mai 02, 2024, 22:07:29 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Nav størrelse på 76 Bay  (Lest 794 ganger)
riskyer
Supermedlem
*****
Innlegg: 824
Bosted: Skien


76 bay


Vis profil WWW
« på: mars 01, 2012, 21:24:35 pm »

Er det noen som vet målet på navet foran på Bay buss? Trenger  det målet for å få rett str på sentrerings ringene til felgene  Gliser
Loggført

Alt MÅ ned!!
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #1 på: mars 01, 2012, 22:53:27 pm »

Det finner du ved å ta av hjulet og adapteren som står på i dag om måler selv din slask. Eventuelt så måler du på orginalfelgene. Men du gidder kansje ikke å jobbe selv? Noe sier meg at sentreringen er ganske stor og at du med litt uflaks må levere hjula opp til "Lundegata Felg og Grisesenkakademi" for å tannbore ut større hull bak i felgene.
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
riskyer
Supermedlem
*****
Innlegg: 824
Bosted: Skien


76 bay


Vis profil WWW
« Svar #2 på: mars 07, 2012, 20:52:51 pm »

Selvfølgelig gidder jeg ikke å stå ute i snøen å skru av hjul for å måle, hvis noen allerede vet målet Hæ
Du for eksempel gidder ikke lage 17" smoooootis fra bunnen av engang, du kjøper nye , for så å kappe opp og late som du har gjort det  Osteaktig Fram med hammern og bank ut smoooootis, da er du sjefs felgmakern  Gliser
Loggført

Alt MÅ ned!!
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #3 på: mars 07, 2012, 21:49:04 pm »

Fra spøk til revolver (din sinnatagg....). Jeg har 2 stk vrengte Touran felger på jobben som er boret opp i senteret for å passe til Bay. Stikk gjerne innom i morgen å ta mål av disse.
Din oppblåste skrytemaker Gliser
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!