Vis innlegg
|
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 32
|
78
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: straight axle på splittbuss, fordeler/ulemper?
|
på: juli 23, 2014, 17:53:24 pm
|
Å notche fjærplatene virker ikke som noe som går utover styrke eller holdbarhet i nevenverdig grad i alle fall. Har kjørt min i flere år, veldig mye og med mange folk i bilen over lengre strekninger og dårlige veier. Alt ok så langt Har kompansert med litt mer profil på dekkene bak for å få en bil som ser ok ut. Foran har jeg justerbar forstilling som er smalnet og står i maks høyde + flippa spindler. Hva slags dekk dimensjon kjører du på Øyvind ..?
|
|
|
79
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: straight axle på splittbuss, fordeler/ulemper?
|
på: juli 23, 2014, 12:09:54 pm
|
har bare flippa spindler foran, vil ikke lavere, men for å få den jevnt lav rundt hele, "må" jeg notche fjærplatene, det har jeg ikke lyst til.. føler at det er lagt mye jobb i et dødfødt prosjekt her nå... men jeg kan ha misforstått, eller gjort no feil og jeg, så er glad for seriøse tips, som jeg har fått til nå :-) jeg vet hva jeg gjør på den neste splitten her...
Ser i Usa/England så kapper dem vekk stopperen som sitter på torsjonsrøret for å slippe at fjærplata slår oppi
|
|
|
|