bosted: Ask i Norhordaland


Samler seg opp......


Vis profil
« Svar #2 på: august 06, 2016, 19:35:14 pm »

Då er dingsen kommen til gards. Satsar på at den blir montert ein av dei første dagane Glad
Takk for handelen
Loggført

1975 T2 Sika  - Arbeidshest      |o * o|


“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!