mai 08, 2024, 22:46:28 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Skjermer igjen (men nå i plast).  (Lest 1108 ganger)
empiboy (Mr. Eikstad)
Supermedlem
*****
Innlegg: 796
Bosted: Skien


Senk hele bilen! ikke bare litt av den.....


Vis profil
« på: oktober 08, 2008, 19:58:50 pm »

Er det noen her som har erfaringer med de engelske "Day Moulding's" skjermene?
Lurer på om de har så riktig form og bra passform som de påstår i de engelske bladene?
« Siste redigering: oktober 08, 2008, 20:00:58 pm av empiboy (Mr. Eikstad) » Loggført

B.K.A VW Forbund. Forbundet for de som er hardt rammet av bremseproblemer og rust.
Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #1 på: oktober 08, 2008, 21:07:34 pm »

Jeg har 4 stk i kjelleren som skal på T-1776. Vi er 4 stk i klubben som har kjøpt til sammen 5 sett. Har kun prøvemontert ved å holde dem intil bilen og det ser meget bra ut. Følger karrosseriet fint, knekker av på riktig sted og avsluttes der hvor de skal avslutte.

Det er innstøpte lyktehus, innstøpte bronsegjenger til å feste lykta, alle hull er fint frest, du velger selv om du vil ha hull for blinklys, fangere, horngrill o.s.v.

Det er ca 3 måneders ventetid fra du bestiller og om han ikke har endret praksis må du troppe opp på trappa hans å betale for dem. Jeg tok mine med hjem på flyet. Lønner seg å bestille billett med SAS. Jeg betalte ingenting ekstra i frakt.
Loggført

1961 T1 - Custom
empiboy (Mr. Eikstad)
Supermedlem
*****
Innlegg: 796
Bosted: Skien


Senk hele bilen! ikke bare litt av den.....


Vis profil
« Svar #2 på: oktober 08, 2008, 21:50:27 pm »

Betalingsdelen hørtes "interesant" ut Blunker
Ergo er det en raring som lager disse??
Loggført

B.K.A VW Forbund. Forbundet for de som er hardt rammet av bremseproblemer og rust.
mulegutten
Medlem
***
Innlegg: 169
Bosted:



Vis profil
« Svar #3 på: oktober 08, 2008, 21:52:09 pm »

PLAST Osteaktig
Er du lei av rusta nå eller olsen Osteaktig Osteaktig
Loggført
LOBO
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #4 på: oktober 08, 2008, 21:58:13 pm »

PLAST!!! Skjerp deg empi Osteaktig
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
JS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2748
Bosted: Fredrikstad



Vis profil
« Svar #5 på: oktober 08, 2008, 22:10:13 pm »

Så noen sånne på bil når vi besøkte The Paintbox i våres. Veldig fine.
Loggført
empiboy (Mr. Eikstad)
Supermedlem
*****
Innlegg: 796
Bosted: Skien


Senk hele bilen! ikke bare litt av den.....


Vis profil
« Svar #6 på: oktober 08, 2008, 22:11:28 pm »

Jeg har vært lei av rusta siden dag 1, men fordi krava er høye og pengene foreløpig har andre plasser å plaseres kjører jeg rat. Plast er ikke opptimalt, men hvis disse ser riktige ut og har bra kvalitet er jo dette et flott alternativ. Faktisk bedre med plast i riktig form enn brasilstål eller skjerm fra feil årsmodell. Men etter at jeg var hos wide5 har jeg fått noen veldig bra skjermer som med litt rep og modding vil se helt riktige ut så greia her er vel bare nysjerig på kvaliteten på disse plastgreiene.
Men siden jeg er en tilhenger av det naturlige er det bedre med naturlig D-cup med litt sig fremfor silikon D som jobber seg oppover. Var det en dårlig sammenligning?? Gliser
Loggført

B.K.A VW Forbund. Forbundet for de som er hardt rammet av bremseproblemer og rust.
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!