mai 14, 2024, 06:42:23 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Høyre forskjerm til split-boble.  (Lest 1103 ganger)
KDF Type 60
Seniormedlem
****
Innlegg: 311
Bosted: Bodø



Vis profil
« på: desember 30, 2012, 15:56:26 pm »

Er det noen som har, eller vet noen som har en høyre forskjerm til splitboble til salgs ?

Gerson er også interessant. ( Har prøvd å bestille fra dem, men ikke f..... om de svarer)

Jeg vet hva disse koster og er villig til å betale.


MVH
Anders.
Loggført

Member of the split cruisers.
If you can`t fix it with gaffa tape...... you have not used enough !
Afi
KDF Type 60
Seniormedlem
****
Innlegg: 311
Bosted: Bodø



Vis profil
« Svar #1 på: januar 08, 2013, 10:53:09 am »


Ingen ?  Splitman, Oval57, "knekten", eller noen andre av dere som driver med split-bobler.

Noen som vet hvem som forhandler Gerson-deler i Europa. ( Musclebus slutter nå, og de har ikke skjermen jeg trenger)

A
Loggført

Member of the split cruisers.
If you can`t fix it with gaffa tape...... you have not used enough !
Afi
SplitMan
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 3676
Bosted: Trønder i eksil



Vis profil
« Svar #2 på: januar 08, 2013, 11:01:49 am »


Ingen ?  Splitman, Oval57, "knekten", eller noen andre av dere som driver med split-bobler.

Noen som vet hvem som forhandler Gerson-deler i Europa. ( Musclebus slutter nå, og de har ikke skjermen jeg trenger)

A

"Vi som driver med Split-bobler" ...... ville gitt en arm for gode originalskjermer, så jeg kan ikke tenke meg at noen slipper slike deler...

Det er masse prat om Gerson-til-Europa på Boxerville ser jeg, så du kan jo søke der og se om du finne rut hvordan man best bestiller i disse tider. Ellers så greide vel Rosenkvist å få hjem noe også, men jeg er usikker på hvordan situasjonen er med firmaet hans nå for tiden.
Loggført

SCREWDRIVER #2
T2man
Supermedlem
*****
Innlegg: 1114
Bosted: Aurskog


Termos er bra


Vis profil
« Svar #3 på: januar 08, 2013, 12:02:51 pm »

Bestill direkte fra Gerson via PM på samba.com, det gikk da som smurt for både meg og andre ifjor sommer vet jeg.
Loggført

Ønsker å kjøpe originalt Hamburg pansermerke
KDF Type 60
Seniormedlem
****
Innlegg: 311
Bosted: Bodø



Vis profil
« Svar #4 på: januar 08, 2013, 14:46:16 pm »

Bestill direkte fra Gerson via PM på samba.com, det gikk da som smurt for både meg og andre ifjor sommer vet jeg.

Jeg har ved 3 ulike anledninger over et par års tid prøvd å bestille hos Gerson. Via PM på Samba og direkte via mail til dem. Nå sist fikk jeg svar fra dem et par ganger ( de svarer på ett og ett spørsmål av gangen) Jeg har altså fått ristet ut av dem pris, frakt og leveringstid.  Men når så sender den konkrete bestillingen ( via mail) så blir det helt stille....... Vet ikke helt hva jeg gjør feil.

Splitman: Vet at dette er hard valuta, men håpet på at "noen" i miljøet ville se i nåde til en trengende,,,,,, Jeg regner med at de finnes der ut et sted, på en hylle, og støver ned, og er sabla kjekt å ha ! Glad
Loggført

Member of the split cruisers.
If you can`t fix it with gaffa tape...... you have not used enough !
Afi
Johnny Oeen
Seniormedlem
****
Innlegg: 280
Bosted: Sogndal



Vis profil
« Svar #5 på: januar 08, 2013, 15:22:22 pm »

Bestill direkte fra Gerson via PM på samba.com, det gikk da som smurt for både meg og andre ifjor sommer vet jeg.

Jeg har ved 3 ulike anledninger over et par års tid prøvd å bestille hos Gerson. Via PM på Samba og direkte via mail til dem. Nå sist fikk jeg svar fra dem et par ganger ( de svarer på ett og ett spørsmål av gangen) Jeg har altså fått ristet ut av dem pris, frakt og leveringstid.  Men når så sender den konkrete bestillingen ( via mail) så blir det helt stille....... Vet ikke helt hva jeg gjør feil.

Splitman: Vet at dette er hard valuta, men håpet på at "noen" i miljøet ville se i nåde til en trengende,,,,,, Jeg regner med at de finnes der ut et sted, på en hylle, og støver ned, og er sabla kjekt å ha ! Glad
Har også hatt lignande opplevelse fra Gerson, svarte på nokre spørsmål, når eg skulle bestille svarte han aldri.
Loggført

Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #6 på: januar 08, 2013, 21:51:09 pm »

har handla via the samba pm frå gerson eitpar gongar. erfaringen er att da er om å gjera å vera mest mulig konkret og minst mulig svadapreik. skal du bestilla mykje so er da lurt å ha delenr notert for kvar del ettersom ting kan tydast feil alt etter korleis da vert forklart. må ofta purra litt men har gått fint kvar gong. ellers går da an å handla via usa. bustoration/monkynutvw. Ronnie på bustoration har god kontakt med gerson.
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
KDF Type 60
Seniormedlem
****
Innlegg: 311
Bosted: Bodø



Vis profil
« Svar #7 på: januar 08, 2013, 23:14:24 pm »

Takk for alle inspill og svar.

Har nå sendt mail til et par firma i USA og Nederland som handler med Gerson. Ser ut som det ordner seg.  Glad
Loggført

Member of the split cruisers.
If you can`t fix it with gaffa tape...... you have not used enough !
Afi
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!