mai 06, 2024, 09:42:06 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Honør til selger.  (Lest 825 ganger)
Lasse.E
Supermedlem
*****
Innlegg: 1037
Bosted: vestfold



Vis profil WWW
« på: april 13, 2011, 21:36:58 pm »

Etter en heller dårlig opplevelse forige gang jeg handlet deler på forumet,har jeg på nytt dristet meg til å  handle litt deler her !
Men denne gang kan jeg ikke få rost selger nok,det tok ikke mer en 4 dager fra  jeg hadde betalt deler til jeg fikk delene med posten. Dette  var inkl.helg+selger var borte på mandag før delene kom med posten.
Slå den dere !!!!
Takk til Svein,gøy å gjøre en handel med en slik som deg. Gliser
Mvh.Lasse E
Loggført
Landmann
Medlem
***
Innlegg: 136
Bosted: Ved en fjord i nord

Det du eier det eier deg!


Vis profil

« Svar #1 på: april 13, 2011, 21:48:43 pm »

Da hiver jeg meg på honnør-etappen og roser:

(1) Arild fra Askim, som solgte meg takgrind til Boble. Fornuftig pris og god kommunikasjon. Sånn skal det være - og grinda kom med posten i dag  Glad

(2) Skrot-Nisse, som både har solgt meg motorvarmer og tanklokk. God og tett kommunikasjon og rett vare til rett pris  Glad

(3) Cato, som solgte meg en kul bag ..... god kommunikasjon hele vegen og kjapp handel  Glad

(4) Og Arne som sørget for transport med mel-bilen nordover slik at jeg fikk tilhengerfeste til Bobla levert på hemmelig sted. Fornuftig pris, god kommunikasjon og pålitelig handel.
Loggført

Då e' deinn 69-modellen berga frå rampen :-)
Det italofile med twin og aluminium hører et annet forum til!
FrodR
Seniormedlem
****
Innlegg: 416
Bosted: Dokka, Oppland



Vis profil
« Svar #2 på: april 14, 2011, 08:06:21 am »

Mer skryt:

Jeg har handlet av både Ivar, Knasten og Vw Veterandeler her inne siste uka, og samtlige er særdeles hyggelige i kommunikasjon, deler av kunnskap og det som er - og er kjappe på levering i tillegg Gliser
Loggført
TURBO
Gjest
« Svar #3 på: april 14, 2011, 08:15:21 am »

Med unntak av EN gang har jeg bare hatt positive opplevelser med kjøp og salg fra forhandlere og andre her inne.Virker som VW-folk er til å stole på Blunker
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!