Vis innlegg
|
Sider: 1 [2] 3 4 ... 29
|
36
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Akkurat nå.....
|
på: august 10, 2013, 13:30:31 pm
|
Sola skinner på scc og har nå ventet 2 timer på kjøring og dem har fått sendt 1 bil utpå... hele tiden blir det sagt at dem må tørke banen vi må vente 15 min. .. skjønner dem må ha tørr bane men vi bor i norge og har for det meste regnvær... så for oss som bare kommer for å se noen timer er dette bortkastet tid og penger. ... er min første gang her og min siste... treffet er kun en evig venting på at ting skal skje... ikke er det utstilt biler nesten heller. . Mesteparten av bilene står ved campingen. .. får sikkert mye pes for dette jeg skriver men etter 12 år burde dette vel være litt mer orden i sakene og ikke så mye tull
Når det gjelder vann på banen så har det med sikkerheten til de som kjører og gjøre så det får du tåle!
|
|
|
38
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: vippearm geometri
|
på: mai 19, 2013, 20:51:11 pm
|
Forklarte kanskje litt dårlig her Jeg har Scat boltet 1.25 vipper med swivelfeet. Støtstengene er chromoly cut to lenght. Jeg satt opp geometrien riktig (tror jeg) med justeringskruen rett på ventilen ved halvt løft. For å få til dette måtte jeg shimse 3mm, med det resultatet at vippearmene tar oppi Bugpack toppdekslene jeg har. Er Csp sine toppdeksler høyere enn Bugpack? Er snakk om Bugpack lokk med bolter, ikke bøyle. Støtstengene har jeg dreid til lik lengde alle sammen. Tenkte selvfølgelig ikke på å sjekke om topplokket gikk på Hvordan er det evnt å få ut endene på stengene etter de er banket inn? Scat vippene tar i siden på csp dekslene men det er bare og slipe vekk litt i kanten. Csp dekslene er veldig bra etter min erfaring. Tipper unneberg har de på lager
|
|
|
39
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Motor-bremsebenk, Stuska :-)
|
på: april 18, 2013, 19:18:40 pm
|
1915 med 44 Fajs, Tri-mil eksos og ellers ukjent innmat i dag. 97hk @ 5200rpm 143nm @ 3200rpm Porschevifta trakk 14hk på 5200 rpm Bra det. Innmat er. 69mm scat motvektsveiv. Cb unitec 5, 4 råder. Scat c35 cam (kam kit). Mahle 94sats og cb 044 35, 5 x 40mm topper rett ut av esken. Lettet svinghul fra vwheritage husker ikke merke eller vekt. 1.25:1 vipper. Komp usikker.
|
|
|
43
|
Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: baksete t1 (oval)
|
på: april 04, 2013, 09:24:32 am
|
Her er det ingenting som er likt !! Feste punktene på sidene for ryggen er festet med 2 x 6mm skruer pre 56 modell. Setebunn har ikke støtteskinne i fremkant på pre 56 modell. Setene har runde fjærer på pre 56 modell.
Så sant det går inn i bilen så skal jeg nok få festet det. Er ikke veldig opptatt av at det skal være orginalt. Støtteskinne er ikke noe problem . Men hvis noen har til 55 så er jo det fint.
|
|
|
44
|
Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: baksete t1 (oval)
|
på: april 03, 2013, 22:15:38 pm
|
Om jeg ikke tar helt feil er det skille i 55, så ett sete fra 56+ passer vel ikke helt.
Stemmer det Henning. Det har en litt annen profil, men mener det skal passe i festene tror ryggen er lik men ikke bunnen
|
|
|
45
|
Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / baksete t1 (oval)
|
på: april 03, 2013, 21:44:06 pm
|
Trenger baksetebunn som passer i oval 55. Det trenger ikke være strøket men fint om stoppingen og trekket er der. Så et baksete før 1960 skulle gå greit.
|
|
|
49
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Kone gasser`n
|
på: april 01, 2013, 20:52:58 pm
|
Fikk pluttselig litt arbeidlyst i påsken og fikk sveiset denne nesten ferdig, Byttet brannvegg, spisser bak, bakplate og en hel del til som sto igjen etter sist jeg rørte den . blir nok ikke klar i år men neste sesong tenker jeg.
|
|
|
51
|
Bruktbørsen / Deler selges / ny brannvegg T1
|
på: februar 27, 2013, 20:12:37 pm
|
Har en helt ny brannvegg til t1 liggende. Jeg har brukt en maken i en 56 oval og den har meget bra passform. Vil ha 1600kr for den. I butikk her koster den ca 2500kr.
|
|
|
54
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: T1 varebil?
|
på: januar 20, 2013, 18:52:46 pm
|
de er ikke noen låvlige som eg har klart spore opp. har en som er påbegynt og fått godkjenning av bt å bygge. med forsterkninger fra rodster. så de lar seg gjøre å få de godkjent. i følge bt er de ikke blitt god kjent før. men di vet nok ikke heile kontrollen. og min vurderes solgt. Takk for svar . Ser den du har er med glassfiber. Jeg tenkte på en som er laget i stål. Men har du kopi av søknaden?
|
|
|
55
|
Forum / Snikk-snakk / T1 varebil?
|
på: januar 20, 2013, 18:38:48 pm
|
Er det noen som hvet om det finnes en godkjent T1 varebil i norge?
|
|
|
60
|
Forum / Hva skjer? / Sv: RACE KALENDER 2013
|
på: november 23, 2012, 20:42:05 pm
|
- Kalle - Trond (om bilen er klar) - Jens Kristian - Holmsen - Terje - Svein S. - Erlend - Svein Ove ? - Morten ? - Eivind - Berger ? - NilsG - LarsA - Påsan ? -Tommy hvem fler?
|
|
|
|