mai 02, 2024, 20:04:40 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
  Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer  
  Vis innlegg
Sider: 1 [2] 3 4 ... 28
31  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 76 bay på: januar 20, 2012, 18:19:45 pm
Fikk tatt et par bilder i dag  Gliser jobber med å få tak i 17 " framfelg i samme type som bak.
32  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 76 bay på: januar 19, 2012, 22:45:36 pm
Fant vel ut at den har supa 25 liter fløde på ca 8 mil , det er jammen bra bensin er billig om dagen  Gliser
33  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 76 bay på: januar 19, 2012, 20:01:16 pm
Er det forresten noen som vet hva COn på en 2,4 liter med Dellorto 45 bør ligge på ?
34  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 76 bay på: januar 19, 2012, 19:32:34 pm
Skal prøve å få tatt bilde i morra. Tror Fuchs felgene blir på Varianten, iallefall på vinterdekka.
Har fått justert litt i dag, det hjelper seg smått, den går bedre og bedre.  Gliser
35  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 76 bay på: januar 18, 2012, 18:03:05 pm
Fant ut i dag hvorfor jeg har over 10 bar i oljetrykk. Skruen på feste til ledningen hadde skrudd seg litt ut så ledningen hadde dårlig kontakt  Øyerulling  Trykkmåleren funket som den skulle ellers,den gikk opp og ned i takt med turtallet. Snedig.
Nå ligger den mellom 3 til 6 bar  Gliser
36  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 76 bay på: januar 18, 2012, 08:17:45 am
19 bak er ingen problem, foran funker det dårlig, så jeg skal ha 17" foran.
37  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 76 bay på: januar 17, 2012, 19:11:25 pm
Bare kom Martin,den blei frisk og fin  Gliser
38  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 76 bay på: januar 17, 2012, 19:10:45 pm
Det er RH felgene med Porsche look, litt irriterende at felgene er vridd motsatt vei av de orginale jeg har foran  Sint
De står på beilen nå , 19" bak og 17" foran Øyerulling
39  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 76 bay på: januar 17, 2012, 18:00:23 pm
Da fikk jeg prøvekjørt litt i går, over 10 bar i oljetrykk er vel litt i overkant på varm motor  Sjokkert
Tusen takk til Jan Holmsen og Unneberg Bil, de stiller opp å svarer på dumme spørsmål  Gliser
Unneberg har den siste tiden bidratt til skruing pr tlf , så der snakker vi service, tusen takk guttær!

Har en del småtteri som må gjøres før jeg kan begynne å fin justere, blant annet å få dreia noen hylser for å ta opp slakken i gassestaget.
Så må jeg få henta strømmen til bensinpumpa et annet sted enn coil +  Motoren gir seg på 3dje gir med fullt pådrag etter en stund, så jeg mistenker at den ikke får nok fløde.
40  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Dewil's fastback gjennomgår plastisk kirurgi. på: januar 14, 2012, 21:51:05 pm
Burde skrivd plast skjermer  og ikke kaross ja  Blunker feit bil iallefall.
Helt enig med deg Dewil , rart at ikke flere bygger extremt!
41  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 76 bay på: januar 14, 2012, 21:15:07 pm
De turbo felgene blir i sølv , uten tvil  Gliser
42  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 70 Fastback småprosjekt på: januar 14, 2012, 17:31:48 pm
Da fikk Fastbacken lov til å låne Buss hjula littegrann, 7x17 foran og 8,5x19 bak.
43  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 76 bay på: januar 14, 2012, 17:27:18 pm
Da må jeg ha litt hjelp gutta, er usikker på hvilke hjul jeg skal gå for.
44  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Dewil's fastback gjennomgår plastisk kirurgi. på: januar 13, 2012, 16:49:23 pm
Den saken på bilde der har midtstilt V8 såvidt jeg husker. plast kaross. Gliser
45  Bruktbørsen / Biler selges / Sv: 68 Fastback selges. på: januar 10, 2012, 17:51:01 pm
Behold den sjøl så kan vi kjøre i kor til sommern  Gliser
46  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 76 bay på: januar 09, 2012, 20:35:33 pm
Håper den blir fort ferdig, sugen på å ut å frese litt  Gliser
47  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 76 bay på: januar 09, 2012, 17:54:40 pm
Da blei "Fryseboksen" kjørt for egen maskin i dag til Eksos Mestern for nye rør  Gliser Det snødde bra , men det var nesten bart bak meg gitt, kan være pga at jeg kjørte helt uten eksos  Øyerulling
Fikk lagt på dekk på de nye felgene bak,
8,5 x 19 med 215/35x19  Gliser
48  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 70 Fastback småprosjekt på: januar 05, 2012, 21:14:53 pm
å budet for de er?
49  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 70 Fastback småprosjekt på: januar 05, 2012, 18:01:58 pm
Kosa meg skikkelig i dag, testa litt felger på Fastbacken.
7x17" foran og 8,5x19" bak, sikle  Gliser
50  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 76 bay på: januar 03, 2012, 18:01:36 pm
Knallfin!  Gliser Den som ligger på taket mitt er vel nr 4, har blitt lite bygging av kanoer de siste åra, men det kommer jeg nok til å sette i gang igjen når jeg får sjansen, trivelig arbe  Osteaktig
51  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 76 bay på: januar 02, 2012, 21:24:26 pm
da fikk jeg endelig "fyra" motorn i "fryseboksen", til uka skal ny eksos bygges  Gliser
I morra blir det å dra elektrisk så jeg får oljetrykk og olje temp og turtall  Øyerulling
Jobber med litt felger og slikt, men det får jeg ta litt seinere  Blunker
52  Forum / Snikk-snakk / Sv: Dekkonline.com på: januar 01, 2012, 22:43:40 pm
Har forsåvidt god erfaring med dem, bortsett fra at jeg fikk 2 dekk til mc for en liten stund siden som hadde prod dato i 2007  Rekker tunge
Resten har vært "færske!"  Blunker
53  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 70 Fastback småprosjekt på: desember 25, 2011, 16:16:06 pm
Det kalles snio ! Er i Skien gitt  Øyerulling
54  Forum / Type 2 / Sv: Bildetråd, nydelige type2 på: desember 25, 2011, 15:06:52 pm
Denna er vel noe av det bedre jeg har sett  Gliser
55  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 70 Fastback småprosjekt på: desember 25, 2011, 14:43:08 pm
Får bruktn litt om dagen  Gliser
56  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: VW 412 blir til VW 612 Rs på: desember 20, 2011, 16:16:31 pm
HIM IS BACK !! Gliser  Å til dere som vil spre eder å galle LIGG UNNA!
57  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Porsche 911 motor i Bay på: desember 17, 2011, 11:13:23 am
Jeg er nok langt på vei enig, det er en grunn til at jeg ikke gadd å gå videre med det. hadde nok vært lettere hvis bilen hadde vært pre 71 mod. De på BT i skien sa at det ikke var umulig, men problemet er at de vil ha Tuv på akkurat den type bil, med de deler som er brukt , hvis bilen er etter 71. Er den før 71, vil de ha papirer på hva delene tåler , ikke opp mot type bil.
58  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Porsche 911 motor i Bay på: desember 16, 2011, 22:56:04 pm
Det var da voldsomt til pirk da  Gliser Les i mitt første innlegg: feks fra en 964, samma for meg hva hvem og hvor, hvorfor hvordan og så videre, les det som et forslag, ikke som en fasit på hva han skal bruke!
59  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 70 Fastback småprosjekt på: desember 16, 2011, 19:40:30 pm
Den er jo litt luftkjølt den også da  Gliser
60  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Porsche 911 motor i Bay på: desember 16, 2011, 19:29:15 pm
Jeg har faktisk sett begge typer bil, Jærva. Poenget er at BT vil ha bremser og understell som iallefall tåler det du skal ha inn, helst mer. Tipper vel at delene til den bussen som er bygd i 20 eksemplarer blir noe dyrere enn til feks en 964. 964 bremsene fungerer mer enn bra nok til 200+ hk  og 1100-1200kg i og med at den har 250 hk og vel veier rundt 1450 kg. Bremsekraften kan man jo også justere, hvis man setter på en " fordeler" mellom fram og bakbrems.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 28
Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!