mai 04, 2024, 11:31:25 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Nytt magasin: veteran vw  (Lest 772 ganger)
Marcus
Juniormedlem
**
Innlegg: 85
Bosted: Østfold



Vis profil
« på: februar 12, 2013, 18:31:42 pm »

Hei Glad

Alle i 9.klasse på Sandbakken ungdomsskole har fått i oppgave å lage sin egen elevbedrift(ungt Entrepenørskap), og jeg(Marcus) og min venn Kristian har et stort ønske om å lage et veteran magasin om bare vw. Vi tenkte ettersom det ikke er noe veteran vw magasin i Norge, og at det er er så stor interesse for veteran vw i Norge, og at jeg og Kristian er entusiaster selv kunne dette faktisk være en mulighet, men vi trenger sponsorer og støtte så vi tenkte dette var et bra sted å begynne.

Vi har kommet fram til at magasinet skal hete: Veteran VW
Slagordet er: "Alt innen veteran vw" og bladet skal inneholde om veteran vw: Type 1, Type 2(split og bay) og Type 3. Original, drag race,
bane biler, German/Euro-look, resto-look, rat look, old speed og cal-look. andre Hæ
Det skal inneholde teknisk og problemløseren. Det skal inneholde salgs annonser. Det skal innholde nyheter. Det skal inneholde Reklame for selgere av veteran vw deler i Norge. Det skal inneholde treff og treff liste(hva skjer), også forskjellige veteran VW i Norge og eierne selvfølgelig.
Dette bladet blir på en måte ganske likt som VolksWorld og Ultravw, men bare at det er Norsk og holder seg til vw miljøet i Norge og treff ikke utenfor Skandinavia, det er planen vår i alle fall.

Kom gjerne med ideer Blunker skriv dem her eller send mail.

Spørsmål eller mere informasjon send Email: NorskveteranVWmagasin@gmail.com

Er det noen vw eiere i Østfold som vil bli intervjuet og vise fram sin vw send mail.
« Siste redigering: februar 13, 2013, 14:58:16 pm av Marcus » Loggført

1966 boble
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!