mai 07, 2024, 18:37:01 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Ei frustrert kjerring!!  (Lest 949 ganger)
monica82
Medlem
***
Innlegg: 132
Bosted: Steinkjer


boblemodus....


Vis profil
« på: april 16, 2009, 17:45:49 pm »

Må fortella om ein skikkelig dårlig start på dagen i dag!!  Gråter
Eg skulle på jobb klokka 08.00 og haster avgårde i boblo mi.
Eg får motorstopp i eit kryss på Steinkjer, der da er mykje trafikk som kjøyrer .
Eg blir ståande midt i krysset og bilen vil absolutt ikkje starta og bilane rundt meg tuter og viser ingen sympati.
Heller ingen som kjeme å spør om eg trenger hjelp. Og viser ingen forståelse for att da ikkje finnest nødblink på ein gammal bil.
Så eg fikk ringt til falck etter å ha stått der i over 5 min. og akkurat då fikk eg faktisk start sjølv!!
Og kunne hasta vidare.
Men eg må sei eg er virkelig frustrert over kor lite hjelpsomme og egoistiske folk er!! Noken kunne ha hjulpet meg med å skubba bilen i gang,eller skubba den unna vegen. Men neidå.. her må ein stola på seg sjølv.. Og må sei att eg ikkje turde å gå ut av bilen ,for da var skikkelig mykje trafikk og folk kjøyrte i alle retninga og i galne kjøyrefelt rundt meg!!

Da som har skjedd som forårsaka stopp var att me har skifta til ein ny tenninglås,som ikkje sitter heilt fast. og så har ledningane surra seg rundt og da har blitt dårlig kontakt. Så me fant feilen...

Puh.. godt å få av seg litt aggresjon!!!  Gliser
Loggført
zabatman
Nybegynner
*
Innlegg: 8
Bosted: Larvik, Norway


Vis profil

« Svar #1 på: april 16, 2009, 18:15:15 pm »

jeg er enig i at dette er ikke bra av folk, du skal prøve å hjelpe hvis du har muligheten, og heller dytte bilen til siden slik at både du og andre kan komme seg fram... men hvis jeg skal være helt erlig tror jeg mesteparten av folkene som kjørte forbi deg tenkte noe ala: kjøp deg ny bil, vrak den gamle drittn... grunnen til dette er at mange ikke eier interesse for bil, for de er bil noe som de kommer seg fra a-å i og tilbake gjenn... de vet desverre ikke hvordan de skal hjelpe deg, derfor kan det egentlig være greiest at noen bare kjører også... men men, bra du fant ut hva det var:)
Loggført
monica82
Medlem
***
Innlegg: 132
Bosted: Steinkjer


boblemodus....


Vis profil
« Svar #2 på: april 16, 2009, 19:20:12 pm »

Hehe.. kansje dei tenkte sånn!! Hehe.. takk for tipset!! Den hadde eg ikkje tenkt på!  Rekker tunge
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!