mai 03, 2024, 12:07:52 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Billig lakkering ønskes....  (Lest 2695 ganger)
ozzi 45098072
Juniormedlem
**
Innlegg: 76
Bosted: Erfjord


Mob:45767044


Vis profil
« på: desember 14, 2008, 14:26:39 pm »

Vet noen om noen som lakkerer billig å bra? Tar forarbeidet selv.....i rogaland.
Har hørt at suldal billakkering i vikedal er flinke,men vil høre med noen andre først...... Kult
Kan noen anbefale meg noen som er flinke......
Loggført
holmsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2440
Bosted: oslo



Vis profil
« Svar #1 på: desember 15, 2008, 09:45:09 am »

Tror billig og bra kombinasjonen ikke hører sammen når det gjelder lakkering.
Det du kaller forarbeidet tror jeg de gode må gjøre selv skal det bli bra.
Loggført

LOSEN Racing Team
Ultimate Street Bays
LOBO
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #2 på: desember 15, 2008, 10:02:58 am »

Det er jo forarbeidet som avgjør om det blir bra elller ikke Glad
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
uerfaren
Juniormedlem
**
Innlegg: 85
Bosted: Oslo



Vis profil WWW
« Svar #3 på: desember 15, 2008, 19:05:57 pm »

Det er som de sier ja, billig og bra går ikke helt hånd i hånd....Hadde akkurat samme greia selv siden jeg også vil få lakkert bilen men etter å ha sjekket rundt med folk som kjenner en som kanskje kjenner annen som kan gjøre det for en billig penge en god stund så ga jeg bare opp og tok nå saken i egne hender.

Lakkfjerner, våtslipepapir, en lånt lakksprøyte og mye lesing i forumer på nettet så går det framover nå! Lakket den første skjermen min idag og det ble mye bedre enn jeg forventet, så hvis jeg hadde vært deg så hadde jeg nok prøvd meg på det selv.

Også er det jo gleden ved å se på bilen etterpå og si til seg selv "dette her!Dette har jeg gjort selv" er en megagod følelse  Gliser
Loggført

wide5
Supermedlem
*****
Innlegg: 1544
Bosted: randaberg



Vis profil WWW
« Svar #4 på: desember 15, 2008, 23:41:03 pm »

Jeg sier som han som lakka bilen min sa: du skrur rør hjemme hos meg, og jeg lakker bil for deg. Da holder vi oss til det vi kan..  Osteaktig
Det er jaggu sant også. De har erfaring, utstyr og rett sted for jobben. Jeg synes jeg var veldig så flink med sparkel og epoxygrunning. Men han sa at jeg bare kunne overlate det til han. For han ville gjøre det om igjen uansett..
Det er som å sveise. Er ikke allverdens vanskelig å sveise "bra nok" Men det kreves mye for å sveise bra...  Blunker
Men for all del. Jeg beundrer de som har pågangsmot til å drive med dette selv. Stå på..
petter'n.
Loggført

1303SS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2526
Bosted: solbergmoen



Vis profil
« Svar #5 på: desember 16, 2008, 10:20:25 am »

Vet noen om noen som lakkerer billig å bra? Tar forarbeidet selv.....i rogaland.
Har hørt at suldal billakkering i vikedal er flinke,men vil høre med noen andre først...... Kult
Kan noen anbefale meg noen som er flinke......
suldal billakkering ligger på steinsland industriområde mellom Ølen og sandeid.
lakkservice på frakkagjerde i tysvær har lakkert noen biler som ble bra
etne lakk er også å anbefale
Loggført

1972 1302 jub.nr20001941
1963 tempo taifun

1937 swithun s98

Meld deg inn i klubben vår: http://www.vvwklubb.no/meld-deg-inn-i-klubben/
Gromgutn
Seniormedlem
****
Innlegg: 476
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #6 på: desember 17, 2008, 02:53:55 am »

Det er som de sier ja, billig og bra går ikke helt hånd i hånd....Hadde akkurat samme greia selv siden jeg også vil få lakkert bilen men etter å ha sjekket rundt med folk som kjenner en som kanskje kjenner annen som kan gjøre det for en billig penge en god stund så ga jeg bare opp og tok nå saken i egne hender.

Lakkfjerner, våtslipepapir, en lånt lakksprøyte og mye lesing i forumer på nettet så går det framover nå! Lakket den første skjermen min idag og det ble mye bedre enn jeg forventet, så hvis jeg hadde vært deg så hadde jeg nok prøvd meg på det selv.

Også er det jo gleden ved å se på bilen etterpå og si til seg selv "dette her!Dette har jeg gjort selv" er en megagod følelse  Gliser

Du hørte aldri noe fra han lakkereren eller?
Loggført

72 1302 roadster
uerfaren
Juniormedlem
**
Innlegg: 85
Bosted: Oslo



Vis profil WWW
« Svar #7 på: desember 18, 2008, 14:02:49 pm »

Nope!! Han ringte aldri  Hæ
Loggført

Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!