mai 02, 2024, 19:33:54 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 90-100HK godkjent i type 1  (Lest 6532 ganger)
roadster72
Folkevognklubben
Seniormedlem
*****
Innlegg: 490
Bosted: halden


jørn fra ostore Halden


Vis profil
« Svar #30 på: mai 30, 2009, 15:36:05 pm »

send meg adr den på pm Glad

har en eks sviger som er advokat og vært i bil miljø så han skal hjelpe meg og skrive brevet, men jeg må ha et avslag av b.t tre ganger før jeg kan gå over dem..hehe..men sender deg det jeg:) så får jeg det tilbake så ser vi va dem sier...)

og kom me innspill på pm vist noen har noen meninger om hvordan jeg bør skrive og va som bør være med...
« Siste redigering: mai 30, 2009, 15:41:31 pm av roadster72 » Loggført
tezer
Supermedlem
*****
Innlegg: 1791
Bosted: Hamar Hedemarken



Vis profil
« Svar #31 på: mai 30, 2009, 16:25:19 pm »

Ja stå på dette tror jeg du har en stor mulighet til og klare!
er jo ikke lov en gang att bt ikke skal god ta tuv papirer som er speisifik
for dem ombyggingene som er blitt gjort!er jo derfor en får tuv papirer og betaler ekstra så en for det godkjent!
Loggført

Vw 1302
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #32 på: mai 31, 2009, 11:50:18 am »

send meg adr den på pm Glad

har en eks sviger som er advokat og vært i bil miljø så han skal hjelpe meg og skrive brevet, men jeg må ha et avslag av b.t tre ganger før jeg kan gå over dem..hehe..men sender deg det jeg:) så får jeg det tilbake så ser vi va dem sier...)

og kom me innspill på pm vist noen har noen meninger om hvordan jeg bør skrive og va som bør være med...
PM er sendt.

Skulle vi samle VW folket, spleise på en sak og skape presendens/oppskrift på hvordan få dette lovlig FOR ALLE med samme biltyper/oppsett?
Sikkert mange som ville betalt kr. 1.000.- hver, og 100stykker skaper litt advokathonorar?
Vi kunne tatt det inn igjen ved å kun sende ut dokumentene til de som er med å spleise?
Blir gjerne litt feil, men og litt feil at andre skal slippe unna betalinga..  Øyerulling hmm. Mulig vi kommer lengst med å være rause og heller få litt kred. i ettertid.  Blunker
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #33 på: juni 01, 2009, 10:01:17 am »

Foreslår å bruke ny tråd, hvordan få BT til å godkjenne TUV dokumentasjon automatisk:
http://www.vwnorge.no/index.php/topic,15954.0.html
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

magnusB
Seniormedlem
****
Innlegg: 300
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #34 på: juni 05, 2009, 12:18:17 pm »

Angående oversetting fra tysk til norsk (eller de fleste andre språk) kan jeg anbefale Google Translate: http://translate.google.com . Selvfølgelig ikke helt 100% fungerende, men kombinert med litt sunt fornuft kan man få det oversatt.

Eksempel:
"weitere erforderliche angaben oder  - nur für fahrzeuge mit 2 -kreiserbremsanlage
einschränkungen zum verwendungs bereich an fahrzeugen  -  nur für fahrzeuge mit scheibenbremsen an der vorderachse."

Oversatt:
"eller andre nødvendige data - kun for kjøretøyer med 2-kreiserbremsanlage
restriksjoner på deres bruk av kjøretøyer - bare for biler med platen bremser på forakselen."
Loggført
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!