mai 03, 2024, 09:55:47 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 2 [3] 4 5 6
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Dynamitt Harry - Arbeidsbilen  (Lest 43617 ganger)
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #60 på: mai 04, 2009, 09:31:00 am »

Du spurte om midtre kanal et sted oppi her, det er bare en slett plate... som fungerer som en delevegg mellom ytre og indre. Ingen av delene er kosmetiske, de danner en "stokk"-enhet sammen med gulvet.
Loggført

Speed is no substitute for direction
Anders
Seniormedlem
****
Innlegg: 341
Bosted: Oslo


Hårda Tider


Vis profil
« Svar #61 på: mai 04, 2009, 10:40:45 am »

Hmmm for meg er det veeldig mykje meir arbeid å legge dei inn "manuelt" så om det kun er 2 som må vente lenge så gidd eg ikkje gjera noko med det, men om det er mangen andre som har det travelt så skal eg jo sjølvsagt få ordne det til med klikkbare bilder!

er nok fler enn 2 ja...

Jeg stemmer i her altså.. klikkbare bilder er overlegent!  Gliser
Er ikke alle bilder som er like interessante å se på heller.

FOR EKSEMPEL  Blunker


Ellers stå på, jeg gir deg tommel opp for pågangsmot, tommel til siden for bildene. Osteaktig

mvh
Loggført



Christmas only comes once a year... Unless you have a time machine!
vwgutten
Medlem
***
Innlegg: 144
Bosted: Sarpsborg



Vis profil
« Svar #62 på: mai 04, 2009, 14:14:32 pm »

Alle bilder er interessante!!
Synes de store bildene er best jeg, men skjønner frustrasjon om man ikke sitter på skikkelig brebånd.
Loggført

ikke forstå... snakk med onkel
Varj
Supermedlem
*****
Innlegg: 1529
Bosted: Trondheim



Vis profil
« Svar #63 på: mai 04, 2009, 14:30:32 pm »

Skal vel ikke ha hvite blinkere?  Tvilende
Loggført

Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #64 på: mai 04, 2009, 18:28:28 pm »

Så den deleveggen i kanalen er av viktig betydning? men eg finner ikkje den i nokon av katalogane.. er den så enkel att den lagast sjølv då eller?

Og Anders er inne på noko her! Kva om eg kutter ned bildeforbruket med 50% og vel så det og kun har bilder av vesentlige ting! det går vel bra? Glad

Varj: Nei! Skal nok vera så orginal som det lar seg gjera denna!
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
RuneL
Supermedlem
*****
Innlegg: 560
Bosted: Hamar / Trondheim



Vis profil
« Svar #65 på: mai 04, 2009, 18:39:07 pm »

Masse bilder er fint.. Jeg liker iallefall de "uvesentlige" bildene også
Loggført

Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #66 på: mai 04, 2009, 18:39:55 pm »

Får korta ned mengden med 258% og konvertere til klikkbare bilder då!! Alle fornøygd? Blunker
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
David
Supermedlem
*****
Innlegg: 505
Bosted: Drammen


Vis profil

« Svar #67 på: mai 04, 2009, 20:34:20 pm »

Elsker fargen!
Loggført
Gromgutn
Seniormedlem
****
Innlegg: 476
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #68 på: mai 04, 2009, 21:38:43 pm »

Får korta ned mengden med 258% og konvertere til klikkbare bilder då!! Alle fornøygd? Blunker

Gjør som du vil, tror nok du får bra besøk på sidene dine uansett.  Glad
Loggført

72 1302 roadster
Pyrre
Juniormedlem
**
Innlegg: 62
Bosted: Fiskarstrand



Vis profil
« Svar #69 på: mai 04, 2009, 23:52:58 pm »

Det første ej sjekke e Tistlo sine prosjekt Glad Alltid masse bilder og gode kommentarer
Loggført

Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #70 på: mai 06, 2009, 12:24:37 pm »

Nokon som har peiling på om ein bensintank frå ein 1978modell bayBUSS passer i min 1977 bayDOKA?
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #71 på: mai 06, 2009, 19:41:37 pm »

Ingen som veit omm bensintankane i buss er lik som i dobbelkabin??
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
RZR-Andy
Supermedlem
*****
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen


www.regenstadt.com


Vis profil WWW
« Svar #72 på: mai 06, 2009, 21:02:57 pm »

Skulle ikke forundre meg om de er noenlunde like... noen forskjeller ser det ut for. Bay tank er jo en ikke helt uvanlig modding som gjøres på splittbusser også, får noen liter ekstra, om enn ikke på milen Blunker
Masse Bay-stoff her: http://www.ratwell.com/technical/FAQ.html
"2.7 Fuel Tank Size:
The fuel tank introduced in 68 was 60L (15.9 gal). The Type 4 engine equipped bus fuel tanks are a slightly different shape and hold 55L (14.6 gal).

Replacing your tank means finding one that's similar enough to strap down to the body and hooking up all the fuel and venting lines. In general the groupings are 68-71, 72 - mid 73, mid 73 - 79 but keep in mind only the FI tanks have the return line on the bottom.

211 201 075 D 68-71
211 201 075 H 72-mid 73 (up to VIN 2x3 2 150137)
211 201 075 G Late 73-74 (Calif 74 Man Trans w/Carb, superseded by 211 201 075 L)
211 201 075 J 1974 Calif Auto Trans w/FI (from VIN 2x4 2 132408), 75 (superseded by 211 201 075 M, M157)
211 201 075 L 76-79
211 201 075 M 76-79 (M157)
The tank changed mid 1973 to accomodate a new screw in style fuel sender. If you are willing to go back to the older style of sender AND gauge you can use an earlier 72 - mid 73 tank.

M157 is the m-code description the evaporative system for fuel vapor recovery. It's a master m-code for other m-codes."
« Siste redigering: mai 06, 2009, 21:04:53 pm av RZR-Andy » Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #73 på: mai 06, 2009, 21:40:30 pm »

Men det stooore spørsmålet er jo om denne har hatt 2liter type 4 motor orginalt?? 1600 no vertfall..

Men sidan det er 1600 motor i bilen, kan det bety att dersom det vart bygd om frå type 4 til type 1 motor, så har dei skifta tanken? eller trengst ikkje det gjerast ved motorskiftet?

Uansett; Ein 78 tank vil altså passe i ein 77modell? Og det er absolutt ikkje noko forskjell mellom buss og dobbelkabin tanker??
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
RZR-Andy
Supermedlem
*****
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen


www.regenstadt.com


Vis profil WWW
« Svar #74 på: mai 06, 2009, 22:01:15 pm »

Oi, mange spørsmål og scenarier her på en gang! Sluttet de ikke noen år før med 1600? Kan du ikke sammenligne da? Tror definitivt at en nevenyttig vossing klarer å få dette i boks!
Loggført
ole boban
Seniormedlem
****
Innlegg: 349
Bosted: porsgrunn men tidligere langesund


Boden Kratzende Autos


Vis profil
« Svar #75 på: mai 06, 2009, 22:07:44 pm »

det høres ut som du nesten får en bensin tank gratis så hvvorfor ikke prøve da.



alt går men koster mere og tar lenger tid
Loggført
RZR Arve
Seniormedlem
****
Innlegg: 277
Bosted: Longyearbyen


Vis profil

« Svar #76 på: mai 06, 2009, 22:36:04 pm »

Christer: Send meg siste registreringsnummer, evt understellsnummer, så kan jeg sjekke hva slags motor bilen ble levert med.
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #77 på: mai 06, 2009, 22:45:22 pm »

PM til Joker nord i Vest!
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #78 på: mai 11, 2009, 23:26:15 pm »

Bussenlull er innpakka i pressenning no pga manko på glas. eg har klart å spora opp ei ruta til døra, men er fortsatt på jakt etter den i "cabdøra" eller "cargodøra" eller ka no enn dei kaller den... eg sit å blar i busskatalogen til unneberg/vwheritage, og det er kun sånne lange standar buss ruter dei selger... likavel: Finst det ein plass dei er å få kjøpt nye?? er dei f.eks like med nokon andre ruter som er mindre skjeldne (splittbuss har nokon som liknar?)

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
K.H
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 979
Bosted: Verdal



Vis profil
« Svar #79 på: mai 12, 2009, 11:38:39 am »

Bussenlull er innpakka i pressenning no pga manko på glas. eg har klart å spora opp ei ruta til døra, men er fortsatt på jakt etter den i "cabdøra" eller "cargodøra" eller ka no enn dei kaller den... eg sit å blar i busskatalogen til unneberg/vwheritage, og det er kun sånne lange standar buss ruter dei selger... likavel: Finst det ein plass dei er å få kjøpt nye?? er dei f.eks like med nokon andre ruter som er mindre skjeldne (splittbuss har nokon som liknar?)



Tror at KF på unneberg har ruter til doka liggende
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #80 på: mai 12, 2009, 14:27:05 pm »

då sender eg han ein mail!! Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #81 på: mai 16, 2009, 23:58:45 pm »

Idag skjedde det faktisk noko! Eg fylte luft i dekka, og flytta han!!! No har han fått sin eingen plass og står ikkje lenger i vegen.

Har ikkje fått svar ang. rutene til Karl Fredrik, men igår kom det hentelappe frå Skrotnissen Sydow, så då skal eg henta litt snacsk på mandag med andre ord Glad

Vedlagt bilde er det nermeste du kjem Grus Cruising baklengs! (tog du an?)


* P1013012.jpg (133.83 KB, 775x581 - vist 372 ganger.)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #82 på: oktober 09, 2009, 00:23:02 am »

Advarsel: Dette er minst 120 dager siden siste innlegg i dette emnet ble skrevet.
Hvis du ikke er sikker på at du vil skrive et svar, bør du vurdere å i stedet starte et nytt emne.


Long Time, No See!

Vel,, bilen står på samme plass som forrige bilde, og eg har lite å komme med, sjølv etter 120+ dagar.. Bilen er pri. nr. 3, etter 69en og 61en... men det som har skjedd er att eg har sanka deler til den.. har faktisk alt eg trenger no bortsett frå nokon gommilister! Her om dagen fekk eg faktisk montert inn ruta i tredje døra som eg har leitt så lenge etter!! Ruta kjøpte eg av Ole Boban, og etter ein liten malingsfjerner og avfetting var den som ny, så montert i gamle lista, og høgtalarledning i sporet, inn med ruta og trekk i snora mens eg trykte ruta inn. Fyrste ruta eg setter i bil, og det gjekk bra Glad

Så er det berre å få tak i list til ruta i førardøra og montere den. Ruta er innkjøpt frå Skrotnissen ilag med mykje anna. Emblemet og litt småttri dukka opp for ikkje lenge sidan og! Men dersom nokon har 2 festeklips til emblemet er eg intrisert!

Og det er ikkje sjeldan att eg må sette meg inn i førarsetet og leika bussmann! Kult Gledar meg høkt til å begynna på denna, men alt i si tid..


* P1015165.jpg (120 KB, 733x550 - vist 278 ganger.)

* P1015166.jpg (164.51 KB, 733x550 - vist 281 ganger.)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
1303SS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2526
Bosted: solbergmoen



Vis profil
« Svar #83 på: oktober 09, 2009, 11:34:19 am »

har ett orginalt clips liggende + noe foringer til gearoverføringen som skal sitte inni rundt den lange stanga,desse kan berre byttes når motor å gear er ute Glad
Loggført

1972 1302 jub.nr20001941
1963 tempo taifun

1937 swithun s98

Meld deg inn i klubben vår: http://www.vvwklubb.no/meld-deg-inn-i-klubben/
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #84 på: oktober 16, 2009, 23:05:30 pm »

Skulle hatt to klips eg då, men det er vel nokon som har liggande frå ein eller an delebay?Glad

Veit ikkje om eg treng skifta gearforingane? Har ivertfall ingen planar om det? Men det er jo somvanleg eindel slark i spaken ja..

Ellers så driver eg å pusler litt med ein motor som med stor sannsynlegheit kan ende opp i denne ila. vinteren!

Det er snakk om ein 1600 AD som kjem frå ein ca 72 modell mexico boble som var delebil for 69en i si tid.. Motoren gjekk som eit skot, før bilen vart demontert. Men så vart motoren(og resten av delene) plassert på paller, og stabla i øverste etasje, i inste kroken på lageret til Eik senteret. Der stod delene i ca 20-25år intil no. Eg fant dei att, og fekk dei heim. Delene var sjølvsagt i god stand, men motoren stod kobb.. Heima fylte eg diesel i sylindarane, og lot den stå over natta.. Så fram med latmansarm og røyr.. Jaudå den løysna med ikkje så altfor mykje problemar Glad

Idag var planen å fyre den igang.. har skifta bensinslangar og ymse,, men det vart ikkje nok tid.. Fekk tappa av olja, og eg er RYSTA over kor mykje sand, graps og drit det er mulig å få inn i ein motor. Tok av lokket og ingenting kom ut. Reine sementen i botnen der! Måtte stikke opp fleire plassar med skrujern for att det løysna.. Sikkert ein liter med sand og graps kom ut..Måtte hiva i rundt 10liter bensin for å få skålt ut all den grauttjukke olja..

Etter sveisekurs imorgo skal eg montera eksosanlegg, stift, justera tenning og stiften samt tenninga statisk. Så skal eg prøva å få starta den opp.

Nokon som har ei grei skisse over korleis eg skal koble opp for å starta den på palle? Eg setter på ei tom girkassa og ein startar, men veit ikkje heilt korleis eg skal koble den til?



* P1015311.jpg (152.32 KB, 733x550 - vist 291 ganger.)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Vemund Simensen (prizma)
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 1446
Bosted: Rokke, Halden


Brannmann!


Vis profil
« Svar #85 på: oktober 16, 2009, 23:36:41 pm »

Bytt selve girspaken, så fjerner du all slark.

Ring Vikers bildeler:
 Næringsveien 30, 1820 Spydeberg
69 83 66 10
Loggført

... it's an adiction ... 
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #86 på: oktober 16, 2009, 23:46:04 pm »

Morro med oppstart Osteaktig Bare å ta plussen fra batteriet, inn på coilen, samma med minusen også kobler du til fordeleren da!
Så er det bare å vri starter. Dynamo, chokeelementet er jo ikke vikitg bare for å oppstart.
Kan henne du kanskje bør lage en liten ledning til tomgangsdysen, men alt blir jo likt som vanlig bare du får strøm til coilen Blunker

Rikard
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #87 på: oktober 18, 2009, 17:26:56 pm »

"Middle Sill (strengthener) LEFT not for sliding door".  kan det vere denne, midt kanal tru?

http://www.unneberg-bil.no/images/0/36100.jpg
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #88 på: oktober 18, 2009, 20:00:15 pm »

Fekk ikkje starta motoren i helga.. hektisk med sveisekurs i heile helga, men so UTRULEG kjekt! Sett på nya lokalet til VWACB og der var det jo berre velstand, og høg aktivitet! Innser kor mykje bedre det er i ein felles garasje enn åleina.. menmen

Martin: Navnet høyres rett ut, men ingenting av det på bildet ser rett ut. Middle sill er vel så å sei lika lang som resten av kanalen eller? Vist ikkje så er det nr. 3 på bildet
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
JS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2748
Bosted: Fredrikstad



Vis profil
« Svar #89 på: oktober 18, 2009, 20:58:52 pm »

Idag var planen å fyre den igang.. har skifta bensinslangar og ymse,, men det vart ikkje nok tid.. Fekk tappa av olja, og eg er RYSTA over kor mykje sand, graps og drit det er mulig å få inn i ein motor. Tok av lokket og ingenting kom ut. Reine sementen i botnen der! Måtte stikke opp fleire plassar med skrujern for att det løysna.. Sikkert ein liter med sand og graps kom ut..Måtte hiva i rundt 10liter bensin for å få skålt ut all den grauttjukke olja..

Er du sikker på at det er smart å starte opp en motor med så mye rart inni?
Loggført
Sider: 1 2 [3] 4 5 6
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!