Vis innlegg
|
Sider: 1 [2] 3 4 ... 28
|
31
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 76 bay
|
på: januar 20, 2012, 18:19:45 pm
|
Fikk tatt et par bilder i dag jobber med å få tak i 17 " framfelg i samme type som bak.
|
|
|
32
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 76 bay
|
på: januar 19, 2012, 22:45:36 pm
|
Fant vel ut at den har supa 25 liter fløde på ca 8 mil , det er jammen bra bensin er billig om dagen
|
|
|
33
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 76 bay
|
på: januar 19, 2012, 20:01:16 pm
|
Er det forresten noen som vet hva COn på en 2,4 liter med Dellorto 45 bør ligge på ?
|
|
|
34
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 76 bay
|
på: januar 19, 2012, 19:32:34 pm
|
Skal prøve å få tatt bilde i morra. Tror Fuchs felgene blir på Varianten, iallefall på vinterdekka. Har fått justert litt i dag, det hjelper seg smått, den går bedre og bedre.
|
|
|
35
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 76 bay
|
på: januar 18, 2012, 18:03:05 pm
|
Fant ut i dag hvorfor jeg har over 10 bar i oljetrykk. Skruen på feste til ledningen hadde skrudd seg litt ut så ledningen hadde dårlig kontakt Trykkmåleren funket som den skulle ellers,den gikk opp og ned i takt med turtallet. Snedig. Nå ligger den mellom 3 til 6 bar
|
|
|
38
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 76 bay
|
på: januar 17, 2012, 19:10:45 pm
|
Det er RH felgene med Porsche look, litt irriterende at felgene er vridd motsatt vei av de orginale jeg har foran De står på beilen nå , 19" bak og 17" foran
|
|
|
39
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 76 bay
|
på: januar 17, 2012, 18:00:23 pm
|
Da fikk jeg prøvekjørt litt i går, over 10 bar i oljetrykk er vel litt i overkant på varm motor Tusen takk til Jan Holmsen og Unneberg Bil, de stiller opp å svarer på dumme spørsmål Unneberg har den siste tiden bidratt til skruing pr tlf , så der snakker vi service, tusen takk guttær! Har en del småtteri som må gjøres før jeg kan begynne å fin justere, blant annet å få dreia noen hylser for å ta opp slakken i gassestaget. Så må jeg få henta strømmen til bensinpumpa et annet sted enn coil + Motoren gir seg på 3dje gir med fullt pådrag etter en stund, så jeg mistenker at den ikke får nok fløde.
|
|
|
47
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 76 bay
|
på: januar 09, 2012, 17:54:40 pm
|
Da blei "Fryseboksen" kjørt for egen maskin i dag til Eksos Mestern for nye rør Det snødde bra , men det var nesten bart bak meg gitt, kan være pga at jeg kjørte helt uten eksos Fikk lagt på dekk på de nye felgene bak, 8,5 x 19 med 215/35x19
|
|
|
50
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 76 bay
|
på: januar 03, 2012, 18:01:36 pm
|
Knallfin! Den som ligger på taket mitt er vel nr 4, har blitt lite bygging av kanoer de siste åra, men det kommer jeg nok til å sette i gang igjen når jeg får sjansen, trivelig arbe
|
|
|
51
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 76 bay
|
på: januar 02, 2012, 21:24:26 pm
|
da fikk jeg endelig "fyra" motorn i "fryseboksen", til uka skal ny eksos bygges I morra blir det å dra elektrisk så jeg får oljetrykk og olje temp og turtall Jobber med litt felger og slikt, men det får jeg ta litt seinere
|
|
|
52
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Dekkonline.com
|
på: januar 01, 2012, 22:43:40 pm
|
Har forsåvidt god erfaring med dem, bortsett fra at jeg fikk 2 dekk til mc for en liten stund siden som hadde prod dato i 2007 Resten har vært "færske!"
|
|
|
57
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Porsche 911 motor i Bay
|
på: desember 17, 2011, 11:13:23 am
|
Jeg er nok langt på vei enig, det er en grunn til at jeg ikke gadd å gå videre med det. hadde nok vært lettere hvis bilen hadde vært pre 71 mod. De på BT i skien sa at det ikke var umulig, men problemet er at de vil ha Tuv på akkurat den type bil, med de deler som er brukt , hvis bilen er etter 71. Er den før 71, vil de ha papirer på hva delene tåler , ikke opp mot type bil.
|
|
|
58
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Porsche 911 motor i Bay
|
på: desember 16, 2011, 22:56:04 pm
|
Det var da voldsomt til pirk da Les i mitt første innlegg: feks fra en 964, samma for meg hva hvem og hvor, hvorfor hvordan og så videre, les det som et forslag, ikke som en fasit på hva han skal bruke!
|
|
|
60
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Porsche 911 motor i Bay
|
på: desember 16, 2011, 19:29:15 pm
|
Jeg har faktisk sett begge typer bil, Jærva. Poenget er at BT vil ha bremser og understell som iallefall tåler det du skal ha inn, helst mer. Tipper vel at delene til den bussen som er bygd i 20 eksemplarer blir noe dyrere enn til feks en 964. 964 bremsene fungerer mer enn bra nok til 200+ hk og 1100-1200kg i og med at den har 250 hk og vel veier rundt 1450 kg. Bremsekraften kan man jo også justere, hvis man setter på en " fordeler" mellom fram og bakbrems.
|
|
|
|