KnastenradUndKnotenblech
|
|
« på: juli 08, 2008, 22:43:02 pm » |
|
Vurderer salg av Gromkasse: 4 trinns 6 rib 091 VW "racekasse" bygget av Transworks USA. IRS Hele drevsatsen (Weddle) er byttet ut og tilpasset moment sterk motor (les turbomotor eller stor langslagere) 1.-2.58 2-1.93 3-1.14 4-0.70. Ring/pinjong : 4.57. (Weddle) Chromoly Diff lagerskåler Weddle Super- diff Ventilerthus Set Billet chromoly 091/930 flenser (100mm), "Electrobeam" sveisede Inngrep, Forsterket utløselagerarm. Thrusteplate for Mainshaft lager Inngående aksel er kortet for bruk mot type 1 motor(Type4/wbx trenger nålelager i svinghjul eller bytte til medfølgende lengre inngående aksel)
Nytt i eske , 4 puck sinter clutch med trykkplate tilsvarende 228mm stage 3
Kassa er lite brukt, kun til gatebruk.Dette er noe av det sterkeste kassa du kan kjøpe, neste trinn blir Mendeola.
23.000.-
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
|
« Svar #1 på: juli 13, 2008, 23:33:31 pm » |
|
ingen?
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
Nova
Medlem
Innlegg: 240
Bosted: Haugesund
|
|
« Svar #2 på: juli 14, 2008, 08:42:23 am » |
|
Passer dette rett på en type 1 motor og bunnplate?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
|
« Svar #4 på: juli 24, 2008, 11:58:40 am » |
|
UP! Dette er kassa som satt/sitter i "Tekken Notchback" kan selges raskt for 20.000.- inkl clutch!
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
BERGER
|
|
« Svar #5 på: juli 24, 2008, 12:23:56 pm » |
|
Jeg er ikke så god til å lese utvekslinger...hvordan er denne kassa for gatebruk tror du? Hva er forventet turtall med 110 i marsfart og svære bakhjul?
|
|
|
Loggført
|
This is my simple religion: -Be cool -Don't be an asshole
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
|
« Svar #6 på: juli 24, 2008, 12:26:25 pm » |
|
gi meg dimensjon på hjul så kan jeg regne ut
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
JS
Supermedlem
Innlegg: 2748
Bosted: Fredrikstad
|
|
« Svar #7 på: juli 24, 2008, 12:28:16 pm » |
|
2650rpm ca. med dine hjul, Berger. Du satser som vanlig hardt!!!
|
|
« Siste redigering: juli 24, 2008, 12:30:13 pm av JS »
|
Loggført
|
|
|
|
BERGER
|
|
« Svar #8 på: juli 24, 2008, 12:28:32 pm » |
|
215/75x15
|
|
|
Loggført
|
This is my simple religion: -Be cool -Don't be an asshole
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
|
« Svar #9 på: juli 24, 2008, 12:33:11 pm » |
|
2735 o/min ved rulleomkrets 2144mm
|
|
« Siste redigering: juli 24, 2008, 12:35:06 pm av KnastenradUndKnotenblech »
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
BERGER
|
|
« Svar #10 på: juli 24, 2008, 12:41:52 pm » |
|
Jeg tar`n Jørn! Nå får jeg kjeft.....
|
|
|
Loggført
|
This is my simple religion: -Be cool -Don't be an asshole
|
|
|
BERGER
|
|
« Svar #11 på: juli 24, 2008, 12:58:02 pm » |
|
PM Jørn
|
|
|
Loggført
|
This is my simple religion: -Be cool -Don't be an asshole
|
|
|
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes
:: DKL ::
|
|
« Svar #12 på: juli 24, 2008, 13:12:13 pm » |
|
haha sjef
|
|
|
Loggført
|
Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014 Race car 9.49/236kmt@SCC 2017 "It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
|
|
|
|