mai 02, 2024, 20:00:20 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Innsprøytning CB vs Ms med jenvey spjeldhus  (Lest 5510 ganger)
sandvik996tt
Gjest
« Svar #30 på: mai 31, 2011, 09:21:19 am »

Ikkje att eg har noko eg skulle ha sagt i den tråden her, men eg minnast å ha lest på agder forumet i ein av trådane til rallybugs att det var store problem å kobla til CB ECU'en pga att det var amerikansk system eller eitleranna sånt. og att da dermed var håplaus å bruka på norske datamaskiner..men muli eg tek feil.

Helt rett, han ga opp og solgte det.  Gliser
Loggført
sandvik996tt
Gjest
« Svar #31 på: mai 31, 2011, 09:29:47 am »

Har jeg noen gang hevdet at forgassere er bedre en EFI?

Forgassere blir vel aldri bedre en EFI  Hæ

Det var slik jeg forstod det  Gliser   Gliser 
Loggført
Karmann
Supermedlem
*****
Innlegg: 1057
Bosted: Kongsberg



Vis profil
« Svar #32 på: mai 31, 2011, 09:51:34 am »

Ikkje att eg har noko eg skulle ha sagt i den tråden her, men eg minnast å ha lest på agder forumet i ein av trådane til rallybugs att det var store problem å kobla til CB ECU'en pga att det var amerikansk system eller eitleranna sånt. og att da dermed var håplaus å bruka på norske datamaskiner..men muli eg tek feil.

Helt rett, han ga opp og solgte det.  Gliser

Problemet er ikke veldig dramatisk så lenge man vet hva det er. Hvis man går inn i Windows kontrollpanelet og endrer fra komma til punktum og også endrer språk til engelsk, så er mye gjort. Jeg bruker en liten Asus Eee med Win7 Ultimate og har overhodet ingen problemer med å snakke med CB sprutet.
« Siste redigering: mai 31, 2011, 10:14:18 am av Karmann » Loggført
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!